Γεια!
Εχετε παιξει ποτε εκεινο το παιχνιδοπειραγμα με την κολλητη σας,οπου της λετε πιες λιγο νερο και ενω πινει της λετε φαντασου (και λετε κατι τρομερα χαζοαστειο),με αποτελεσμα να της βγει το νερο απο τη μυτη;
Παιζαμε αυτο τις προαλλες με την κολλητη μου,την Nenefelistarne και λεγαμε διαφορα κουλα,μεχρι που μου ειπε:φαντασου οτι ερχεται ο Χ. (ο παλιος μας μαθηματικος ο οποιος μοιαζει με μπαμπουΐνο) και σε φιλαει και (ωχ θεε μου),μου βγηκε το νερο απο τη μυτη και επεσε στο παγωτο που χλαπακιαζαμε,ιιιιχ!Ναι,ας αρχισω σιγα σιγα...
Αφιερωμενο αυτο το παρτ!
1. Σιγουρέψου ότι δεν μυρίζει η αναπνοή σου. Θυμίσου να βουρτσίσεις όχι μόνο τα δόντια σου αλλά και τη γλώσσα σου πριν βγεις από το σπίτι σου. Έχε μαζί σου τσίχλες και καραμέλες. Δεν υπάρχει χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί να μυρίζει το στόμα αυτού που φιλάς. .
2.Βρες το κατάλληλο σημείο για να τον ξεμοναχιάσεις. Το να υπάρχουν φίλοι δίπλα δυσκολεύει την κατάσταση οπότε μεθόδευσε να τον πας κάπου που να είστε οι δυο σας.
3.Όταν βρεθείς μόνη μαζί του να έχεις αυτοπεποίθηση και να είσαι φιλική. Εάν είσαι νευρική προσπάθησε να μην το δείξεις.Να τον κοιτάς στα μάτια όσο του μιλάς. Να γελάς με τα αστεία του και να του δείχνεις ότι σου αρέσουν αυτά που λέει.
4.Βρες ευκαιρία να βρεθείς πιο κοντά του.
5.Σπάσε την απόσταση. Ακούμπησε κατά λάθος!!!
6.Κάνε τα χείλη σου έτοιμα να φιλιθούν. Να είναι φρέσκα και απαλά.
7.Φλέρταρέ τον με τα μάτια.
8.Εν ανάγκη φίλησέ τον εσύ. Ποιος λέει ότι το αγόρι πρέπει να κάνει την πρώτη κίνηση;
9.Όταν φλερτάρεις κάποιον του δείχνεις ότι ενδιαφέρεσαι. Έτσι αυτός παίρνει θάρρος, πείραξέ τον λιγάκι, πες του κάτι αστείο με διάθεση φλέρτ.
10.Θαύμασέ τον. Κάντον να νιώσει αυτοπεποίθηση. Κάνε ένα ουάου; Πώ πω πόσο δυνατός είσαι και τέτοια. Αρέσουν στους άντρες αυτά, ανεβάζουν το εγώ τους.
11.Ε άμα δεις και αποειδείς ζήτα του να σε φιλήσει για να τελειώνουμε να πάμε και στις δουλειές μας!
Ελπιζω να σας αρεσε το παρτ!
Μην ξεχνατε τα Wattys2016,CU!
DU LIEST GERADE
Girly things!Wattys2016
SonstigesΗ βίβλος της εφηβείας!Από το Α εώς το Ω.Ο,τι χρειάζεται να ξέρετε για να αντιμετωπίσετε ορισμένες καταστάσεις στην εφηβεία,να διακοσμήσετε,να φτιάξετε χειροτεχνίες,να μαγειρέψετε,τα πάντα!Votάρετε λοιπόν και OMG,σχεδόν το ξέχασα!Ελπίζω να σας αρέσει...