Lanet

34.3K 868 51
                                    

Hazal'dan
Yine başlamıştı şu lanet okul neden bu kadar cahil insan kitlesi varken neden sadece yaşı tutanlar gidiyordu bu cehenneme? Sinirden yorganı üstümden attım sabahın altısı lan altısı içimden lanetler okuyarak ve unutmadan yatağı depikleyerek kalktım ablam bir hışım ile odaya girdi "yeter Hazal yeter okul başlayacak diye 1 hafta önceden yas tuttun annemler seni bana emanet etti şimdi benimle birlikte geliyorsun ve seni okuluna bırakıyorum.!" "Ama abla ben.." "yeter Hazal hadi üstünü giy bekliyorum seni araba da" ah ablam yine başlamıştı otoriter haline. Kendimi kısaca anlatayım. Ben aslında doğma büyüme Maraş'lıyım annemler de zaten Maraş'ta şuan babamın orda tüm işleri babam Maraş'ın iş adamlarından olduğu için hop diyince Ankara'ya taşınamazdı tabi e annemde babamı bırakmadı. Tabi annem yanımıza gelip gider ama ben daha çok ablama emanetim o da bana. Klasik kardeş gücü gibi bir şey işte. Neyse ben Ankara'ya lisemi okumaya geldim babam Maraş'ta lise okumamı değil ablamın yanında olmamı istiyordu tabi ben de seve seve geldim. Ama ablam cidden çok katı bir insandır. "Hazal hadi ya! Bende okuluma geç kaldım!" "Tamam abla hazırım" bu arada ablam ünüversite 1.sınıf ben de daha lise bir ne komik trajedi demi? Koşar adım odadan çıktım ve arabaya bindim. Ablam müzik açtı ve hiç konuşmadan beni okula indirdi. Ben tam inerken "Hazal paran var mı?" "Abla babam gönderiyor ya" "ah doğru şey kimseye soğuk davranma ve güzel arkadaşlar edin ayrıca akşam sen geleceksin yolu öğrenmen lazım" dedi ve gülümseyerek gitti. Ben içimdeki hem yeni şehir hem yeni insanlar hem de yeni okul sayesin de heyecan dolan yüreğim ile okulun kapısına girdim daha doğrusu adım attım ki ve o sıra da olanlar oldu.

ZüppeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin