Γειααααα!!!!
Τι κανετε;
Λοιπον αποψε ειμαι πολυ χαρουμενη,διοτι περναω καταπληκτικα αυτες τις μερες,παμε σε ενα σωρο παραλιες και τις προαλλες η γιαγια μου μου χαρισε μερικα τελεια κοσμηματα.
Α εδειξα στη γιαγια το παρτ οπου εχω ανεβασει φωτο απο το δωρο της και μου ειπε να σας ευχαριστησω για τις ευχες σας ☺
Λοιπον αρχιζω!
Ιδεες για το τελειο παρτι:
Πρωτον,οσο αφορα τον κοσμο,εαν θελετε ενα παρτι με πολυ κοσμο αλλα δεν εχετε φιλες,προσκαλεστε τα ξαδελφια σας,τα ενταξει παιδια απο το σχολειο και το φροντιστηριο και φυσικα τα γειτονακια σας!
Πειτε στον καθενα να φερει και απο ενα ατομο μαζι του και εαν δεν γνωριζετε πολλα αγορια,δοκιμαστε αυτο:πηγαινετε σε μια παρεα αγοριων με τα οποια λετε μονο μια καλημερα και πειτε:Το Σαββατο κανω παρτι,σας περιμενω τουλαχιστον για ενα κερασμα ακομη και αν εχετε κανονισει κατι αλλο...
Ζητηστε απο τις κολλητες σας να φερουν ενα φιλο ή ξαδελφο μαζι τους και φυσικα καλεστε οποιο αγορι ξερετε οτι θα αναμιχτει καλα με τις φιλες σας!Υστερα
Εαν εχετε προβλημα με τον χωρο (μπορει να πιστευετε οτι το σαλονι ειναι ο,τι πρεπει για παρτι,αλλα σιγουρα η μαμα σας δεν εχει την ιδια γνωμη)
Μπκρειτε να κανετε παρτι στο γκαραζ στον κηπο,στο σπιτι της γιαγιας σας ή μπορειτε να κανετε ενα συνεταιρικο παρτι,δηλαδη να κανετε παρτι μαζι με καποιον αλλο και να μοιραστειτε τα εξοδα!
Επισης,πιθανοτατα οι γονεις σας να μην θελουν να σας αφησουν μονους σας στο παρτι.
Μην ανησυχειτε,λυσεις υπαρχουν!Ας πουμε στα παρτι του αδελφου μου δεν φευγουμε ακριβως,αλλα παμε στο σπιτι του παππου που ειναι διπλα στο σπιτι.Η μπορειτε να πεισετε τους γονεις σας να αναθεσουν την επιτηριση του παρτι σε ενα ενηλικο μεν συγγενη,αλλα κοντα στο ηλικιακο σας πεδιο.
Τωρα οσο αφορα τα πιο ενδιαφεοντα πραγματα:
Αντι για προσκλησεις με χαρτι,προτιμησε να καλεσεις τους καλεσμενους σου μεσω μειλ,ετσι δειχνεις και οικολογικη ευαισθησια.
Ετοιμασε ενα compilation 2-3 ωρων με τα αγαπημενα σου ξενα και ελληνικα τραγουδια,ετσι ουτε dj θα χρειαστεις,ουτε θα τρεχεις στον υπολογιστη καθε τρεις και λιγο
Μειωσε το κοστος του φαγητου γεμιζοντας μπολ με χειροποιητο ποπ κορν και οικονομικα τσιπς,πιατελες με πιτες της γιαγιας και λουκουμαδες που ετσι κι αλλιως αρεσουν σε ολους.
Αυτα λοιπον!
Παιδια ξερετε τι ηθελα να σας ζητησω?
Να,για να διακριθουμε στα Wattys2016 μπορειτε να προτεινετε την ιστορια μας σε οσο το δυνατον περισσοτερες φιλες σας,πλιιιιζ?I love you,CU!!!!
YOU ARE READING
Girly things!Wattys2016
RandomΗ βίβλος της εφηβείας!Από το Α εώς το Ω.Ο,τι χρειάζεται να ξέρετε για να αντιμετωπίσετε ορισμένες καταστάσεις στην εφηβεία,να διακοσμήσετε,να φτιάξετε χειροτεχνίες,να μαγειρέψετε,τα πάντα!Votάρετε λοιπόν και OMG,σχεδόν το ξέχασα!Ελπίζω να σας αρέσει...