Πως να φτιάξετε το δικό σας λιπ γκλος!!!

585 33 0
                                    

Hiya guys!

Τι κάνετε;

Πριν αρχίσω,θέλω να σας θυμίσω την κλήρωση που ανέφερα στα προηγούμενα παρτ!

Περιμένω να μου στείλετε ονοματεπώνυμα!

Λοιπόν,αρχίζω!

Ελπίζω να  σας αρέσει το παρτ!

Σήμερα έκανα,ως συνήθως,το research μου και βρήκα αυτήν την ιδέα!

Ωραία ιδέα,ε;

Πολλές φορές θα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να χαζεύετε περιοδικά και να ζηλεύετε τις τέλειες αποχρώσεις κραγιόν και lip gloss! Ωστόσο πολλές φορές μένουμε με το απωθημένο μιας και δεν ξέρουμε ποιο προϊόν είναι και δεν υπάρχει τρόπος να το βρόυμε. Ωστόσο υπάρχει ένας τρόπος να φτιάξουμε το δικό μας lip gloss ακριβώς στην απόχρωση που μας αρέσει και μας ταιριάζει. Και το σημαντικότερο δεν σας το είπα.. Ο τρόπος αυτός είναι και άκρως οικονομικός!

Τα υλικά που χρειάζεστε είναι βαζελίνη και σκιές ματιών. Κοιτάχτε μόνο να μην έχουν λήξει.. Παίρνετε λοιπόν την απόχρωση της σκιάς που σας αρέσει και την αναμιγνύετε με βαζελίνη. Προσθέτετε τόση σκιά μέχρι να αποκτήσει το μείγμα μας την επιθυμητή απόχρωση. Φυλάσσετε το μείγμα σε μικρά βαζάκια. Κατά την περίοδο των θερμών μηνών, μια καλή ιδέα είναι να διατηρείτε τα βαζάκια στο ψυγείο.

Μην ζηλεύετε λοιπόν τις ζουμερές αποχρώσεις των κραγιόν που βλέπετε στα περιοδικά και στην τηλεόραση, απλά φτιάξτε τα lip gloss που σας αρέσουν απλά και οικονομικά!

Φίλες μου,αφήστε μου comment και σας ευχαριστώ πααααααρα πολύ για την τριαντακοστη τέταρτη θέση του Girly things!

Σας λατρεύω!!!

Τα λέμε στο επόμενο πάρτι!!!


Girly things!Wattys2016Where stories live. Discover now