Τα πιο hot μαγιό του 2016!!!

397 21 4
                                    

 Γεια σας κουκλιτσες μου!Λοιπον,αυριο τελειωνω τις εξετασεις και επειδη δινω χημεια που ειναι και ευκολη,ειπα να ανεβασω νεο παρτ!

Χαιρετω το αγαπητο κοινο μας απο Γερμανία και Αμερική!!!!!!!!

Μην ξεχασετε να μου στειλετε τις ζωγραφιες σας για τον διαγωνισμο!Αμεσα,ε;Μεχρι τις 25 Ιουνιου!

Ελπιζω να σας αρεσει το παρτ!

Ειναι νωρις ακομη για την αναζητηση μαγιο?

Μα ποιος το λεει αυτο..???
Το καλοκαιρι οπου να'ναι φθανει και οι μεγαλοι οικοι εχουν λανσαρει ηδη τις νεες τους collection για τα μαγιο του 2016 και
εμεις σιγα-σιγα αρχιζουμε να περνουμε ιδεες για την πρωτη μας εξορμηση στην παραλια!!!
Πληθος απο ανανεωμενα σχεδια και χρωματα θα σας ξετρελανουν και θα καλυψουν τις αναγκες και των πιο απαιτητικων γουστων!
Εδω, λοιπον, σας εχουμε ολες τις τασεις του καλοκαιριου για τα must μαγιο για να ειστε in fashion ακομη και στην παραλια.

Μονοχρωμα Μαγιο
Ξεκιναμε απο το κλασσικο μονοχρωμο μαγιο, το οποιο ειναι παντα φινετσατο, απλο αλλα κομψο!!!

  Υποστηριζεται απο γυναικες που ακολουθουν μια πιο συντηρητικη γραμμη, παρ'ολα αυτα ομως δεν τις εμποδιζει να ξεχωριζουν και να εντυπωσιαζουν.

Bikini Με Βολαν
Μια παρα πολυ girly και ομορφη επιλογη ειδικα για γυναικες που θελουν να τονισουν το στηθος τους.
Το βολαν προσθετει ογκο στο μπροστινο μερος για αυτο γυναικες με πλουσιο μπουστο ειναι καλυτερα να το αποφυγετε!

 Ρετρο Μαγιο

Το ρετρο μαγιο ειναι μια εναλλακτικη λυση για αυτες που θελουν ενα πιο vintage στυλ, και φυσικα καλυτερη καλυψη, αφου το ρετρο μαγιο καλυπτει αψογα την κοιλια, ειδικα σε περιπτωσεις που εχουμε λιγο παραπανω κοιλιτσα!!!
Κυριο χαρακτηριστικο τους ειναι το ψηλομεσο μπικινι της δεκαετιας του '60.  

Μπικινι Με Μακρυ Τοπ
Το κοψιμο του τονιζει τη μεση, κανει το σωμα να φαινεται πιο εντυπωσιακο ενω παραλληλα τονιζει τη θυληκοτητα. Αν και το ρετρο του σχεδιο κολακευει το σωμα μιας γυναικας παρολα αυτα το μαγιο αυτο δεν ειναι και πολυ βολικο οσον αφορα το μαυρισμα! Οσες τολμηρες....τολμηστε το!!!  

Τέλος,το φετινό more popular μαγιό είναι το.....brazilian!

Εαν έχετε ραγαδες ή κυτταριτιδα δεν σας το συνιστω,όμως πιστεψτε με,ολοι οι hot εκει κοιταζουν,λιγο ή πολυ,για αυτο....κάντε θεαματική είσοδο με ένα τιραντάκι και το brazilian και εαν μεχρι το τελος δεν σας εχουν κοιταξει τουλαχιστον μια ντουζινα ωραιοι,να μη με λένε Samia!

Κορίτσια,εαν φορατε ολωσωμο,ας ειναι brazilian ή/και να έχει βαθυ ντεκολτε για να τραβηξετε και κανα βλεμμα!

Τα λέμε,φίλες μου,στο επομενο παρτ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Girly things!Wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora