Εχουν οι γονεις σας επετειο;Μερικες ιδεες για δωρα!!!

987 37 2
                                    

Γεια σας και πάλι φιλεναδες μου!Ολα καλα;Η οικογένεια;Τα παιδια;Χαχαχαχα αστειεύομαι!
Λοιπόν,αρχίζω!Τι αρεσει πολυ στους Έλληνες;Η μάσα!Διωξτε κάποιο Σάββατο την μαμα σας απο την κουζίνα και καντε τους το τραπέζι!
Μια πρωτότυπη ιδεα ειναι:
Για ορεκτικο πάρτε πολλά λαχανικά και έτοιμο πουρές πατάτας απο το σουπερμάρκετ.Ξεφλουδιστε τα λαχανικά,τοποθετήσετε τα σαν λουλούδι σε ενα ωραίο μεγάλο πιάτο και φτιάξτε τον πουρές όπως λένε οι οδηγείς.Δεν ειναι δύσκολο ανακατεψτε την σκόνη με τα υλικά που λέει το πακέτο και προσθέστε λιγο πιπέρι.Βαλτε το σε ενα βαθύ μπολ,δίπλα στα λαχανικά.
Ύστερα βαλτε μερικά αλλαντικά σε ενα πιάτο φρυγανιστε λιγο ψωμί και βαλτε το μέσα στην ψωμιερα και βαλτε σε ενα άλλο πιάτο μερικά τυριά.
Για κυρίως πιάτο:
Ψάξτε στο διαδίκτυο συνταγές για Κις Λορεν και διαλέξτε αυτη που σας αρεσει περισσότερο!
Για επιδόρπιο:
Αγοράστε ζελέ σε σκόνη απο το σούπερ μάρκετ και φτιάξτε τους ζελέ!Επισης φτιάξτε τους σοκολατοπιτα ή αγοραστε τη!
Κανονιστε εκείνη την νύχτα να πάτε να κοιμηθείτε σε κάποια φίλη σας.Πειτε στους γονεις σας να φορέσουν τα καλα τους.Στρωστε την τραπεζαρία πριν φύγετε,βαλτε καλό τραπεζομάντιλο και σερβιτσιο και ποτήρια κρασιού.Επισης βαλτε μουσική στο  στερεοφωνικό-γαλλική εννοείται!
Επίσης,βαλτε στον πάγο μια σαμπάνια,την οποια θα τοποθετήσετε στην κρεβατοκάμαρα τους!Για πλάκα,φτιάξτε ενα μενού και σερβιριστε το φαγητό!Επισης βαλτε ενα τασάκι και ενα πιάτο για πουρμπουάρ...
Βαλτε και ενα καλό κρασί στον πάγο,στο τραπέζι!
Ελπίζω να σας άρεσε το πάρτ,τα λέμε στο επόμενο πάρτ!Αφηστε comment!Γεια!!!

Girly things!Wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora