Τι να βάλετε στο θερμός σας!

297 20 0
                                    

Γειά χαρά!Ελπίζω να τελειώνουν καλά οι εξετάσεις σας και εύχομαι καλό καλοκαίρι στις τυχερές που τέλειωσαν ήδη οι εξετάσεις τους!Όσο για τις υπόλοιπες,απλώς υπομονή!

Αλό και στο Αμερικάνικο και το Γερμανικό κοινό μας!

So...αρχίζω!

1)Μιλκσέικ φρούτων 

Υλικά

1 ώριμη μπανάνα

4-5 φράουλες ή 2 κουταλιές της σούπας γρανίτα φράουλα

100-150 γρ. κρύο φρέσκο γάλα

3-4 παγάκι

 Εκτέλεση

Καθαρίζουμε τη μπανάνα. Την κόβουμε σε κομμάτια και την βάζουμε μαζί με τις φράουλες ή τη γρανίτα στο μπλέντερ. Ρίχνουμε στο μπλέντερ το παγωμένο γάλα και τον πάγο και τα χτυπάμε όλα μαζί μέχρι το μείγμα να αποκτήσει μια βελούδινη υφή. Το τοποθετούμε στο θερμός και το μιλκσέικ μας είναι έτοιμο!

2)Τι καλύτερο από μια φρέσκια, δροσερή λεμονάδα μέσα στη ζέστη του καλοκαιριού;

Τι χρειαζόμαστε:1 φλ. χυμό λεμόνι1 φλ. νερό1/2 φλ. ζάχαρηΠώς το κάνουμε:Βράζουμε το νερό και τη ζάχαρη για 5 λεπτά, να γίνουν σιρόπι.Το αφήνουμε να κρυώσει και προσθέτουμε το χυμό λεμονιού, σουρωμένο.Το βάζουμε στο ψυγείο. Για να πιούμε τη λεμονάδα, βάζουμε 2 δάχτυλα χυμό και γεμίζουμε το θερμός με κρύο νερό και τατάμ!Πανέτοιμο!

3) Χυμος φραουλας με ροδακινο και γιαουρτι

Συστατικά συνταγης√Ποσ.Υλικά συνταγης1ροδάκινα1μπανάνα1/2κούπα φράουλες1⁄3κούπα γιαούρτι1/2κούπα χυμό πορτοκαλιούΟδηγίες παρασκευής συνταγης

Ξεφλουδιστε και ψιλοκοψτε την μπανανα και τα ροδακινα. Καθαριστε τις φραουλες και ψιλοκοψτε τις και αυτες. Τρυπηστε μερικα κομματια φραουλας και μπανανας με ενα καλαμακι και στερεωστε τα σε αυτο. Βαλτε ολα τα φρουτα,το γιαουρτι και το χυμο πορτοκαλιου σε ενα μπλεντερ και ανακατωστε. Σερβιρετε το χυμο σε θερμός διακοσμοντας τα με τα καλαμακια που εχετε ηδη διακοσμησει με τα κομματια φρουτων.

4)Μοχίτο χωρίς αλκοόλ 

Υλικά:
1 σόδα, 1 lime, 3-5 φύλλα δυόσμου, 1 κουταλιά της σούπα μαύρη ζάχαρη, Τριμμένο πάγο
Εκτέλεση:
Πλένουμε τα φύλα του δυόσμου και τα τοποθετούμε στο θερμός μαζί με την ζάχαρη. Με το γουδοχέρι τρίβουμε καλά μέχρι να βγάλει το έλαιό του. Προσθέτουμε το χυμό του μισού lime, τον πάγο και την σόδα. Ανακατεύουμε καλά, προσθέτουμε μία φέτα lime και απολαμβάνουμε!   

Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες μου,τα λέμε στο επόμενο παρτ!Πλιζ,όσες ενδιαφέρονται για τον καλοκαιρινό διαγωνισμό μου να δουν το παρτ 140 και να μου στείλουν τις ζωγραφιές τους σε μήνυμα!

Φιλιά!


Girly things!Wattys2016Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ