Hyunjin szemszöge:
Amint megláttam az a szőke idiótát valamiért két érzés kavargott bennem.Ami nagyon de nagyon furcsa mivel csak egyetlen egynek kellene.Mégpedig a gyűlöletnek.De most éreztem valami mást is a gyűlölet mellett valami...jót?! Vagy hogy mondjam ezt?!Úristen Hyunjin mit gondolsz te?!Nem,nem lehet.Biztos csak képzelődtem.Igen,csak egy érzés fog el amikor meglátom őt.És az az utálat és az undor.Semmi más.
Bementem a fürdőbe hogy kicsit lenyugodjak és szépen lassan magamra engedtem a hideg vizet,ami lassan átváltott langyosra.
Fél óra múlva felvéve pizsamám-ami egy bő póló és egy térdig érő bő rövidnadrág-visszamentem hozzá hogy lekiabáljam vagy ilyesmi,de mikor elé álltam nem tettem meg.Hogy miért? Magam sem tudom.
-Ha bármimhez is hozzá mersz érni azzal az undorító kezeddel eltöröm.-ennyit tudtam mondani és csak a szemöldököm ráncoltam kicsit megerősítés képpen.Rám sem nézett csak olvasta tovább a könyvét mire rájöttem hogy nem fogok választ kapni befeküdtem az ágyamba.Persze az ajtó felé fordulva,nem Felix felé.
Egész nyáron nem találkoztam vele,sőt még nem is gondoltam rá.Most pedig hirtelen meglátom és elfog az a furcsa érzés.Pedig nem sokat változott tavaly óta.Ugyan úgy néz ki.Szőke,kicsit hosszú haj,kék szemek,szeplők,és alacsonyabb nálam.Ugyanolyan ronda és undorító mint tavaly.
Ezekkel a gondolatokkal aludtam el majd reggel a nap fényére keltem,ami kivilágította a szemem.Hülye szőke miért nem húzta le a redőnyt?!És mielőtt jönne a kérdés hogy miért nem én húztam le azért,mert az ő ágya felett van az ablak.Vagyis neki kellett volna.
Bekapcsoltam a telefonom ami 8:23-at mutatott.Vissza aludni már sehogy sem tudok.Felkeltem és kerestem valami jól kinéző ruhát ami egy bő szürke farmer sok zsebbel,egy fekete passzos pulcsi és egy bőrdzeki csak hogy ma is megtartsam a "rossz fiú" hírnevet.
Ránéztem szobatársamra és láttam hogy még alszik,szemét eltakarva a paplannal hogy ne süssön bele a nap.
Most lehetnék rendes és lehúzhatnám a redőnyt hogy tudjon még aludni,de milyen dolog lenne az már a suli "rossz fiújától"? Kedves. És én nem vagyok kedves,főleg nem Lee Felixel.
Bár...mi lenne ha...Nem,nem fogom megtenni!Amúgy is,ő nem húzta le szóval nem fogom!
Kinyitottam a hűtőt hogy reggelizzek valamit,de nem sok minden volt benne.Így "csináltam" egy instant ráment reggeli gyanánt.
Nem sokkal később miután befejeztem a reggelit a szőke is ébredezni kezdett.
Egyik kezével a szemét dörzsölte,másikkal pedig eltakarja a napot.Így olyan...cuki.Várj,mivan?!Nem,ez nem igaz!Én most komolyan azt gondolom hogy cuki?!Dehogy,nem cuki inkább ronda.Lassan felkelt majd rám nézett álmosan.Én gyorsan elfordítottam a fejem,fogalmam sincs miért majd a bőröndjéből keresett magának ruhát mivel még nem pakolt ki.Bement a fürdőbe majd visszajött egy egyszerű farmerben és egy nagy fehér bólóban ami elől kicsit be volt gyűrve hátul pedig nem.
Rám nézett semleges arccal én pedig vártam hogy mondjon valamit.De nem mondott egy szót sem.Csak állt előttem és bámult engem.
Pár perc után leült az ágyára majd a telefonát kezdte nyomkodni.Gondolom valakivel chatelt mivel két ujjal bökdöste a telefont.
Mikor már kb 10 perce csak néztem ki a fejemből úgy döntöttem átmegyek Minhozoz akinek a felettünk lévő emeleten van a szobája.
Az ajtóhoz sétáltam majd felvettem az egyszerű fehér conversem majd a szőkére néztem aki még mindig nyomkodta a telefonját.
-Menj majd el bevásárolni,nincs semmi kaja a hűtőben.-mondtam semleges hangon majd meg sem várva a válaszát csuktam be magam mögött az ajtót.Felix szemszöge:
Most komolyan,mi a fene van Hyunjinnal?!Tegnap este azon kívül hogy becsapta az ajtót,és azt mondta ne érjek semmihez nem mondott mást,nem kiabált le,nem ütött meg,nem mondta hogy milyen ronda vagyok,vagy ilyenek.
A tegnapit ráfogtam arra hogy biztos csak fáradt volt,de ma reggel sem kaptam egy bántó megjegyzést sem.Sőt,még egy rossz nézést sem.
Írtam Channak hogy talizzunk és jöjjön át mert Hyunjin elment majd eszembe jutott a fekete usolsó,és egyben első mondata amit ma reggel mondott nekem:menjek el bevásárolni.
Nagyot sóhajtva beletúrtam a hajamba majd gondolkodni kezdtem.Menjek el vásárolni,oké.Ezzel még nincs is baj.De ez sokkal könnyebben ment tavaly,mivel Channak szinte mindent együtt csináltunk.De azért vagyok kiakadva mert nem gondolja hogy én egyedül fizetem az ő kajáját is?!Mi vagyok én?!Ó,és ha már a pénzről van szó,keresnem kellene valami munkát amit tudok csinálni délutátonként suli után.Tavaly egy kisboltban dolgoztam,de az már bezárt így keresnem kell mást hogy ki tudjam fizetni a kollégiumot.Ahj,ez tényleg könyebb volt Channal.Volt mikor a kisboltban kevesebb fizetést kaptam mert nem mentem párszor mert tanulnom kellett de ő ha kellett mindig segített.Vagyis volt mikor adott a kolis pénzembe hogy ki tudjam fizetni.De persze mindig vissza adtam neki,bár nem igazán akarta elfogadni.Nagyon hálás vagyok neki,mindenért.
Ekkor kinyílt az ajtó és az említett személy lépett be rajta mosolyogva.
-Szia Lix,mizu?-ölelt meg majd leült mellém majd egy aprót sóhajtottam.
-Hyunjin bántott?Vagy csinált valamit?-kezdett aggódni
-Nem,ami nagyon furcsa.-néztem rá-még egy rossz megjegyzést sem kaptam.
-Az meg hogy lehet?Hyunjin kedves veled?-kerekedtek ki szemei.
-Nem kedves,de nem is bunkó.De mindegy,Seungmin milyen?-váltottam témát.
-Ja ő jófej,kedves,vicces meg aranyos.-mosolyodott el.
-Aranyos?-néztem rá kicsit mosolyogva.
-Nos...helyes.-mosolygott még mindig.
-Örülök hogy jól kijöttök.
-Amúgy hova ment Hyunjin?-váltott témát Chan.
-Nem tudom,de nem is akarom tudni.-mondtam majd eszembe jutott mit mondott,mi van ha mire visszajön nem vásárolok be és megüt,vagy lekiabál...
-Chan,nekem van egy kis dolgom.-álltam fel
-Hova mész?Mehetek veled?-állt fel ő is
-Nos...-néztem magam elé.Nem válaszoltam majd pár perc után Chan kezét a vállamra tette.
-Lix,nekem bármit elmondhatsz.-nézett szemembe komolyan.
-Rendben...nos,Hyunjin ma reggel mielőtt elment azt mondta vásároljak be,mivel üres a hűtő.Ezzel nincs is baj,csak szerintem nem fogja visszafizetni a saját részét.-néztem a végére Chan szemeibe.-és valami munkát is keresnem kellene,hogy tudjam fizetni a kolit meg mindent.
-Akkor megyek veled,és segíte- nem engedtem hogy befejezze.
-Nem Chan,nem engedem hogy kifizesd!-vágtam szavába mire csak elmosolyodott.
-Akkor majd kitalálunk valamit,na gyere.-ment az ajtó felé mosolyogva,majd nekem is mosolyra görbült a szám.Mindig segíteni akar,de úgy érzem már túl sokat segített.Nagyon hálás vagyok neki.
KAMU SEDANG MEMBACA
We are different. [Hyunlix]
RomansaLee Felix egy 16 éves gimnazista Soulban,míg szülei Daguban élnek.Legjobb barátja Christopher Bangchan akire szinte testvéreként tekint. De napi szinten bántják a fiút,a csapat élén pedig Hwang Hyunjin áll aki a legjobban utálja Felixet.Vagyis eddig...