3.

23 4 0
                                    

A kollégiumtól nem messze van egy nagyobb bevásárló központ,oda mentünk mert ott minden is van.

Kb 35 perc alatt végeztünk majd a két szatyorral a kezünkben visszasétáltunk.De ekkor megláttunk valakiket az épület előtt.Hyunjin és Minho.
-Beszéljek Hyunjinnal?-fordult felém a barátom mire én megráztam a fejem.
-Ne,nem akarom hogy bántsanak téged.Majd megbeszélem vele én.-ezzel el is indultunk a bejárat felé.

De ekkor megláttak minket Minhoék,és persze hogy Minho beszólt.
-Nézzenek csak oda,te még mindig ide jársz?!Azt hittem a tavalyi után elköltöztél és másik suliba jársz.És még rondább vagy mint tavaly.-nevetett miközben közelebb jöttek.Mi nem mondtunk semmit,csak néztem magam elé.
-Minek az a sok kaja?-kérdezte gúnyosan de ismét nem válaszoltunk.
-Úgy látom még mindig nem tanultál meg válaszolni.-ekkor kicsit meglökött,de mivel tele volt a kezem majdnem elestem.
-Mi lenne ha azokat nekünk adnátok?!-nevetett
-Hagyjátok békén!-emelte fel Chan a hangját.
-Mert ha nem mi lesz?!-ezzel ki akarta venni a szatyrokat a kezemből,mire Hyunjin,aki eddig csendben nézte a jelenetet megállította.
-Minho ne vedd el,a szobánkba viszi.Én mondtam neki.-mondta semleges hangon
-Te egy szobában vagy a hülye szőkével?!-lepődött meg Minho mire Hyunjin csak bólintott.
-Vidd fel a szobánkba!-utasított Hyunjin.Ekkor Channak elege lett,és ráförmedt.
-Te hogy képzeled hogy megmondod mit csináljon?!Ha már elküldted vásárolni legalább a te részed miatt adhattál volna neki pénzt.Nem gondolod hogy rád is ő fizeti a kaját?!-akadt ki Chan.
-Ó tényleg,Hyunjin hogy képzelted hogy nem adtál neki pénzt kajára?Pedig tudod hogy milyen csóró és nincs pénze.-nevetett Minho gúnyosan.Ekkor láttam hogy Hyunjin ökölbe szorítsa egyik kezét.
-Ezt majd megbeszéljük a szobánkban.Most pedig vidd fel.-nézett rám és Chanra mérgesen majd láttam hogy Chan vissza akar szólni,de üres kezemmel megfogtam pulóverje ujját és kicsit meghúztam hogy ne mondjon semmit.

Beérve a szobánkba lepakoltunk majd barátomra néztem.
-Itt maradjak?-kérdezte szemembe nézve.Tudom hogy aggódik miattam de nem akarom hogy Hyunjin őt is bántsa mint engem,mikor feljön.
-Nem kell,megleszek egyedül.-erőltettem magamra egy mosolyt.
-Akkor csak segítek elpakolni a kajákat és utána megyek oké?-tudom min jár az agya.Hogy minél tovább maradjon és lerendezze Hyunjint mikor bejön.
-Chan,tényleg nem kell maradnod.
-De mivan ha bántani fog?!

Nem válaszoltam.Lassan elpakoltunk de Hyunjin nem jött.Chant nehezen,de rávettem hogy menjen vissza a saját szobájába majd egyedül maradtam.

Olvasni kezdtem,és bele is merültem.Nyolckor meguntam és leraktam a könyvet.De Hyunjin még nem jött,amit nem is bánok.Sőt örülök neki.

Lezuhanyoztam majd begeküdtem az ágyamba.Remélem Hyunjin nem jön vissza még egy ideig.

De ekkor kinyílt az ajtó és az említett személy lépett be rajta.Rám nézett,de én csak a telefonomat bújtam,mintha nem is vettem volna észre hogy bejött.
Ekkor közelebb jött az ágyamhoz.Egy borítékot nyújtott felém mire rá néztem.
-Elveszed még ma vagy nem is kell?-kérdezte komoly hangon mire elvettem a borítékot és megnéztem mivan benne.220.000 won volt benne.(kb 60.000 forint) Kikerekedett szemekkel néztem vissza szobatársamra.
-Ennyi elég?-kérdezte még mindig komolyan.Nem tudtam mit mondhatnék.Ez sokkal több mint amennyiért bevásároltam.
-Csak annyit kérek hogy a felét fizesd ki,de ez még több mint az összesnél.
-Örülj neki.-ezzel elfordult és a fürdő felé indult.Én pedig szinte ledermedve néztem a pénzt.

Hyunjin 30 perc után visszajött és csak egy törölköző takarta,felsőtestét pedig semmi.Rá néztem,majd gondolom egy ideig nézhettem mert közelebb jött hozzám.
-Ennyire tetszik?Vagy irigy vagy?-utalt kidolgozott hasára.Gyorsan elfordítottam a fejem.Fél szemmel láttam hogy elmosolyodik majd felvesz egy pólót.Visszament a fürdőbe majd egy rövidnadrágban jött vissza.
Lefeküdt az ágyára majd a telefonját kezdte görgetni.
-Hyunjin.-néztem rá majd szólítottam meg.Rám nézett majd várta hogy mondjak valamit.
-Köszönöm,de csak a te részed fizesd ki legközelebb.-nem mondott semmit,csak visszafordította a fejét a képernyőre.

Hyunjin szemszöge:
Nem azért adtam neki a pénzt mert bűndutatom lenne,csak nem akarom hallgatni hogy ezzel jön mindig.

Miután lezuhanyoztam és visszamentem a szobába pólót keresni magamnak érzetem magamon a szőke tekintetét.Felé fordultam majd igazam lett.A felsőtestem bámulta.
-Ennyire tetszik?Vagy irigy vagy?-mentem hozzá közelebb.Erre ő gyosan elfordította a fejét és még kicsit el is pirult,aranyos...

Ezután felöltöztem majd befekdüdtem az ágyamba majd még Felix megköszönte a pénzt és el is aludtam.

De nem sokáig,mivel eszembe jutott hogy Felix megint nem húzta le a redőnyt.Nem tudom hogy alszik-e már,és nem akarom felkelteni.Na várjunk,mi a franc van velem?!Mást lekiabálnék hogy húzza le,de most azt a hülye szőkét nem?!

Inkább lassan odamentem az ágyához majd lehúztam a redőnyt.Ekkor álmosan rám nézett.Nem mondtam semmit csak visszafeküdtem és hamar elnyomott az álom.

Felix szemszöge:
Reggel mikor felkeltem álmosan megdörzsöltem a szemem majd körülnéztem.Érdekes módon Hyunjint nem láttam a szobában.De biztos a fürdőben van.Telefonomat bekapcsoltam hogy megnézzem hány óra.10:21-et mutat a képernyő.Persze hogy eddig aludtam hiszen az egész szobában egy csepp fény sem volt,míg fel nem kapcsoltam a lápmát.Sokkal jobban aludtam így hogy Hyunjin este lehúzta a redőnyt,nem is csoda hogy eddig aludtam.

Csináltam Tteokbokkit reggelinek de Hyunjin sehol.Vagyis nincs a fürdőben sem,szóval elment valahova.Nem is bánom,örülök hogy nincs itt.De az meglepően kedves volt amit tegnap tett.

Miután végeztem a reggelivel úgy döntöttem kicsit takarítok,mivel ráfér a szobára.Kinyitottam az ablakot majd el is mosogattam.Áttöröltem a konyha pultot és a polcokat is,és aztán az asztalt is.És be is ágyaztam mivel még ezt sem csináltam meg.

Ekkot megláttam a maradék Tteokbokkit az asztalon,és úgy döntöttem átrakom a konyha pultra,nehogy leesen a kis asztalról.

Megfogtam az edényt majd felemeltem.De ekkor hirtelen megcsúszott a kezem...

A nagy adag Tteokbokki egyenesen Hyunjin pulcsijára zuhant.....

Kezemet a számhoz emeltem ijedtemben.Mit tettem?!Pedig ez volt Hyunjin kedvenc pulcsija.Mindig nagyon vigyázott rá.És most a fehér pulcsit Tteokbokki lepi el.

Hogy lehetek ennyire béna?!Ezért Hyunjin meg fog ölni...

We are different. [Hyunlix]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora