T shirt makeover:Αθλητική μπλούζα!

253 13 6
                                    

Good morning!

Τι κανετε?

Περιμενω σχολια με ιδεες!
Ανοίγεις πολλές φορές την ντουλάπα σου και δεν έχεις τι να βάλεις;  Έχεις πολλά t-shirts που δεν φοράς ποτέ και απλά πιάνουν χώρο;  Γιατί να μην τα αξιοποιήσεις και να καλύψεις και τα δύο ερωτήματα;  Βρήκα έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο να κάνεις το παλιό σου t-shirt ένα μοναδικό και ιδιαίτερο αθλητικό μπλουζάκι για το καλοκαίρι.  Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει και θα το εφαρμόσεις και σε πολλά άλλα.  Για δες, είναι ενδιαφέρον…

Υλικά:
Ένα παλιό t-shirt
Ψαλίδι
Βελόνα
Κλωστή

Εκτέλεση:
1. Άπλωσε το παλιό σου t-shirt πάνω σε ένα τραπέζι.

2. Κόψε τον λαιμό, τα μανίκια και λίγο το κάτω μέρος της μπλούζας με το ψαλίδι.

3. Κράτα την λωρίδα που έκοψες από το κάτω μέρος της μπλούζας γιατί θα την χρειαστείς.

4. Γύρνα την μπλούζα ανάποδα και κόψε ένα τρίγωνο στο μέρος τις πλάτης.

5. Τώρα, πάρε την λωρίδα που κράτησες στην άκρη και κάνε ένα κόμπο ενώνοντας τις δύο τιράντες.

6. Γύρνα γύρω– γύρω την λωρίδα μέχρι να φτάσει στο τέλος. Ασφάλισε την άκρη της με βελόνα και κλωστή.

Είσαι πανέτοιμη να απολαύσεις το καινούριο σου μπλουζάκι και να δείξεις στις φίλες σου πόσο εύκολα μπορείς να μεταποιήσεις ένα ρούχο!

Μην ξεχνατε τα Wattys,bye!

Girly things!Wattys2016Where stories live. Discover now