Μολις τελειωσατε το μαθημα της γυμναστικης και ειστε χαλια;Μερικες συμβουλες!

951 45 0
                                    

Hiya!Τι κανετε;
Αυτο το θεμα ειναι αρκετα επίκαιρο,ε;Τα σχολεία ξεκινάνε,πρεπει να είμαστε προετοιμασμένες!
Λοιπόν αρχίζω!
Τρέξτε κατευθείαν στο μπάνιο και προλάβετε να πιασετε ενα νικητές.Πλυνετε καλα το πρόσωπο σας.Απλωστε λιγο καλυπτικο σε κρέμα στο πρόσωπο σας και ύστερα απλωστε λιγο ρουζ,έτσι το μακιγιάζ θα ειναι πιο φυσικό.
Φροντίστε να βάλετε ενα ροζ λιποζαν κάτω απο το σεσουάρ για πεντε δεύτερα πριν φύγετε απο το σπίτι,έτσι το λιποζαν θα διαρκέσει και τα χείλη σας θα ειναι πολυ πιο απαλά.Αν θέλετε τονιστε τα φρυδια σας με ενα μολύβι ματιών ή βαλτε λίγη μασκαρα.
Εγώ δεν τα προτείνω αυτά,αλλα σας προτείνω να βάλετε γυρω απο τα χείλη σας λιγο άσπρο μολύβι χειλιών.Ετσι τα χείλη σας θα φαίνονται πιο πλούσια.
Το ίδιο μπορειτε να κανετε και στο σημείο που ειναι πάνω απο τους μαυρουν κύκλους,για να φαίνεστε πιο ξύπνια.
Φορεστε λίγη πολυ λίγη κολωνια,ή λιγη κρέμα σώματος με άρωμα.
Πιάστε ξανά τα μαλλιά σας.
Τώρα,σχετικά με τα ρουχα σας..μόνο αυτές που νοιάζονται υπερβολικά για την εμφάνιση τους αλλάζουν μετα την γυμναστική.Παιδια,τις όμορφες τις προσέχουν τα αγόρια ακα και αν φοράνε τσουβάλι!
Μεινετε με την φόρμα,ειναι πολυ πιο άνετο.
Και...
Ειστε έτοιμες!!!
Φιλες μου,τα λέμε στο επόμενο πάρτ!Αν γινεται αφήστε comment.Ελπιζω να σας άρεσε το πάρτ,τα λέμε!!!

Girly things!Wattys2016Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang