31 października,znany również innym jako "Halloween". Dziś,Hyunjin miał zamiar zrobić Lixowi niespodziankę i spędzić z nim ten dzień.
Nie widzieli się długo, więc i tak to był idealny moment na spotkanie. Związek na odległość jednak okazał się o dużo cięższy niż się spodziewali ale dawali radę.
Starszy tym razem nie pojechał z rodzicami, wziął po prostu Jeongina i pojechał w długą podróż w stronę domu młodszego. Oczywiście o tej niespodziance nie wiedział tylko najmłodszy,a jego przyjaciele już w tajemnicy pomagali starszemu przygotować niespodziankę.
Jakbyście pomyśleli,nie wszystko poszło tak łatwo, pierw najstarszy musiał dostać zgodę swoich rodziców na po pierwsze,opuszczenie dwóch dni szkolnych oraz w ogóle obchodzenie Halloween, ponieważ ich rodzina zawszę była przeciwko. Ale jednak mu się udało, kolejną rzeczą jaką musiał zrobić było to, że Lix nie mógł wiedzieć, że właśnie jedzie do niego. A czekała go długaaaa podróż,ale miał niezłe plany.
Wszystko zaczęło się tydzień przed Halloween, wtedy gdy młodszy napisał Hyunjinowi, że chciałby spędzić z nim Halloween. Starszy wiedział, że musi coś zrobić i zaczął tworzyć plan.
Dowiedział się niesamowitej rzeczy jaką było to, że Lix boi się dyni. Wiedział, że to wykorzysta więc przygotował sobię strój z głową dyni. Chciał również zrobić maraton Horrorów, których młodszy nie lubił ale fakt, że mógłby się wtulać w jego tors wydawał się fajny, zamierzał również chodzić po domach pytając "cukierek czy psikus?" oraz upiec jakieś fajne halloweenowe ciasteczka. Jeśli ktoś zastanawiał się co będzie z resztą to Jeongin miał zamiar spędzić ten czas z Seungminem a Changbin niestety nie dostał pozwolenia od swojej mamy.
Ku zdziwieniu starszego,Lix naprawdę nie miał o niczym pojęcia,ale to dobrze. Chodziło przecież o niespodziankę prawda?
Właśnie teraz siedząc w autobusie dostał wiadomość od swojego Lixa, musiał tylko uważać by się nie wygadać. W końcu mieli się spotkać dopiero jutro podczas Halloween.
Lixie 💓 - Jinnie, nawet nie wiesz jak się nudzę... Okazało się, że Changbin nie może wyjść a Seungmin ma z kimś plany...
Jinnie 💕💕 - Biedaczek... Spokojnie, może obejrzyj sobie coś i o tym nie myśl.
Starszy się stresował,nie wiedział co odpisać młodszemu co go lekko martwiło,na zegarku była godzina 22 a u młodszego miał być o 6 rano więc jeszcze troche czasu zostało.
- - - - - 🎃 - - - - -
10 godzin potem
Dojechali na miejsce,na dworze dopiero co wychodziło słońce ale to im nie przeszkadzało,w końcu dziś był Halloween, ten super dzień który miał spędzić z młodszym.
Chwilkę potem starszy dowiedział się, że Seungmin wyciągnął młodszego do siebie na noc więc jego dom był pusty i mógł przygotowywać dekorację. Jeongin oznajmił, że pójdzie do jego babci by przygotować się na imprezę u Seungmina.
Hyunjin nie miał z tym problemu i po prostu ruszył w stronę domu Lixa by przygotować dekoracje, pomagała mu w tym mama młodszego która obiecywała, że mu pomoże i nie zdradzi tajemnicy.
Przygotowania zajęły im około godzinę i już można było zobaczyć ślicznie ozdobiony salon w którym miał starszy siedzieć z swoim Lixem. Po lewej i prawej stronie było dużo dyń, były również balony w kolorach jesiennych i wielki napis " Happy Halloween " Na stole były świeczki w kształtach dyń i duchów,wszystko wyglądało ślicznie gdy nagle dostał powiadomienie od Seungmina, że Felix wraca się na chwilkę do domu. Oj nie,to zdecydowanie było za wcześnie.
CZYTASZ
ᦓꪮꪊꪶꪑꪖꪻꫀᦓ 𝓱𝔂𝓾𝓷𝓵𝓲𝔁
Teen Fiction"Prawdziwa miłość to znalezienie bratniej duszy w najlepszym przyjacielu. - Faye Hall Historia opowiada o dwójce przyjaciół, którzy mają z sobą... Dość długa historię... jednym z nich jest нуυηנιη czyli 15 letni chłopak który z pozoru od zawsze był...