Hello!Ελπίζω να πηγαίνετε καλά στις εξετάσεις σας,υπομονή παιδιά,μια εβδομάδα μένει ακόμα!
Αφιερωνω το κεφαλαιο στην booktravellers!!!!!!!!!!
Χαιρετώ το αγαπητό κοινό μας από την Γερμανία και την Αμερική!
Λοιπόν,πριν αρχίσω θέλω να σας ανακοινώσω κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει τους καλλιτέχνες τις παρέας!
So...για να γιορτάσουμε την αρχή του καλοκαιριού αποφάσισα να κάνω έναν διαγωνισμό καλύτερης ζωγραφιας για τις φαν του girly things!Αυτή που θα βγει πρώτη θα κερδίσει ενα σετ σκουλαρικια που γραφουν πανω I ♥ U και μια μπλε σκουρα παντελονα.Το μονο πραγμα που εχετε να κανετε ειναι να ζωγραφίσετε κατι με θεμα το καλοκαιρι και να μου την στείλετε σε προσωπικό μηνυμα μέχρι τις 26/6.Καλη επιτυχια!
Πρωτ'απ'ολα,αντι να περπατατε απο την ξαπλωστρα εως την καφετερια και να περιμενετε δυο ωρες ,σας προτεινω να παρετε ενα θερμος και να βαλετε ο,τι θελετε μεσα,απο την στιγμη που θα παραμεινει δροσερο...αχ...
ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Επίσης παρτε:
ενυδατική κρέμα
γυαλια για μεσα στην θαλασσα (το αλατι κανει κακο στα ματια)
πετσετα,αντιλιακο,σαγιοναρες (τα κλασσικα)
σπρέι μαλλιων (βγαινεις απο την θαλασσα με το χαλια το μαλλι και σε χρονο dt γινεσαι ντιβα!)
παρεο (αντι να βαζετε εξτρα ρουχα,παρτε ενα παρεο!So sexy!)
μια μικρη πετσετουλα για να σκουπιζετε τα χερια και τις πατουσες
Και φυσικα τα απαραιτητα καλλυντικα!
Στην παραλια κυκλοφορουμε με το μαγιο,απελευθερωμενοι απο ντροπες (γκουχ,γκουχ) και πιθανοτατα θα κανετε νεες φιλιες,ισως και ... πιο ξεχωριστες φιλιες (gosh,you know what I mean),καλο θα ειναι λοιπον να γνωρισουν την πιο I'm sexy and I know it πλευρά σας!
Επομένως...
Δεν σας προτεινω κονσιλερ και καλυπτικο επειδη θα ιδρωσετε και θα δειχνει χαλια (ιδρωσα,σκουπιστηκα και εφυγε το μισο κονσιλερ!),αλλα κραγιον που θα βαλετε απο πανω λιιιιιιγο λιπ γκλος για να φαινονται πιο juicy και λιγη πουδρα (για να διατηρηθει λιγο παραπανω).Επισης σας συνιστω μασκαρα και για το απογευμα που θα κανει δροσια,λιγη ασπρη σκια ή λιγο μολυβι.
Ά και ασπρο μολυβι για το πανω μερος των χειλιων (τα κανει να φαινονται μεγαλυτερα) και το εσωτερικο των ματιων (τα κανει να φαινονται πιο ξεκουραστα)
Μην ξεχασετε το καθρεφτακι!
Τέλος,πάρτε σαντουιτς και φρουτα,χορταινουν και διατηρειται η θερμοκρασια τους!
Παρτε και κανα περιοδικο...
Ελπιζω να σας αρεσαν οι ιδεες μου,τα λεμε στο επομενο παρτ!!!
CITEȘTI
Girly things!Wattys2016
AlteleΗ βίβλος της εφηβείας!Από το Α εώς το Ω.Ο,τι χρειάζεται να ξέρετε για να αντιμετωπίσετε ορισμένες καταστάσεις στην εφηβεία,να διακοσμήσετε,να φτιάξετε χειροτεχνίες,να μαγειρέψετε,τα πάντα!Votάρετε λοιπόν και OMG,σχεδόν το ξέχασα!Ελπίζω να σας αρέσει...