Bu benim yazıp Çizgi Studio'ya attığım bölüm ve buraya atamamıştım şimdi buraya da atıyorum okumayanlar okuyabilir<3
-
Akutagawa malikanenin kapısını açtı ve son kez Dazai'ye baktı.
"Elveda, Dazai-san."
Kapıyı arkasından kapatıp çıkmıştı.
"Chuuya! Dikkat et!" Nikolai Chuuya'ya bağırmıştı yan tarafından gelen vampiri farketsin diye. Chuuya o sıra başka birisiyle uğraştığı için farketmemişti.
İkisini de halledemeyecek gibi görünüyordu, önündeki zaten kendisini çok zorluyordu. "İkiye bir adil değil!" dedi vampire karşı bir saldırı yaparken.
"Ben arkanı kollarım Chuuya-san!" Chuuya savrulan tanıdık kılıcın mavi ışıkları gözüne çarptığında önündeki vampiri kesmeyi başarıp arkasına dönmüştü.
"Atsushi! Neden burdasın?!"
Atsushi'nin geri dönüp de bu savaşa girmemesini o kadar istemişti ki Chuuya. Ama isteği gerçekleşmemişti.
"Sizi burda savaşırken ben kaçacak mıyım? Bana yakışmaz."
"Ölme riskimiz var. Senin ölmeni istemiyorum."
"Ben de senin ölmeni istemiyorum Chuuya-san. Bu yüzden arkanı kollayacağım." dedi ve gülümsedi Atsushi.
"İnatçılığın hiç geçmeyecek mi Atsushi?" Chuuya durduğu çatıdan aşağıya baktı, vampirler yukarı doğru tırmanmaya başlamıştı bile.
Atsushi kafasını yandaki Nikolai'ye çevirdi. Bir vampir yanlarındaydı ve Chuuya bunun için hiçbir şey yapmamıştı, garipti. "Sen kimsin?" diye sordu Nikolai'ye.
"Ben..." Nikolai kendini nasıl açıklayabileceğini düşündü. "Ben sizin tarafınızdanım. Vampir olabilirim ama tekrar insana dönmek istiyorum."
Chuuya, Nikolai'nin sözlerinden sonra onu onayladı. "Nikolai bizden. Ona güven Atsushi. Fyodor'u yenmemize yardım edecek."
"Fyodor?" Atsushi hiçbir şey bilmiyordu anlaşılan. Tabi, ona birisi bir şey söylemezse bilir miydi ki?
"Bütün bu planı yapan kişi." diye cevapladı Nikolai. "Ve beni vampire çeviren kişi de o."
Akutagawa'yı düşündü Atsushi. Akutagawa da tekrar insan olmak istiyordu fakat Nikolai'nin aksine, kendisini vampire çeviren kişinin kim olduğunu bile bilmiyordu. Belki de o kişi ölmüştü, belki de şu an öldürmeye başladıkları vampirlerden birisiydi. Atsushi bu ihtimallerin olmamasını diledi. Çünkü gerçekten o kişiyi bulmak, ona Akutagawa için hesap sormak ve ardından zorla da olsa onun kanını alıp Akutagawa'yı tekrar insan yapmak istiyordu.
Atsushi düşüncelerinden sıyrılıp kafasını kaldırdı, kaldırmasıyla gözlerinin önünden uçarak geçen bir hançeri görmesi bir olmuştu.
Hançer doğrudan yan tarafında duran Nikolai'ye gitmişti ve Nikolai eliyle tutmuştu hançeri. Gerçekten inanılmaz bir hızı vardı, vampirlerin insanlardan üstün oldukları bir şey de buydu.
Atsushi hançerin geldiği tarafta, yüzü kapalı kapüşonlu bir pelerin giymiş olan kişiye baktı. Nikolai bunun kim olduğunu anlamış olacak ki, ona doğru yürümeye başladı.
Bunlar olurken vampirler çoktan binaya tırmanmıştı ve Chuuya onları savuşturmaya başlamıştı. Atsushi o ikisinin ne konuşacaklarını dinlemek için duracak olursa şayet, öleceği belliydi. Bu yüzden Chuuya'nın arkasından harekete geçmişti.
"Fyodor mu gönderdi seni?" Nikolai ciddi bir ses tonuyla konuşuyordu karşısındakine karşı. Karşısındaki kişi kapüşonunu indirdiğinde bütün yüzü ortaya çıkmış ve vampir olduğu da çok net anlaşılıyordu.
"Ne yapıyorsun sen burda Nikolai? Neden insanlarla birliktesin?"
"Fyodor'a karşı isyan ediyorum, Sigma." Nikolai Sigma'dan gelen yumruğu avucunun içiyle durdurmuş ve onu geriye ittirmişti. Sigma 'tch'layarak ses tonunu yükseltti.
"FYODOR'A KARŞI İSYAN EDİYORUM DA NE DEMEK?! SEN DELİRDİN Mİ?!"
"FYODOR'UN YAPTIĞI YANLIŞ! BUNU GÖREMİYOR MUSUN?!"
"AHMAK! FYODOR SENİ BU ŞEKİLDE GÖRÜRSE YAŞATMAZ!"
"FYODOR'DAN KORKMUYORUM SIGMA!" dedi Nikolai Sigma'ya nazaran daha güçlü çıkan ses tonuyla. Sigma gözlerini kıstı, kaşlarını çattı. "Fyodor kazanacak. Ve sen insanların yanında kaybedeceksin!"
"Fyodor'u yenip tekrar insan olacağım."
Sigma'nın gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Neyden bahsediyordu bu adam?
"Onu yenebileceğini mi düşünüyorsun gerçekten? Sana asla kanını vermez!"
"Zora alırım." Ellerini sertçe Sigma'nın omuzlarına indirdi beyaz saçlı olan. "Sigma, Fyodor seni de vampire çevirdi. Bu boktan şeyleri yapmak istemediğini biliyorum. Bana yardım et, sen de insan ol."
Sigma Nikolai'nin ellerini çekti omuzlarından. "Sen cidden aklını kaçırmışsın Nikolai!"
"Fyodor'u yeneceğim. Eminim. Bu boktan hayattan kurtulmak istemiyor musun?"
"Kaybedersen öleceksin."
"Bu boktan şeyi yaşamaktan daha iyi olur. Gerçekten." Nikolai kararlılıkla Chuuya ve Atsushi'nin olduğu tarafa baktı. "Bak, ne kadar kararlılar."
"Çünkü onlar insan Nikolai. Biz değiliz."
"Eskiden insandık ve ben hala kalbimin bir köşesinde insan olduğumu hissediyorum."
"Tch." Sigma kafasını yana çevirip savaş alanına dönen şehre baktı. Gerçekten bir katliam olduğu açıktı ve çok içler acısı bir görüntü vardı. Bu görüntüyü en çok süsleyen renk ise kan kırmızısıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀᴠᴄɪ || shin soukoku
VampireChuuya Nakahara ve Atsushi Nakajima vampir avcısıydı. • • • • 🥇 #atsushinakajima -14.11.2023 🥇 #akutagawaryuunosuke -18.01.2024 🥉 #bungoustraydogs -28.05.2024 Başlama tarihi: 08.06.2023 Shin Soukoku- B×B