Πως να πεισετε τους γονεις σας να:Part 1!!!

886 45 2
                                    

Hiya guys!Τι κανετε;Επειδή αυτο το θεμα ΣΥΝΗΘΩΣ ειναι επίκαιρο,σκέφτηκα οτι του αξίζει να αναλυθεί!
Άρα....Αρχίζω!
Εδώ ανοίγει ενα τεράστιο κεφάλαιο,όλοι μας χρειαζόμαστε λίγα μαθήματα ρητορικής,ε;

Πως να πείσετε τους  γονεις σας να  σας αφήσουν να:
Ψωνισετε κατι:Λέτε μαμα το χρειάζομαι,ειναι κατι που χρειάζομαι.Για να την πείσετε πιο εύκολα της αναφέρετε καλούς βαθμούς.Αν ΔΕΝ πιάσει,πάντοτε υπαρχει μια γιαγιά!
Βγείτε έξω μέχρι αργά:Τους λέτε οτι θα πάτε με τις φιλες σας για πίτσα και οτι θα σας γυρίσει ο μπαμπάς της κολλητής σας σπίτι.Ετσι θα σας δώσουν και έξτρα λεφτά!Για κάποιο λόγο αυτο πάντα πιάνει!
Κοιμηθείτε στο σπίτι της κολλητής σας:Τους λέτε οτι θα διαβάσετε και οτι δεν θα ξενυχτησετε!
Σας πάρουν ενα κατοικίδιο:Τους λέτε οτι το θέλετε πολυ,τους λέτε οτι θα το φτοντιζετε και τους θυμιζετε την πιο πρόσφατη επιτυχία σας.Στην ανάγκη λέτε στους παππουδογιαγιαδες να τους πείσουν!
Πάτε σε ενα πάρτυ:Απλό!Θα πειτε οτι δεν θα υπαρχει ποτό,οτι θα ειναι οι γονεις στο σπίτι και οτι στις 11 θα φύγετε και θα πάτε να κοιμηθείτε στις κολλητής σας!
Πρεπει να κλείσω,αλλα θα προσπαθήσω να ξανά ανεβάσω ενα πάρτ αύριο,ελπίζω να σας άρεσε!Παντως πρεπει να πω κατι.Δεν έβαλα λεπτομέρειες στα λόγια που θα τους πειτε επειδή καλυτερα να τα σκεφτείτε μόνες σας,πάντως μιλήστε ώριμα και σοβαρά και ολα θα πανε καλα!Και κυρίως,ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ!Συμβουλιτσα!Φιλες μου,τα λέμε στο επόμενο πάρτ,αφήστε comment,bye!

Girly things!Wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora