5.

18 4 0
                                    

Nagyon rosszul aludtam.Mivel a szőkén járt az agyam,és hogy most jól van-e.Próbáltam elhessegetni ezt a gondolatot és aludni,de nem sikerült.Nem akarom hogy tetszen de mégis..

Fél hatkor felkeltem mivel már nagyon nem tudtam aludni,és csináltam ráment reggelinek.Majd kiválasztottam egy elegánsabb inget egy fekete farmerrel,mivel mégis csak évnyitóra megyek.

Felix szemszöge:
Reggel finom illatokra keltem.Felkeltem majd megnéztem mi az.
-Jó reggelt Felix.-fordult felém egy mosollyal az arcán Chan miközben palacsintát sütött.
-Jó reggelt.-mondtam álmosan.
-Vegyél palacsintát.-mutatott egy nagy adag palacsintára az asztalon.
-Köszönöm.-ültem le az asztalhoz és enni kezdtem.

Ekkor kilépett Seungmin a fürdőből egy világoskék ingben és egy fekete nadrágban.Chan is észrevette és kicsit túl feltűzően bámulni kezdte.
-Jól nézel ki Seungmin.-mosolyogtam rá mire Chan vissza fordult a palacsintához.
-Köszi.-mosolygott vissza.
-Asszem nekem is el kellene mennem átöltözni.-sóhajtottam.Nem akarok Hyunjinnal találkozni,de muszáj leszek bemenni a szobánkba mivel ott van az ingem.
-Okés,mi megvárunk lent majd.-ült le mellém Seungmin enni.
-Ne menjek veled?-fordult felém Chan.
-Nem kell,egy inget csak ki tudok hozni anélkül hogy bármit is tönkre tegyek és Hyunjin lekiabáljon.Vagyis remélem.

Miután megreggeliztünk Seungminék ahogy mondták lementek én pedig a szobánkba mentem.Lassan kinyitottam az ajtót,remélve hogy Hyunjin már elment és nem fogok találkozni vele.De ez nem így lett.Éppen mikor benyitottam háttal állt nekem,és az ingjét vette.Mikor kész lett felém fordult.Először meglepődött,majd egy kicsit elmosolyodott egy ideig így néztük egymást így jobban meg tudtam nézni.Jól néz ki...

Egy szó nélkül mentem a ruhás szekrényemhez és keresni kezdtem valami elegánsabb ruhát.Mikor megtaláltam elindultam az ajtó felé,de ekkor Hyunjin a karomra fogott.Nem mondott semmit,csak a szemembe nézett komoly tekintettel.Kicsit megilyedtem hogy bántani fog,de nem úgy látszott.Talán mondani akart valamit és gondolkozott hogy megszólaljon-e de végül nem tette meg.Lassan a kezét lecsúsztatta a karomon majd elengedett.Én pedig csak néztem a szemébe és vártam hogy mondjon valamit.

Ekkor eszembe jutott amit tegnap mondot.Azt mondta undotítóan rondák a szeplőim.És most azokat nézi.Gyorsan elfordítottam a fejem de ő csak tovább bámult.

A táskámhoz mentem és kivettem belőle egy kis dobozt majd a fürdőbe mentem vele és becsuktam magam mögött az ajtót.

A kis alapozós dobozt kinyitottam majd eltakartam vele a szeplőimet.Így már nem mondhassa hogy rondák,mivel nem látszanak.És hogy miért volt nálam alapozó?Pont azért ha valaki azt mondaná hogy csúnya,és rosszul érezném magam miatta.Igazából én sem szeretem őket.

Visszamentem és reméltem hogy Hyunjin elment már,mivel az évnyitó 8-kor kezdődik és 7:45 van.De nem.Ugyan ott állt ahol eddig és engem nézett,mintha csak azt várta volna hogy kijöjjek.A kis dobozt visszatettem a táskámba majd a feketére néztem aki közelebb jött hozzám.Látszott rajta hogy mennyire meglepődött hogy eltakarom a szempőim.
-Hyunjin...-néztem szemébe mire várta hogy ismét megszólaljak.
-Tényleg ennyire csúnyának látsz?-kérdeztem komolyan.

Ekkor Hyunjin meg akart szólalni de Chan és Seungmin nyitott be.Nem tudtak volna még 2 percet várni?!
-Lix,jössz?Mindjárt elkésünk.-mondta Chan de amint meglátta a feketét komolyabb lett az arca
-Megyek.-sóhajtottam egy aprót majd kimentünk Hyunjint a szobában hagyva.

-Megint bántott?-kérdezte Seungmin miközben az iskola felé mentünk.
-Nem.-Tudtam le ennyivel.
-Biztos?-kérdezte Chan.
-Igen biztos.-erősítettem meg.

Ezután már nem szóltunk egymáshoz,mikor oda értünk kerestünk egy szimpatikus helyet ahova le is ültünk.

Nem sokkal később láttam hogy Hyunjin is megérkezik Minhoval.Leültek elénk 2 sorral majd megkezdődött az igazgazó másfél órás monológja,amit mindenki síri csöndben hallgatott végig.

Miután vége lett mindekni ment a saját osztálytermébe így én,Chan és Seungmin is bementünk a termünkbe ahol már Hyunjin és Minho is ott volt.Bejött a tanár majd elkezdte kialakítani az ülés rendet.

Hyunjin az utolsó padba került egyedül hogy ne beszélgessen Minhoval.Én pedig elé kerültem szintén egyedül.Chan és Seungmin a mellettem lévő padba kerültek,a középső padsorba.Minho pedig Seungminék elé Jisunggal.Jisung viszonylag jó gyerek,kedves de én nem sokat szoktam vele beszélni.

Miután megkaptuk a könyveket és elmondott az osztályfőnök minden fontos információt vissza mehettünk a kollégiumba.
-Felix.-fordult felém Chan mikor a koli felé sétáltunk mire rá néztem.
-Alapozó van rajtad?-lepődött meg mire csak bólintottam.
-Miért?!
-Csak úgy..-nem akarom hogy tudja hogy Hyunjin miatt,hiszen kiakadna és azt mondaná hogy majd ő beszél vele,aminek nem lenne jó vége.

Chan és Seungmin a saját szobájukba mentem,és én is a Hyunjinnal közös szobánkba.

Mikor bementem Hyunjin az ágyán a telefonját nyomkodta,rám sem nézett mikor beléptem.Leraktam a táskám majd átöltöztem kényelmesebb ruhába.

Én is a telefonom kezdtem nyomkodni,és felmentem a közösségi médiára.

Ekkor hirtelen Hyunjin telefonja csörögni kezdett majd felvette.
-Szia Minho.-szólt bele kicsit unottan.
-Mivan?!-akadt ki Hyunjin mikor Minho mondott valamit.

A beszélgetés többi részében Hyunjin mégjobban kiakadt és idegesen és talán egy kicsit szomorúan,és csalódottan kinyomta a telefont pár perc után.

Én csak értetlenül néztem rá,és kíváncsi voltam mit mondott Minho amin ennyire kiakadt.Ő is rám nézett a szemöldökét ráncolva majd kiment a szobából az ajtót becsapva maga mögött.

We are different. [Hyunlix]Onde histórias criam vida. Descubra agora