9. 𝔪𝔬𝔯𝔷𝔢 𝔷 𝔟𝔩𝔞𝔰𝔨𝔦𝔢𝔪 𝔤𝔴𝔦𝔞𝔷𝔡

27 14 0
                                    

Gdy starszy wypowiedział to słowo,jego mama była w dużym szoku. Spodziewała się, że jej syn będzie chciał wrócić jak najszybciej do domu. Ku jej zdziwieniu - jednak nie.

Mama Hyunjina - A nie macie w poniedziałek jakiś sprawdzianów czy coś? A po za tym, Jeongin twoja mama nie będzie zła?

Jeongin - Proszę panią,Wie pani bardzo dobrze, że nie. To tylko jeden dzień,a po za tym nie zobaczymy się przez cały rok. Niech nam Pani podaruje i pozwoli zostać - Uśmiechnął się miło.

Starsza kobieta tylko skinęła głową,skoro jej syn i jego przyjaciel byli szczęśliwi to czemu by nie mieli zostać dnia dłużej? Chociaż wiedziała, że na więcej już nie pozwoli.

Po chwili starszy wziął Jeongina za rękę i pociągnął do swojego pokoju gdzie mieli razem spać,jako przyjaciele często budzili się w swoim łóżku,ale nie w sposob jak para. Jeden z nich najczęściej zajmował całe łóżko a drugi spał w nogach, panował wielki chaos. Ale obydwoje sie wysypiali.

Po kąpieli obu z chłopaków,rzucili sie na łóżko i przyszło do nich powiadomienie. Lix stworzył z nimi wszystkimi grupę. Po chwili każdy zaczął coś pisać.

Felix - Zrobiłem grupę!! Będzie nam łatwiej sie komunikować.

Seungmin - Macie jakiś plan co można porobić jutro? W końcu to wasz ostatni dzien tutaj .

Changbin - Zapomniałem, że wyjeżdżacie już jutro po południu... Zostało nam mało czasu a w poniedziałek mamy sprawdziany..

Jeongin - Właściwie to wyjeżdżamy w poniedziałek wieczorem.

Felix - Serio?! Czemu nie mówiliście!!

Hyunjin - Przekonaliśmy moją mamę dopiero przed chwilką...

Starszy spojrzał na Jeongina. Sądził, że to on odpisze ale gdy spojrzał w jego stronę to ujrzał, że jego przyjaciel już spał.

Seungmin - To super!! Ale w poniedziałek mamy szkołę...

Felix - No właśnie, opłaca wam sie zostawać?

Hyunjin - Pójdziemy do was na lekcje na ten jeden dzień, chcemy poznać waszych znajomych.

Po chwili dopisał kolejną wiadomość.

Hyunjin - Znaczy ja chce,nie wiem co z Inem ale już spi..

Użytkownik Hwang Hyunjin przesyła zdjęcie :

Użytkownik Hwang Hyunjin przesyła zdjęcie :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
ᦓꪮꪊꪶꪑꪖꪻꫀᦓ 𝓱𝔂𝓾𝓷𝓵𝓲𝔁Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz