Hello,hello,hello!
Ελπίζω να σας αρέσει το παρτ,μην ξεχνάτε τα wattys!
Λοιπον εκτος απο ειδικα λαδια,μπορειτε να χρησιμοποιησετε αυτες τις σπιτικες κρεμες!
1. Κρέμα με aloe vera και ελαιόλαδο
4 κ.σ ελαιόλαδο4 κ.σ aloe vera1 κ.σ ζάχαρη
Σε ένα μπολ, ανακάτεψε καλά όλα τα υλικά μαζί. Βάλε το μείγμα σε ένα μικρό βαζάκι και άφησέ το να πήξει. Στη συνέχεια, εφάρμοσε στην προβληματική περιοχή.
2. Κρέμα μα βούτυρο καριτέ και έλαιο argan
2 κ.σ βούτυρο καριτέ1 κ.γ έλαιο argan1 κ.γ έλαιο σησαμιού4 σταγόνες αιθέριο έλαιο νέρολι2 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντα
Λιώσε το βούτυρο καριτέ σε μπέν μαρί. Αφού το αποσύρεις από την φωτιά, πρόσθεσε το έλαιο argan και το έλαιο σησαμιού. Στη συνέχεια, πρόσθεσε το έλαιο νέρολι και το έλαιο λεβάντας και ανακάτεψε καλά. Βάλε την κρέμα σε ένα βαζάκι και άφησέ την να κρυώσει σε σκοτεινό μέρος. Εφάρμοσέ την στην προβληματική περιοχή.
3. Κρέμα με κερί μέλισσας
1 κ.σ βαλσαμέλαιο1 κ.γ κερί μέλισσας3 κ.σ έλαιο αχιλλέας
Ανακάτεψε καλά όλα τα υλικά μαζί. Βάλε το μείγμα σε ένα βαζάκι και εφάρμοσέ το στις περιοχές που εμφανίζουν ραγάδες, 1-2 φορές την ημέρα.
4. Λοσιόν με βιταμίνη C
1 δισκίο βιταμίνης Cλίγο ελαιόλαδο
Λιώσε τo δισκίο της βιταμίνης C σε λίγο νερό. Εφάρμοσε το μείγμα στην προβληματική περιοχή και τοποθέτησε από πάνω ένα κομμάτι βαμβάκι εμποτισμένο με ελαιόλαδο.
5. Πάστα με καφέ
αλεσμένους κόκκους καφέλίγο νερό
Ανακάτεψε τον καφέ με λίγο νερό, μέχρι να γίνει πάστα. Τρίψε το μείγμα σου στην προβληματική περιοχή για 2-3 λεπτά και ύστερα καθάρισε με ένα ζεστό πανί. Στη συνέχεια, άπλωσε μία κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης. Επανάλαβε την διαδικασία για ένα μήνα.
6. Λοσιόν με λεμόνι
φρέσκο χυμό λεμονιού
Κάνε απαλό μασάζ πάνω στις ραγάδες με φρέσκο χυμό λεμονιού. Ύστερα από 10 λεπτά ξέπλυνε την περιοχή με χλιαρό νερό.
7. Peeling με ζάχαρη
ακατέργαστη ζάχαρηλίγο φρέσκο χυμό λεμονιούλίγο αμυγδαλέλαιο
Ανακάτεψε καλά όλα τα υλικά μαζί. Εφάρμοσε το μείγμα στην προβληματική περιοχή και τρίψε για περίπου 10 λεπτά. Επανάλαβε την διαδικασία για ένα μήνα καθημερινά, πριν από το ντους.
8. Λοσιόν με αυγά
ασπράδια από 2 αυγά
Χτύπα με ένα πιρούνι τα ασπράδια από 2 αυγά. Εφάρμοσε το μείγμα στην προβληματική περιοχή και άφησέ το να στεγνώσει. Στη συνέχεια, ξέπλυνε με χλιαρό νερό και μην ξεχάσεις να ενυδατώσεις την περιοχή με μια κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης.
9. Λοσιόν πατάτας
1 πατάτα κομμένη σε φέτες
Κόψε μία πατάτα σε φέτες και τρίψε απαλά με αυτά τις ραγάδες. Βεβαιώσου ότι το υγρό της πατάτας καλύπτει ολόκληρη την περιοχή. Αφού στεγνώσει, ξέπλυνε με χλιαρό νερό.
10. Ελαιόλαδο
λίγο ελαιόλαδο
Κάνε απαλό μασάζ στην προβληματική περιοχή με αγνό παρθένο ελαιόλαδο. Άφησε το λάδι στην επιδερμίδα σου για μισή ώρα και ύστερα ξέπλυνε με χλιαρό νερό.
Περιμενω σχολια με ιδεες για παρτ,ε?
Τα λεμε αυριο!Σας λατρευω!
YOU ARE READING
Girly things!Wattys2016
RandomΗ βίβλος της εφηβείας!Από το Α εώς το Ω.Ο,τι χρειάζεται να ξέρετε για να αντιμετωπίσετε ορισμένες καταστάσεις στην εφηβεία,να διακοσμήσετε,να φτιάξετε χειροτεχνίες,να μαγειρέψετε,τα πάντα!Votάρετε λοιπόν και OMG,σχεδόν το ξέχασα!Ελπίζω να σας αρέσει...