Πως να ξεπερασετε τον χωρισμο σας...

427 25 0
                                    

Bonjour!Λοιπον,σημερα λιγο πολυ ολοι μας αισθανομαστε παραξενα επειδη ειναι η τελευταια μερα του σχολειου,γι'αυτο θα πιασω ενα θεμα που μας απασχολει κυριως οταν μεγαλωνουμε.Ελπιζω να σας αρεσει το παρτ αφηστε μου σχολιο με τις αποψεις σας!
Firstly,μην κανετε το συνηθισμενο ταινια-σοκολατακια ή το εχω κατεβασμενα τα μουτρα μου και δεν μιλαω σε κανεναν.Τι στο καλο κανετε;Αφηνετε το αγορι να νομιζει οτι ειναι θεος και αφιερωνετε every single minute με το να τον σκεφτεστε;Α,οχι!Αντιθετως,διασκεδαστε το!
Αν ο βλακας σας αφησε για καποια αλλη ή αρχισε τα γνωστα μωρο μου δεν ειμαι αρκετα καλος για εσενα,δωστε του να καταλαβει τι χανει.Κατι πιο στενο,πιο αποκαλυπτικο ισως λιγο κραγιον...Μπορει να σας νγει σε καλο...
Αν δεν θελετε να εμφανιστειτε ετσι στο σχολειο,no probs babes!Απλως στειλτε του μηνυμα κατι του στιλ:
Baby,ευχαριστω για την καταπληκτικη βραδια
ή
Μωρο,σημερα στις 5 στο σπιτι σου,ετσι;

Πιστεψτε με,δουλευει ΠΑΝΤΟΤΕ

Ενα αλλο κολπο ειναι το bench and snap!Απλως,εκει που περνατε απο διπλα του ριξτε κατω το πορτοφολι σας και σκιψτε να το παρετε!
Αρκετα με τα κολπα ομως!
Η πιο σωστη λυση ειναι να χρησιμοποιησετε το σχολειο σαν κουτι πρωτων βοηθειων και να αποκτησετε νεες φιλιες,ακομα και αν αισθανεστε ασχημα.Για tips για το διαβασμα και τις φιλιες,ψαξτε στα προηγουμενα παρτ!
Ετσι θα τον ξεχασετε για τα καλα!
Κοριτσια,δεν ξερω ποτε θα μπορεσω να ξαναανεβασω παρτ λογω των εξετασεων,ομως υποσχομαι οτι θα ανεβασω κατι!

Girly things!Wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora