Helloooooooooooooooooooooo!Τώρα που το καλοκαίρι είναι πίσω από την πόρτα και περιμένει να του ανοίξουμε,πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος για να το υποδεχτούμε είναι με την συνοδεία ενός δροσερού ροφήματος!
Ελπίζω να σας αρέσουν οι ιδέες μου!
Beach Blanket
Ένας αθώος και απίστευτα δροσερός συνδυασμός χυμού γκρέιπφρουτ και cranberry που απογειώνεται με τη σόδα.
Αναμείξτε σε ένα ψηλό ποτήρι γεμάτο με τριμμένο πάγο:1 μέρος χυμό γκρέιπφρουτ1 μέρος χυμό cranberry1 μέρος σόδα
Γαρνίρετε με μια φέτα λάιμ και σερβίρετε με καλαμάκι.
Strawberry/Basil Delight
Δροσιστικός συνδυασμός φράουλας και βασιλικού, ιδανικός για καλοκαιρινές ημέρες και νύχτες.
Σε ένα ψηλό ποτήρι τοποθετήστε:Χυμό από μισό λάιμ,1 κουταλιά του γλυκού ζάχαρη Λίγα φύλλα βασιλικού
Πιέστε τα όλα μαζί με ένα γουδοχέρι. Στη συνέχεια προσθέστε:
Πάγο1 μέρος χυμό φράουλα1 μέρος σόδα
Γαρνίρετε με φύλλα βασιλικού και φράουλες και σερβίρετε χωρίς καλαμάκι
Apple Spritzer
Το πλέον απλό κοκτέιλ, αλλά και το πιο απολαυστικό. Φτιάχνετε σε λίγα λεπτά και μπορείτε να το απολαμβάνετε για πολύ ώρα.
Γεμίστε ένα ποτήρι με τριμμένο πάγο και προσθέστε:1 μέρος χυμό μήλου1 μέρος σόδα
Γαρνίρετε με λάιμ και λεπτές φέτες μήλου και σερβίρετε με καλαμάκι.
Banana Tropical Smoothie
Για αυτό το κοκτέιλ θα χρειαστείτε μπλέντερ, αλλά το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει για τον κόπο σας.
Βάλτε μέσα στο μπλέντερ:1 μπανάνα125gr γιαούρτιΛίγο χυμό ανανά
Αναμειγνύεται και σερβίρετε χωρίς καλαμάκι, με φετούλες από μπανάνες και ανανά.
Κρύο Τσάι με Λεμόνι και Μέλι
Ένα κλασσικό ρόφημα που μοιάζει χειμωνιάτικο, αλλά με λίγο πάγο μεταμορφώνεται στο πιο δροσιστικό ποτό.
Ετοιμάζετε ένα φλυτζάνι λευκό τσάι και προσθέτετε λίγο μέλι. Το αφήνετε να κρυώσει για λίγο και στη συνέχεια το βάζετε σε ένα ποτήρι γεμάτο με πάγο, προσθέτοντας πολύ λίγη σόδα.
Σερβίρετε με φύλλα μέντας χωρίς καλαμάκι.Τα λέμε,φίλες μου,στο επόμενο παρτ!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
Girly things!Wattys2016
Ngẫu nhiênΗ βίβλος της εφηβείας!Από το Α εώς το Ω.Ο,τι χρειάζεται να ξέρετε για να αντιμετωπίσετε ορισμένες καταστάσεις στην εφηβεία,να διακοσμήσετε,να φτιάξετε χειροτεχνίες,να μαγειρέψετε,τα πάντα!Votάρετε λοιπόν και OMG,σχεδόν το ξέχασα!Ελπίζω να σας αρέσει...