Καλημερούδια!
Ανυπομονω να ερθει ο Αυγουστος,εσεις;
Πριν αρχισω,εχω να κανω μια προσωπικη ανακοινωση:Το ξερω οτι ειχα πει οτι θα πηγαινα στην Αμερικη τον Αυγουστο,αλλα για οικονομικους λογους θα παω στην Ισπανια!Θα παω Ματαλα πρωτα,διοτι δεν εχω κανει μπανια αυτο το καλοκαιρι και μεινει κατασπρη!Επισης θα παω σπιτι στην Αθηνα.Αλλα τι λεω τωρα,φαινεται λες και κανω μοστρα και στο κατω κατω δεν σας ενδιαφερουν αυτα.Σορι για το πρηξιμο.
BTW,η σκεψη μου θα ειναι κοντα σας :-) !Θα ανεβασω πολλες φωτο!Αρχιζωωωω
1. Να είστε ο εαυτός σας
Δεν έχει κανένα νόημα να προσποιήστε κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά είστε για να κάνετε κάποιον να σας ερωτευτεί. Ακόμα και αν καταφέρετε να σας αγαπήσει, θα έχει γοητευτεί από το προσωπείο σας και όχι από τον αληθινό σας εαυτό και αυτό είναι μεγαλύτερη απογοήτευση, από το να μην σας προσέξει καθόλου.
2. Προσέξτε την εμφάνισή σας
Χωρίς να σημαίνει εξαντλητικές δίαιτες και καινούρια ρούχα, το να προσέχουμε την εμφάνισή μας είναι κομμάτι της προσπάθειάς μας να νιώθουμε πρώτα εμείς καλά με τον εαυτό μας, είτε είμαστε αγορια ειτε κοριτσια . Ένα προσεγμένο σύνολο που τονίζει τα καλά σας σημεία, ένα διακριτικό μακιγιάζ και καλοχτενισμένα μαλλιά, βοηθούν στην αυτοπεποίθηση σας, η οποία είναι πάντα το δυνατό σας όπλο.
3. Ακούτε τι σας λέει
Στα αγόρια αρέσει να μιλάνε για τον εαυτό τους και εκτιμούν τη κοπέλα που ακούει και ενδιαφέρεται για όσα έχουν να πουν. Αν θέλετε να κερδίσετε λοιπόν, την προσοχή του, απασχολήστε εσείς μόνο το 20% της κουβέντας και αφήστε τον να μεγαλουργήσει για το 80%. Δεν θα αργήσει άλλωστε να δείξει το ενδιαφέρον του για εκείνη, που περισσότερο ακούει παρά μιλάει (στην αρχή τουλάχιστον…).
4. Να γελάτε
Το χιούμορ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε κάθε πλευρά της ζωής και ακόμα περισσότερο στην επικοινωνία με το αντίθετο φύλο. Μην ντρέπεστε να γελάσετε με τα αστεία του, ακόμα και αν μόνο εσείς τα καταλαβαίνετε. Αυτό είναι άλλωστε που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε, ώστε να σας προσέξει παραπάνω.
5. Έχετε καλή διάθεση και προδιάθεση
Σε κανέναν δεν αρέσει, ούτε σε εσάς την ίδια, να κάνετε παρέα με άτομα απαισιόδοξα, μίζερα και μεμψίμοιρα. Η καλή και θετική διάθεση και το ζεστό χαμόγελο, είναι πολλές φορές ό,τι ακριβώς ψάχνει ένας άντρας σε μια γυναίκα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Girly things!Wattys2016
Ngẫu nhiênΗ βίβλος της εφηβείας!Από το Α εώς το Ω.Ο,τι χρειάζεται να ξέρετε για να αντιμετωπίσετε ορισμένες καταστάσεις στην εφηβεία,να διακοσμήσετε,να φτιάξετε χειροτεχνίες,να μαγειρέψετε,τα πάντα!Votάρετε λοιπόν και OMG,σχεδόν το ξέχασα!Ελπίζω να σας αρέσει...