Γειά σας!
Χίλια συγγγνωμη που δεν εχω ανεβασει παρτ για καιρο.Για να επανορθώσω,απο σημερα μεχρι την Κυριακή καθιερώνω μια Χριστουγεννιάτικη εβδομάδα!
Πώς να φτιάξετε νέα χριστουγεννιάτικα στολίδια χρησιμοποιώντας τα παλιά σας
Αυτά που θα χρειαστείτε είναι:Παλιά χριστουγεννιάτικα στολίδια (αστεράκια, μπάλες και ότι άλλο έχετε βαρεθεί)Λευκή κόλλαΈνα πινέλο (όχι πολύ μεγάλο ή πολύ μικρό)ΧρυσόσκονηΜικροσκοπικά κρυσταλλάκια
Πριν ξεκινήστε βάλτε όλα τα υλικά σας πάνω σε ένα τραπέζι, αφού πρώτα από κάτω το έχετε καλύψει με πολλές εφημερίδες, για να μην το λερώσετε. Ξεκινήστε λοιπόν παίρνοντας το στολίδι που επιλέξατε στο ένα σας χέρι και το πινέλο στο άλλο σας χέρι, στη συνέχεια καλύψτε το στολίδι με αρκετή κόλλα σε κάθε του σημείο. Μετά, ραντίστε το στολίδι σας με μπόλικα μικροσκοπικά κρυσταλλάκια της επιλογής σας και φυσικά με μπόλικη χρυσόσκονη και τέλος τινάξτε το ώστε να πέσουν τα περιττά υλικά στο τραπέζι. Τέλος, αφήστε το στολίδι σας να στεγνώσει για ένα ολόκληρο βράδυ και την επόμενη μέρα απλά κρεμάστε το στο δέντρο σας.
Μάθετε πώς να φτιάξετε ένα χριστουγεννιάτικο δεντράκι από χαρτί και ύφασμα
Θα χρειαστείτε ύφασμα που να ξεφτάει π.χ λινό-τζήν, χαρτόνι κόκκινο, κόλλα απλή ή κόλλα σιλικόνης, ψαλίδι, μεζούρα, σπάγκο ή ότι κορδέλα έχετε.
Ζωγραφίζετε το χαρτόνι σε ορθή γωνία στα 12,5 εκατοστά περιφερειακά ώστε να δημιουργηθεί ένα τρίγωνο στρογγυλεμένο προς τα κάτω και το κόβετε με το ψαλίδι.
Κόβετε το ύφασμα σε λωρίδες 4 εκατοστών και το ξεφτάτε από την μια πλευρά έτσι ώστε να κάνει κρόσια.
Κολλάτε τις λωρίδες πάνω στο χαρτόνι έτσι ώστε η κάτω πλευρά να είναι η ξεφτισμένη και να καλύπτει την πάνω πλευρά του από κάτω κομματιού. Κόβετε το ύφασμα που περισσεύει με περιθώριο αρκετό.
Κολλάτε και τις άκρες καλά κλείνοντας το τρίγωνο και δημιουργώντας το δέντρο και βάζοντας στην κορυφή πριν κλείσει μια κορδέλα της αρεσκείας σας.
Φτιάξτε χριστουγεννιάτικα στολίδια με αλουμινόχαρτοΌλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε για αυτά τα χριστουγεννιάτικα στολίδια είναι ανακυκλώσιμα, φτηνά και επαναχρησιμοποιήσιμα.
Το πρώτο που θέλουμε είναι παλιές εφημερίδες, ή παλιά διαφημιστικά φυλλάδια πολυκαταστημάτων.Το δεύτερο που χρειαζόμαστε είναι αλουμινόχαρτο.και το τρίτο είναι κορδέλες ή κορδονάκια.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Girly things!Wattys2016
DiversosΗ βίβλος της εφηβείας!Από το Α εώς το Ω.Ο,τι χρειάζεται να ξέρετε για να αντιμετωπίσετε ορισμένες καταστάσεις στην εφηβεία,να διακοσμήσετε,να φτιάξετε χειροτεχνίες,να μαγειρέψετε,τα πάντα!Votάρετε λοιπόν και OMG,σχεδόν το ξέχασα!Ελπίζω να σας αρέσει...