Εφαρμογές κινητου awards!!!

474 34 4
                                    

Γεια σας!Αφιερωνω αυτό το κεφάλαιο στην kokovaso,ριξτε μια ματια στην καινούργια ιστορια της :-)
Πριν αρχισω θέλω να σας πω οτι δεν έχω σκοπό να ανεβασω κεφάλαιο με θεμα τις εξετασεις επειδή οι συμβουλες μου είναι παρόμοιες με αυτές που έχω βάλει σε ενα παλιό μου κεφάλαιο.Απλως βρείτε τον τροπο που σας αρέσει να διαβάζετε και να παίρνετε συχνα διαλείμματα,αλλιως θα κουραζεστε.Α μην πινετε καφέ καλυτερα μέσα στις εξετάσεις,αλλά τσάι ή χυμό.Σας εύχομαι καλη επιτυχία!
Ελπίζω να σας αρέσει το Παρτ,αφήστε μου σχόλιο για τις δικές σας αγαπημενες εφαρμογές!
10)pou Το ολοδικο σας εξωγηινακι!Το μεγαλωνετε,παιζετε μαζί του,του διακοσμητε το σπίτι του,του φτιαχνετε το στυλ και το βαζετε να παίξει με αλλά pou.Τέλειο;
9)yokee Καραόκε!Ο,τι πρεπει για να διασκεδασετε με τις φίλες ή την οικογένεια σας!
8)my period ο,τι πρεπει για να γράφετε ποτε σας ερχεται, εαν πονατε,το βαρος σας,κλπ!
7)pinterest pin+interest.Θα βρειτε ο,τι θέλετε εκει και θα έχετε την ευκαιρία να συνομιλησετε με ατομα τα οποια έχουν κοινα ενδιαφεροντα με εσάς!
6)offline english dictionary τέλειο,σας το προτεινω!
Εξηγεί τις λέξεις με απλα λογια και δινει αρκετές εννοιες!
5)Flash cards φανταστικό!γράφουμε κάτι στην μια μεριά και στην άλλη την σημασία του.
π.χ:   μπροστά
          Sociopath
          πισω
          Κοινωνικά ασθενής
Σας το συνιστω για τις εξετασεις!
4)splice τι πιο κουλ;Με αυτή την εφαρμογή φτιαχνετε τα δικά σας video!!!
3)zedge η πρακτικότερη εφαρμογή!Δωρεάν icons,rightones,notifications tones,alarm tones και wallpapers!!!
2)Retrica photoooooooooos!
1)Video downloader έτσι οπου κι αν είστε μπορείτε να βλέπετε τις αγαπημένες σας σειρές και να ακούτε μουσική
Τα λέμε φιλες!

Girly things!Wattys2016Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ