Best teen movies ideas and awards!

1.2K 68 6
                                    

No1:Twillight:
Κάθριν Χάρντγουϊκ
με τους Κρίστεν Στιούαρτ, Ρόμπερτ Πάτινσον
Υπόθεση:
Η νεαρή Ιζαμπέλα ανακαλύπτει μια μυστηριώδη οικογένεια και ερωτεύεται ένα από τα μέλη της, τον Έντουαρντ. Μια συγκλονιστική αποκάλυψη όμως την περιμένει: ο Έντουαρντ και η οικογένειά του είναι βρικόλακες, οι οποίοι έχουν επιλέξει έναν διαφορετικό τρόπο ζωής. Παραμένουν αθάνατοι, αλλά δεν πίνουν ανθρώπινο αίμα λόγω του ηθικού τους κώδικα και μπορούν να κυκλοφορούν στον ήλιο. Η Ιζαμπέλα θα πρέπει να ρισκάρει τα πάντα για να είναι μαζί του, ενώ ο Έντουαρντ θα πρέπει να παλέψει με τη δίψα του για αίμα. Το φιλμ αυτό είναι μια ιστορία αγάπης που «δαγκώνει», σαν το "Ρωμαίος & Ιουλιέτα" στην πιο σκοτεινή του εκδοχή, ανάμεσα σε έναν βρικόλακα και μια κοινή θνητή.
Νο2:Divergent:
Νιλ Μπέργκερ
με τους Σαϊλίν Γούντλεϊ, Κέιτ Γουίνσλετ, Τζέι Κόρτνεϊ, Άσλεϊ Τζαντ, Μάγκι Κιού, Ρέι Στίβενσον, Ζόι Κράβιτζ, Κρίστιαν Μάντσεν, Τεό Τζέιμς, Τόνι Γκόλντουιν, Μπεν Λόιντ Χιου, Μπεν Λάμπ
Υπόθεση:
Η "Απόκλιση" είναι μια συναρπαστική περιπέτεια, η οποία αγγίζει συμπαντικές αξίες όπως η αγάπη και η εσωτερική αναζήτηση και μας μεταφέρει σ' ένα μελλοντικό κόσμο, όπου οι άνθρωποι χωρίζονται σε ξεχωριστές «Φατρίες», βάση της προσωπικότητας και των στοιχείων του χαρακτήρα τους. Γεμάτη ασίγαστη δράση και έντονα ψυχολογικά παιχνίδια μας συστήνει ένα νέο κοινωνικό σύστημα στο οποίο η κάθε Φατρία είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στην καλλιέργεια μιας συγκεκριμένης αρετής και όλα τα μέλη της κοινωνίας επιλέγονται να ενταχθούν σε μια, υποχρεωτικά, φατρία, όταν συμπληρώσουν το δέκατο έκτο έτος της ηλικίας τους. Η Τρις Πράιορ (Σαϊλίν Γούντλεϊ) γνωρίζει πως αποτελεί μια ξεχωριστή, «αποκλίνουσα» περίπτωση η οποία δε μπορεί να κατηγοριοποιηθεί σε καμία από τις γνωστές φατρίες, βάση της ήδη υπάρχουσας ταξινόμησης. Αποτελεί μια «Απόκλιση». Ωστόσο, όταν η Τρις ανακαλύπτει μια καλά κρυμμένη συνωμοσία η οποία φέρνει στη φόρα ένα σχέδιο εξόντωσης όλων των «διαφορετικών», θα προσπαθήσει με όλη της τη δύναμη να ανακαλύψει οπωσδήποτε τι είναι αυτό που καθιστά τις «αποκλίσεις», τόσο επικίνδυνες, πριν να είναι πολύ αργά για το «είδος της».
Νο3:Into the Woods:
Ενας Φούρναρης και η Γυναίκας του θέλουν απεγνωσμένα έναν απόγονο. Στην προσπάθεια τους να αποκτήσουν παιδί, συμμαχούν με τα αρχετυπικά σύμβολα των παραμυθιών των αδελφών Γκριμ -ένα γυάλινο γοβάκι, μια κόκκινη κάπα, μαλλιά χρυσά σαν το καλαμπόκι και μια άσπρη σαν το γάλα αγελάδα- για να ξεμπλέξουν από τα δίχτυα της Μάγισσας, που τους περνάει διαρκώς από νέες δοκιμασίες. Αλλά σε αυτήν τους την προσπάθεια θα ανατραπούν τα πάντα, ακόμα και τα παραμύθια.
Νο4:Annie (2015 version):
Η Annie (Quvenzhané Wallis) είναι ένα μικρό κορίτσι, περίπου 10 ετών, που ζει στη Νέα Υόρκη. Οι γονείς της την εγκατέλειψαν όταν ήταν μόλις τεσσάρων κι από τότε μεγαλώνει με μια ανάδοχη μητέρα. Ευτυχώς, μαζί της είναι πολλά κορίτσια ακόμη. Και λέμε ευτυχώς, επειδή η κυρία Hannigan (Cameron Diaz), η κυρία που τις μεγαλώνει, απέχει παρασάγγες από την ιδανική μητέρα, οπότε οι μικρές στηρίζουν και βοηθούν η μία την άλλη.
Στη Νέα Υόρκη ζει και ο Will Stacks (Jamie Foxx), ο εκατομμυριούχος πρόεδρος εταιρείας τηλεπικοινωνιών που θέλει να γίνει ο επόμενος Δήμαρχος της πόλης. Στο πλευρό του βρίσκεται η Grace Farrell (Rose Byrne), αντιπρόεδρος της εταιρείας, και ο Guy Gamberling (Bobby Cannavale), επικεφαλής της προεκλογικής εκστρατείας.
Τα μονοπάτια τους διασταυρώνονται από μια σειρά τυχαίων γεγονότων. Το αυτοκίνητο του Stacks χαλάει. Για διαφημιστικούς λόγους, χρησιμοποιεί ένα πρότυπο κινητήρα 100% φιλικό προς το περιβάλλον, μα η τεχνολογία είναι τόσο καινούρια και «απαίδευτη» που δεν επιδέχεται κάποιας γρήγορης διόρθωσης. Έτσι ο Stacks αποφασίζει - για πρώτη φορά εδώ και πάρα πολλά χρόνια στη ζωή του - να πάει με τα πόδια. Η Annie από την πλευρά της, ενώ έκανε μία βόλτα στην πόλη, είδε δυο παιδιά να κυνηγούν ένα σκυλάκι και να του πετούν κουτάκια από αναψυκτικά. Ε, αυτά δεν είναι σωστά πράγματα! Τρέχει κι η Annie πίσω τους και προσπαθεί να τους σταματήσει. Δεν προσέχει όμως αρκετά και παραλίγο να βρεθεί κάτω από τις ρόδες ενός φορτηγού. Ευτυχώς, την αρπάζει στα χέρια του ο κύριος Stacks και τη σώζει την τελευταία στιγμή.
Τα πράγματα θα τελειώναν εκεί. Όμως ένας περαστικός κατέγραψε το γεγονός με το κινητό του, το ανέβασε στο internet κι έγινε viral. Ο Guy δεν θα άφηνε ποτέ μια τέτοια ευκαιρία να πάει χαμένη. Εντοπίζει τη μικρή Annie και πείθει τον Stacks να φάνε μαζί.
Κάλεσέ τη σε γεύμα. Θα βγάλουμε φωτογραφίες. Τα ΜΜΕ θα το λατρέψουν.
Το ένα φέρνει το άλλο και η Annie μετακομίζει στο σπίτι του κυρίου Stacks. Είναι εξαιρετικά εύστροφη, αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει, και δεν έχει αντίρρηση να βάλει κι αυτή ένα χεράκι. Υποτίθεται θα βοηθήσει για τις εκλογές, όμως η ίδια έχει βάλει σκοπό να φέρει στην επιφάνεια την καλή πλευρά του Stacks. Κι όταν αποφασίζουν να πάρουν και ένα σκύλο, βρίσκουν κατά τύχη στην φιλοζωική το σκυλάκι που είχε προσπαθήσει να σώσει η Annie. Όλα αυτά είναι μόνο η αρχή, και το happy end είναι αρκετά τραγούδια μακριά!

Girly things!Wattys2016Where stories live. Discover now