Ένας πρόλογος στο γκοθ

307 18 8
                                    

Hello!Λοιπον,τωρα τελευταια το εχω ριξει στο γκοθ,για αυτο ειπα να σας διαφωτισω για το πως να εχετε το υπεροχο και μοδατο γκοθικ look,ξεκινώντας απο το μακιγιαζ!
Μυστηριώδες, σκοτεινό, δραματικό και τόσο σέξυ το gothic μακιγιάζ είναι η νέα τάση της σεζόν για το φθινόπωρο και τον χειμώνα 2016/17. Με μια παραλλαγή. Ξεχάστε τα σκούρα smokey eyes. Το gothic της σεζόν είναι διαφορετικό.

Πορσελάνινο δέρμα, dark χείλια στα χρώματα του βύσσινου, του σκούρου κόκκινου και του μπορντώ με μάτια που μπορεί να είναι τελείως άβαφα ακόμη και χωρίς μάσκαρα, ή με σκιές με λάμψεις, σε τόνους φυσικούς.

ΤΙPS:

Το χρώμα του δέρματός είναι σημαντικό για ένα ολοκληρωμένο gothic μακιγιάζ. Χρειάζεται να περάσετε μια ανοιχτόχρωμη πούδρα για να γίνει η αντίθεση με τα σκούρα χείλη.

Δεν χρειάζεται να περάσετε τα χείλη σας με περίγραμμα, γιατί είναι πλέον ξεπερασμένο.

Στα μάτια περάστε μια σκιά σε φυσικούς ανοιχτόχρωμους τόνους, μπεζ, ροζ ή μια υγρή σκιά με λάμψη πάλι στις ίδιες αποχρώσεις.

Για πρώτη φορά φέτος μπορείτε και χωρίς μάσκαρα να εμφανιστείτε. Αν όμως δεν το αντέχετε, γιατί μια συνήθεια είναι όλα στη ζωή, επιλέξτε καφέ χρώμα για πιο φυσικό αποτέλεσμα.

Και τώρα λίγο ρουζ. Μην το παρακάνετε. Το gothic μακιγιάζ δεν θέλει πολύ ρουζ, τόσο ώστε να μην φαίνεστε χλωμή.

Περιμένω σχολια (θετικα ελπιζω)!

Girly things!Wattys2016Where stories live. Discover now