Nauczycielka wywołała nas na środek i zaczęła mówić.
Nauczycielka - Dzisiaj na jeden dołącza do was dwie osoby,przedstawcie się chłopcy.
Hyunjin - Jestem Hyunjin, miło mi was poznać.
Jeongin - A ja jestem Jeongin.
Nauczycielka - Wiecie bardzo dobre, że musicie wybierać szkoły średnie,jest ktoś u was kto chciałby pójść do szkoły plastycznej? - Zapytała patrząc na uczniów.
Trzy osoby podniosły ręce wraz z Felixem.
Hyunjin - Ja jestem na rzeźbiarstwie ale można też chodzić na zajęcia klubowe,ja uczęszczam na taniec i malarstwo.
Jeongin - Natomiast ja jestem na malarstwie i jestem na zajęciach klubowych z fotografii.
Nauczycielka - Jeśli któreś z was będzie zainteresowane to zapraszam do rozmowy z tą dwójką chłopaków, możecie usiąść. - Uśmiechnęła się czule.
Po chwili starszy wrócił na swoje miejsce obok Felixa który położył się na ławce i cicho westchnął.
Hyunjin - Co? nie wyspałeś się? - powiedział cicho..
Felix - Wyspałem się jak nigdy dotąd ale polski to moja znienawidzona lekcja...
Hyunjin - Spokojnie, będę Ci podpowiadać jak cos - uśmiechnął się i położył swoją rękę na udo młodszego.
A z tyłu chłopacy po prostu dziwnie na nich patrzyli,oni jeszcze o niczym nie wiedzieli. Jednak dziwiło ich zachowanie starszego.
Lekcja mijała i mijała, w momencie gdy pani pytała o coś młodszego to Hyunjin cicho mu podpowiadał. Młodszy był mu wdzięczny i to bardzo bo nauczycielka się na niego uwzięła.
Nie obeszło się też bez momentów gdy starszy rysował młodszemu serduszka na marginesie a młodszy się po prostu uroczo uśmiechał. Naprawdę żyli w swoim świecie.
Lekcje mijały a Hyunjin cały czas siedział z młodszym,pomimo iż wiele razy uczniowie cos do niego mówili to on nie zwracał uwagi. Chyba, że chodziło o jego szkołę.
Jak się jeszcze dziś okazało młodszy miał w planie plastykę,ta informacja strasznie go pocieszyła bo mógł zobaczyć jak rysuje młodszy. Jednak przed plastyką mieli jeszcze wf,z ogółu Hyunjin lubił w-f ale było mu szkoda, że dziś nie może grać z Lixem. Ale mógł go obserwować prawda?
Zadzwonił dzwonek a uczniowie klasy 8 ruszyli do sali na wf,Felix poszedł się przebrać a Hyunjin i Jeongin po prostu poszli pogadać z nauczycielką czy mogą dołączyć do gry.
Ta po chwili namysłu się zgodziła i to nawet chętnie, powiedziała, że dziś zagrają w siatkówkę więc ta dwójka będzie mogła bez problemu im pomagać w przeciwnych drużynach. Starszy był szczęśliwy, chociaż granie w jego ulubionych jeansach nie pocieszało go tak bardzo to był szczęśliwy że mógł grać z Felixem.
Chwilkę potem na sale weszli uczniowie i zauważyli dwójkę chłopaków,Lix podszedł do starszego i cicho zapytał.
Felix - Będziecie grać? Pozwolila wam ? - Zapytał zdziwony
CZYTASZ
ᦓꪮꪊꪶꪑꪖꪻꫀᦓ 𝓱𝔂𝓾𝓷𝓵𝓲𝔁
Teen Fiction"Prawdziwa miłość to znalezienie bratniej duszy w najlepszym przyjacielu. - Faye Hall Historia opowiada o dwójce przyjaciół, którzy mają z sobą... Dość długa historię... jednym z nich jest нуυηנιη czyli 15 letni chłopak który z pozoru od zawsze był...