Ιδεες για την ασφαλεια σας σε ενα παρτι!

315 29 12
                                    

Good morning!

Παιδιά...πέρασα το ECPE!!!!!Δηλαδη το άλλο δίπλωμα που έδινα!
Τέλος πάντων,

Ελπιζω να σας αρεσει το παρτ!

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΠΑΡΤΙ,ΜΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΙ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΒΓΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ.ΝΑ ΜΕΡΙΚΑ ΣΟΥΠΕΡ TIPS!!!!

Low battery alert:

Τσεκαρες το μακιγιαζ σου,αλλα αυτο δεν φτανει.Πριν ξεκινησεις για το παρτι,φορτισε το κινητο σου,αλλα αυτο δεν φτανει.Πριν ξεκινησεις για το παρτι,φορτισε το κινητο σου,γιατι μπορει να γινει η γραμμη σωτηριας σου.

Το νουμερο παρακαλω:

Αν καποιο απο τα φιλαρακια σου κανει εμετο η χασει τις αισθησεις του η εχει παραισθησεις απο υπερβολικη χρηση αλκοολ,τηλεφωνησε στο 166 και ενημερωσε με ψυχραιμια.

Η ασφαλεια εν τη ενωσει:

Συνεννοησου με καποια φιλη σου να προσεχετε η μια την αλλη κατα την διαρκεια του παρτι.

Το ποτο σου και τα ματια σου:
Μην αφηνεις οπου να ναι το ποτο σου και μην πινεις αμφιβολου περιεχομενου κοκτειλ που δεν ξερεις τι περιεχουν.

Στριβειν δια της δικαιολογιας:

Εχε προχειρη μια δικαιολογια,για να αποφυγεις τη χρηση τσιγαρου,αλκοολ η ναρκωτικων,καθως και καποιο αγορι που θα σου γινει κολλητσιδα.

Και τελος,εμπιστευσου το ενστικτο σου:

Αν κατι σου φαινεται υποπτο,κατα 99,9% ειναι.

Μην ξεχνατε τα Wattys2016,καλες βουτιες,πειτε μου ιδεες για παρτ!

Girly things!Wattys2016Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ