Πενταήμερη:απο το Α εώς το Ω

511 36 7
                                    


Hiya,girls!Λοιπόν,ελπίζω να σας αρέσει το παρτ,αφηστε σχόλιο!

Παιδιά,ειλικρινά,σας προτείνω όσο αφορά τοαεροπλάνο, να μην παρετε τιποτα απο εκει.Το νερο κανει 3 ευρώ!Πάρτε από το αεροδρόμιο,επιτρέπεται ευτυχως.Ή αλλιως υιοθετήστε την δική μου τακτική:Πάρτε μπάρες δημητριακών από το σπίτι!Και μην ξεχασετε την ζακετα σας,κανει κρυο στα αεροπλανα!

Να είστε προσεκτικές.Στην πενταήμερη ξοδεύουμε χρήματα για πράγματα τα οποία δεν θα αγοράζαμε ποτέ (μιλαει η πρωτη διδαξας).Καθιερώστε ένα πρόγραμμα,40-50 ευρώ το μαξιμουμ every day.

Ύστερα προσέξτε με ποιον θα μοιραστείτε το δωματιο.Εαν είστε το στιλ του κοριτσιου που εχει 600 like στην φωτο της στο fb και κάνετε παρεα και με αγορια,ειλικρινα μην μοιραστειτε το δωματιο με το ντροπαλο κοριτσάκι που δεν εχει πιει ποτε του και ειναι πολυ υψιλων  ηθων.Πιστέψτε με,μιλαω απο εμπειρια,δεν ειναι καθολου ευχαριστο.Για αυτο βρειτε απο νωρις τις συγκατοικους σας!

Προς Θεού παντως,μην πιείτε πολυ.Γιατι να προδωσετε την εμπιστοσυνη που σας δειχνουν οι καθηγητες σας;Δεν λεω,πιειτε...λιγη μπιρα ας πουμε,αλλα μην το παρακανετε.Τοσα και τοσα εχετε σιγουρα ακουσει για πιωμενους μαθητες οι οποιοι πηραν πενταημερη αποβολη,right;

Το ιδιο ισχυει και για το καπνισμα!

Λοιπον,συμφωνα με τους νεους κανονες για την βαλιτσα μπορειτε να παρετε σαμπουαν και σαπουνι μονο σε μπουκαλακια των 100 mL.Σας συνιστω να παρετε και μπουκαλακι-σπρει των 100mL και να βαλετε κολωνια!

Τωρα σχετικα με τα ρουχα και τα κοσμηματα...

Παρτε δυο ή τρια παντελονια και μπολικα μπλουζακια,ειλικρινά δεν θα εχετε χωρο.Μην ξεχνάτε οτι και εκει θα ψωνισετε!Μην κανετε την ιδια βλακεια με εμενα που αναγκαστηκα να κατσω πανω στην βαλίτσα για να κλεισει και εδωσε μια τσαντα πραγματα στον διευθυντη μας επειδη εκεινος ειχε χωρο στην δικη του!

Επισης,σας προτεινω να βαλετε τα σκουλαρικια σας ανα ζευγαρι σε κουμπια,ειναι πολυ πιο ευκολο ετσι!

Λοιπον επειδη τελειωσε το μαθημα της Πληροφορικης πρεπει να κλείσω,CU!



Girly things!Wattys2016Where stories live. Discover now