Kalacaksın

8.4K 333 10
                                    

Yağız üzerindeki damatlığı çıkarırken arkamı döndüm. Şuan en son istediğim şey ondan etkilenmekti. Ortam çok sessiz olunca bozmak adına "evde yiyecek yokmuydu da yemek aldın?" Diye soru sordum. O ise gülüp "öyle sıcak yemekler almadım. Zaten düğünden önce yedin lan yeterince bende çikolata cipsi felan aldım film izleriz diye arkanı dönebilirsin" dediği şeyle kafamı olumlu anlamda sallayıp ona döndüm. Altına siyah bir bol eşorfman üstüne de tam oturup kaslarını belli eden bir siyah tişört giymişti. "Az sonra Demir gelecek ve o gidene kadar sen odadan çıkmayacaksın! Anlaşıldı mı?" Kafamı tamam anlamında salladım ve direk kaşlarımı çatıp "hiii yiyeceklerimiz nerde hiii" nefesimi içime çekerken Yağız kahkaha atıyordu. "Merak etme mutfakta" dans ederek yanına gittim ve en sevimli halimle "annemler gitmeden önce görmeyecek miyim?" Dudağımı büzüp köpek gibi olmaya çalıştım. O ayı ise "böyle sevimli olmuyorsun fok balığına benziyorsun yapma şunu" dedi ve yine güldü. Bu aralar ne kadar da gülüyordu Allah bozmasın. Anında kaşı çatılırken "o bıçak ne alakaydı lan!" Diye bağırdı. Ahh evet kendi bıçağından bahsediyordu şu havada parçaladığı. "Onu adamı öldürmek için almıştım aslında boğazını kesedebilirdim ama cidden insan öldürmek o kadar kolay değil. Elim ayağıma dolaştı beynim durdu resmen ve o sırada o anladı işte gerisini biliyorsun." Elini çenesine götürüp çatık kaşlarla etrafa bakındı. "Onu kim göndermiş olabilir?" Bana sormuyordu kendi kendine konuşuyordu. "Yağız" ona seslenmemle bana döndü. "Annemle bende gideyim mi?" Bana doğru gelip beni anında duvara çarpınca bir kaç gün önce olan yaramdan dolayı yüzün buruştu. Ama o aldırmadan kendiyle duvar arasına aldı beni ve "öldürmemi mi istiyorsun?" Dişleri arasında bunu sorarken "hayır." Dedim. "O zaman kes şu siktiğimin çenesini!" Bağırmasıyla yerimde sıçrarken "bir daha duymayacaksın o halde sesimi" tam bir şey diyecekken kapının çalmasıyla gitti. Demir denen gerizekalı gelmişti demek ki.

#####

Demir denilen adam genç adama henüz kimin yaptığını bulamadığını ama yarın erkenden söyleyeceğini gece uyumayacağını belirtti. Genç adam kafasını olumlu anlam da sallarken Demir deilen adamla yedi koruma daha içeri girdi ve dört kişi cesedi çıkarırken diğer üç kişi yere asit karışımı bir şey döküp kanları yok etti. Demir denilen adamın genç adamdan köpek gibi korktuğu duruş pozisyonundan belliydi. Zaten diğerleri göz teması dahi kuramazlardı. Yarım saate yakın bir süre içerisinde onlar giderken genç adam genç kızın odasına yöneldi. Genç adama göre oldukça genç olan kızın odasına....

######

Beni elimden tutup aşağı indirdi. Onla konuşmayacaktım. "Korku filmi ister misin?" Nefret ettiğimi biliyordu. Bilerek yapıyordu kafamı olumsuz anlam da sallarken o güldü ve "eğer benimle on saniye içerisinde konuşmazsan en korkunç filmi açarım" resmen tehdit ediyordu. Ama inat değil mi işte cipsi önüme aldım ve omuz silktim. O da yanıma oturup elini cipse daldırdı ve diğer kolunu belime sardı. Geri çekilmek için haraket ettiğimde daha çok sıktı. Film başlarken bile 'gerçek hayattan alıntı' yazısını görünce sertçe yutkunmuştum. Yağız ise gayet rahat bir biçimde bu halime gülmüştü. On dakika olmuştu film başlayalı ve ben korkudan ölecektim. Konuşmayacaktım karar vermiştim. O sıra da kız bağırınca çığlık çığlığa "Yağız kapat yalvarırım kapat ne olur"
Diye ağlamaya başladım. Elindeki kumanda tuşuna bastı ve "eğer beni öpmezsen geri açmak zorunda kalabilirim" diye tehdit etmişti. Al işte çıkarcı pislik "ya ama" elini kaldırıp "işine gelirse güzelim" dedi. Ellerimi ensesine koydum ve kendime çekerek öptüm. Bir kaç saniye sonra ayrılacaktım ki beni kendisine bastırdı ve buna izin vermeyip kendi öpmeye devam etti. Bende karşılık verdim. Sonra Yağız mutfağa gidince korkudan ölmemek için bende yanında gitmeye karar verdim. Tabiki ne oldu Yağız gülerek benle dalga geçti. Saat gece ikiye gelince uykumun geldiğini fark ettim ve Yağız'a bunu söylemek için yöneldim. Yağız arkası dönükken yüzünü bir değişik yaptı ve bağırdı. O sıra da çığlık atıp merdivene koşarken en üst kata çıkmaya ramak kalmışken ayağım kaydı ve ben ne olduğunu anlayamadan kafamı çarpıp son merdivende durabilmiştim. Ayağa kalkmak için haraket ettiğim de aniden gözlerim kapandı ve tam yere düşecekken demir gibi sert eller belimi kavradı.

ZüppeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin