Εχετε αγχος;Μερικες συμβουλες!

820 44 7
                                    

Γεια σας φιλεναδες μου,τι κανετε;
Σορι που άργησα να ανεβάσω το πάρτ,αλλα ήμουν στο εξωτερικό και δεν είχα την ευκαιρία.
Λοιπόν αρχίζω:
Υπάρχουν αρκετα θέματα για τα οποια μπορεί ένας άνθρωπος να εχει άγχος.Ενταξει,κόβω τα κλασσικά ψυχολογικά του τύπου:Ειμαι ο παντογνώστης ψυχολόγος και καλα θα κανεις να με ακούσεις.Χαχαχαχα!
Πρώτον,έχουμε άγχος για το σχολειο,σωστά;
Παιδια,το σχολειο δεν ειναι ενα διεθνές κέντρο βασανιστηρίων,ειναι ενα κουτί πρώτων βοηθειών!Αμα έχεις πρόβλημα εκεί στρέφεται,βρίσκεις καταφύγιο!Εκει βρίσκεις κολλητές,μέχρι και αγορι μπορείς να βρεις!(Μην κοκκινιζετε!)
Εχετε άγχος για τα μαθήματα;Δικαιολογημένο.Εχετε ακούσει όμως οτι ο Άλμπερτ Αινσταιν και η Αγκαθα Κριστι είχαν δυσκολίες στο σχολειο;Το ιδιαίτερο ειναι μια λύση,αλλα για ορισμένα μαθήματα,όπως η φυσική και η χημεία,ειναι καλο το να κανεις μιάμιση ωρα μαθημα μόνο και να φτιάξεις σημειώσεις.Μην ντρέπεστε για αυτο!Τι νομίζετε,οτι η Μαρι Κιουρι ανακάλυψε το ραδιόφωνο χωρίς να κάνει ιδιαίτερα;
Το να μαθαίνει κανεις,ειναι τεράστιο προνόμιο.Αξιοποιηστε το.
Εχετε ακούσει για την Μαλαλα;Ειναι μια μικρή μουσουλμάνα,η οποια ήθελε να αλλάξει μερικά πράγματα στην θρησκεία της,όπως το να έχουν οι μουσουλμάνες το δικαίωμα να μορφωνονται.Για αυτο τον λόγο την πυροβόλησαν στο κεφάλι,αλλα επέζησε.Τωρα τα καλυτερα πανεπιστήμια την θέλουν.Και να φανταστείτε οτι τα κλασσικά τυχερά ελληνόπουλα θεωρούν αγγαρεία το να μορφωνονται!
Ένας άλλος τομέας για τον οποιο σίγουρα εχετε αγχος είναι η εμφάνιση.Ω ναι.
Νομίζετε οτι αρκετα αγόρια θέλουν κοριτσι με σωματαρα,με ωραίο πρόσωπο και ολα τα σχετικά.Ε αυτά ειναι βλακείες.Αυτο που μετράει ειναι και ο εσωτερικός σας κόσμος,η εξωτερική εμφάνιση ειναι απλως αμπαλαζ.Τιποτα άλλο.Αλλωστε για να ειστε κουλ πρεπει απλως να μην το σκέφτεστε.Ετσι θα ειστε πραγματικά κουλ.Α,κατι άλλο.Τα αγόρια που θέλουν για την ικανοποίηση των ζωοδη ενστίκτων τους μια Μαιρυλιν Μονρόε,δεν ειναι κουλ.Ειναι κουλ(οι)!
Ενα θεμα για το οποιο σίγουρα εχετε αγχος ειναι οι κολλητές σας.Και οι βαθμοί σας αγχωνουν,ε;Και οι νταηδες.Πρωτον:Κολλητές ειναι τα άτομα τα οποια σας καταλαβαίνουν,σας βοηθάνε και διασκεδάζετε μαζί τους.Μην το ξεχνάτε αυτο.
Δεύτερον:Οι βαθμοί δεν έχουν σημασία.Σημασια εχει το να μαθαίνετε αυτά που πρεπει,το να προσπαθείτε!Αλλωστε ποτέ δεν ειναι αργά!Μπορειτε να τους βελτίωσε τα.Μια φιλία με την απουσιολογο βοηθάει πάντα!
Και τρίτον:Οι νταηδες.
Οι νταηδες ειναι άρρωστα άτομα.Χρειαζονται βοηθεια.Περνανε άσχημα στο σπίτι τους ή φοβούνται μην τους κοροϊδέψουν.Συνηθως έχουν κάποιο πρόβλημα στην εμφάνιση τους.Και έτσι γίνονται κακοί με τους άλλους και πείθουν τον εαυτό τους οτι ειναι και πολυ γιο.
Παιδια,πριν αρχίσουν οι τίτλοι τέλους,θέλω να σας μάθω κατι.Ειναι ενα κομμάτι απο την φιλοσοφία του κουμπάρου μου.
Μην αγχωνεστε!Το αγχος κάνει ρυτίδες!
                KEEP CALM
                       AND
                 CARRY ON

Ελπιζω να σας άρεσε το πάρτ!Αφηστε comment,αν γινεται!
Τα λέμε φιλες μου,στο επόμενο πάρτ!!!

Girly things!Wattys2016Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum