200 views!200 ωρες γιορτή!!!

1.3K 73 28
                                    

Guys,αυτο το κεφάλαιο το αφιερώνω σε σας,που με εμπνέετε!Σημερα,κλείνουμε τα 200 views!!!Θενκς!Λοιπον,αυτο το κεφάλαιο πρεπει να ειναι κατι πολυ σπέσιαλ!!!

     Θα μπορουσε να ειναι συμβουλές,συνταγές,ιστορίες,οδηγίες,αλλα σημερα θα ειναι κατι πολυ σημαντικό,του οποίου την ιδέα μου την έδωσε η (Χαχαχαχα) <<συνάδελφος>> marianna_kakourioti!!!

Τι θα κάνετε αν πάτε σε καινούργιο σχολείο;Ξερω,η μια επιλογή ειναι να κάνετε διδασκαλία κατ' οίκον αλλα εγώ συνιστώ την δεύτερη.Παλεψε το!

Ναι,είμαι Η ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΑΤΑΛΗΛΗ για αυτο το θέμα...

Αλλα το πήρα απόφαση.Δεν θα είμαι τωρα πια η κότα που περνάει το διαλλειμα στην τουαλέτα!

Θα ακολουθήσω τις εξής συμβουλές,τις οποίες και προτεινω!

1)Κάνε παρέα με τα παιδια που δεν εχουν φίλες.Ετσι κανεις και καλη πράξη ταυτόχρονα!!!

2)Απέκτησε το αγόρι-κολλητό,ο κολλητός μου,που όλοι νομίζουν οτι τα έχουμε (και εγώ είμαι σε φάση ΓΙΑΚ,ΜΠΛΙΑΞ,ΙΟΥ!!!),ειναι ΠΑΝΤΟΤΕ εκεί όταν τον χρειάζομαι!!!

3)Ειλικρινά,ξερω οτι ακούγεται χαζό,αλλα οι καθηγητές μπορούν να σε βοηθήσουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο οτι οι φίλοι σου.Εμενα,ο αγαπημένος  μου καθηγητής,με ακούει πάντοτε και οι συμβουλές του ειναι απίθανες και με εχουν βοηθήσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!

Δεν εχω να δώσω άλλες συμβουλές πάνω στο θέμα,αλλα ειναι 12:31 μ.μ και δεν με παίρνει ύπνος,γι'αυτο θα γράψω συμβουλές και για τα παιδια που δέχονται bulling απο άλλα παιδια (ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ,ΕΙΜΑΙ ΚΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΑΡΚΕΤΑ ,ΑΛΛΑ,ΟΧ ΘΕΕ ΜΟΥ,ΤΙ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ;;;).

1)Μιλά σε κάποιον γι'αυτο.Ο περιβόητος αγαπημενος μου καθηγητής μου δίνει κατι θεϊκουλιαρικες  συμβουλές!!!

2) Συνήθως δουλεύει το δεν σας ακούω-δεν σας βλέπω-δε υπάρχετε,επειδή αυτα τα άτομα...οκ SERIOUSLY,δεν θέλω να επεκταθώ σε κοσμητικά επίθετα!!!

3)Αυτο δεν ειναι συμβουλή,ειναι διαπίστωση.Αυτα τα άτομα ειναι αρρωστημένα,χρειάζονται βοήθεια.Οι νταήδες ειναι άτομα τα οποία εχουν δεχτεί καταπίεση και αδιαφορία στο παρελθόν ή άτομα που εχουν κάποιο πρόβλημα στην εμφάνιση τους και γι'αυτο ειναι σαν...σαν όλη αυτή την κακιά που εχουν υποστεί να την στέλνουν πίσω με τον λάθος τροπο.

4)Αν δεν δουλέψει ΤΙΠΟΤΑ απο όλα αυτα,να τους φέρεσαι φιλικά.Τοτε ΙΣΩΣ καταλάβουν οτι δεν σου αξίζει και οτι πήγαν να πουλήσουν μούρη,ταχατες οτι ειναι και πολυ γιο,σε λάθος άτομο!!!

Λοιπόν,guys,θέλω να μπω στο Pinterest,για αυτο καληνυχτα.Ελπιζω να βοήθησα με τις συμβουλές μου!Good night guys!I love you!!!

Girly things!Wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora