Hiya!Τι κανετε;Σημερα την ωρα που ήμουν στο λεωφορείο μου ήρθε αυτη η τεεεεεελεια ιδεα!
Ελπίζω να σας αρεσει!
Υλικά:
•1 λίτρο παρθένο ελαιόλαδο
• 150 γραμμάρια καυστική σόδα (η καυστική σόδα είναι ένα αρκετά επικίνδυνο συστατικό, προσοχή στο χειρισμό της, φροντίζουμε να πάρουμε τις κατάλληλες προφυλάξεις)
• μια ξύλινη κουτάλα για ανακάτεμα
• ένα πλαστικό δοχείο για να διαλύσουμε την καυστική σόδα (να είναι πλαστικό και να αντέχει τις θερμοκρασίες)
• ένα ακόμα δοχείο για να αναμείξουμε το λάδι με την καυστική σόδα
• καλούπια για να βάλουμε το σαπούνι μας να πάρει σχήμα (μπορείτε να αγοράσετε ειδικά καλούπια ή να χρησιμοποιήσετε κάτι που θα υπάρχει ήδη στο σπίτι λχ παγοθήκες σε διάφορα σχήματα, καλούπια για μπισκότα κ.α)
• χοντρά γάντια κουζίνας, μάσκα και γυαλιά
• αιθέρια έλαια η βότανα για να δώσουμε το άρωμα που επιθυμούμε στο σπιτικό μας σαπούνιΠΡΟΣΟΧΗ: Τα παραπάνω σκεύη δεν τα ξαναχρησιμοποιούμε για μαγείρεμα, παρά μόνο για παρασκευή σαπουνιού.
Βήματα για να φτιάξουμε τα αρωματικά μας σαπουνάκια
1. Φοράμε τα γάντια και την μάσκα μας και τα γυαλιά μας. Προσέχουμε να μην έρθει το μείγμα σε επαφή με το δέρμα και τα μάτια μας
2. Στο πλαστικό μπολ που αντέχει τις θερμοκρασίες βάζουμε τα 150g νερού και μετά αργά - αργά και ανακατεύοντας τα 150g καυστικής σόδας. Προσοχή: ΠΡΩΤΑ ΝΕΡΟ ΜΕΤΑ ΣΟΔΑ
3. Παρατηρούμε ότι η θερμοκρασία ανεβαίνει, μην σας ανησυχεί, πρόκειται για μία φυσική αντίδραση. Όταν κρίνουμε ότι το νερό και η σόδα έχουν γίνει ένα ομοιογενές μείγμα, το αφήνουμε να στεθεί για μια ώρα περίπου ωσπου να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου ( 25-30 βαθμούς )
4. Ταυτόχρονα, στο δεύτερο δοχείο ρίχνουμε το λάδι και το αφήνουμε δίπλα στην σόδα για να πάρουν την ίδια θερμοκρασία
5. Ρίχνουμε το λάδι μέσα στην σόδα και ανακατεύουμε συνέχεια ( αργά - αργά, φορώντας πάντα τα γάντια, τη μάσκα και τα γυαλιά μας γιατί το μείγμα είναι επικίνδυνο όπως έχουμε πει ), μέχρι το μείγμα να γίνει άσπρο και να πάρει μια παχύρρευστη υφή. Η διαδικασία αυτή μπορεί να μας πάρει και μια ώρα
6. Προσθέτουμε τα αρωματικά έλαια, βότανα ή φλούδες από φρούτα για να δώσουν το αντίστοιχο άρωμα και βάζουμε το μείγμα ( που εξακολουθεί να είναι επικίνδυνο ) στα καλούπια.
7. Βάζουμε τα καλούπια μας μέσα σε ένα συρτάρι και τα αφήνουμε για μια-δυο μέρες.
8. Βγάζουμε τα χειροποίητα αρωματικά σαπουνάκια μας από το καλούπι αλλά δεν τα χρησιμοποιούμε ακόμη γιατί η δράση της σόδας είναι ενεργή και θα προκαλέσει ερεθισμούς. Αφήνουμε τα σαπούνια στο συρτάρι για ένα μηνα. Μετά τα σαπούνια μας είναι έτοιμα!
Τα λέμε,φιλες μου,στο επόμενο πάρτ,αφήστε comment,αν γινεται!
Μπααααααι!
BẠN ĐANG ĐỌC
Girly things!Wattys2016
Ngẫu nhiênΗ βίβλος της εφηβείας!Από το Α εώς το Ω.Ο,τι χρειάζεται να ξέρετε για να αντιμετωπίσετε ορισμένες καταστάσεις στην εφηβεία,να διακοσμήσετε,να φτιάξετε χειροτεχνίες,να μαγειρέψετε,τα πάντα!Votάρετε λοιπόν και OMG,σχεδόν το ξέχασα!Ελπίζω να σας αρέσει...