{Nikita}
Kayne en ik zitten nu op de fiets naar de flat van Kayne. Mijn band was lek. Eindelijk kunnen we een heel weekend samen zijn.
'School leek echt eeuwig te duren' zucht ik terwijl ik hoofd op Kaynes rug leg.
'Mee eens.' De lucht is donkergrijs. Het zal zo wel gaan regenen.
Wanneer we aankomen bij de flat van Kayne stap ik af. Kayne zet zijn fiets neer en loopt voor me uit naar binnen. Hij heeft mijn tas in zijn handen en daarbij ook zijn rugzak. We stappen in de lift en Kayne drukt op het goede knopje. Hij pakt mijn hand vast. Ik glimlach naar hem en leun tegen hem aan. Na een aantal seconden gaan de deuren open en trekt Kayne me mee naar zijn kamer. Hij opent de deur en laat me binnen. Vervolgens sluit hij de deur achter zich.
'Ga maar vast zitten' zegt Kayne. 'Ik zet de tassen in mijn kamer.' Ik doe wat hij zegt en ga op de bank zitten. Buiten regent het inmiddels. We zijn net op tijd binnen. Buiten loopt iedereen sneller dan normaal. Ook fietsers trappen harder.
'Interessant?' Ik schrik op uit mijn gedachten en kijk op. Kayne staat naast me.
'Nee, ik was gewoon...' Ik zucht. 'Laat maar.' Kayne lacht en neemt naast me plaats. Hij heeft een deken in zijn handen. Ik kruip tegen hem aan en kijk toe hoe hij de tv aanzet. Daarna slaat hij zijn armen, en daarbij ook de deken, om ons heen. Ik kijk naar hem op en glimlach.
'Wat is er?' vraagt Kayne terwijl hij me aankijkt.
'Niks.' Hij trekt me op zijn schoot en streelt een pluk haar uit mijn gezicht.
'Weetje, dit is de eerste keer dat ik dit met iemand doe' bekent hij.
'Wat?' vraag ik.
'Dit. Dat jij tegen me aankruipt terwijl we een film kijken als het buiten regent.'
'En bevalt het je?' vraag ik. Kayne knikt.
'Ik zou dit wel vaker willen doen.' Hij glimlacht naar me. 'Met jou' voegt hij eraan toe. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en pak zijn hand vast.
'Ik hou van je' fluistert hij.
'Ik ook van jou.' Ik glimlach en kijk weer naar de tv.
'Pizza bestellen?' stelt Kayne voor terwijl hij zijn mobiel pakt.
'Ja, lekker.'
'Oke.' Hij toetst het nummer in en doet zijn bestelling.
'Ze zijn er over een half uur' zegt hij wanneer hij ophangt. Ik knik en kijk hem weer aan. Kayne staart naar de tv. Ik bijt op mijn lip en ga recht op zijn schoot zitten zodat hij niet meer naar de tv kan kijken. Hij kijkt me vragend aan. Zonder er bij na te denken druk ik mijn lippen op de zijne. Hij gaat erin mee en slaat zijn armen rond mijn middel terwijl mijn handen naar zijn wangen glijden. Kayne gaat liggen en trekt mij bovenop zich zonder de zoen te onderbreken. Langzaam trek ik terug.
'Dat mag je vaker doen' zegt hij zacht. Ik druk nog een laatste kus op zijn lippen en leg dan mijn hoofd tegen zijn borst.
(Dit hoofdstuk is niet geworden zoals ik het wilde maar ik schrijf vooruit en opeens was dit hoofdstuk helemaal weg. Dus ik moest rekening houden met het vorige hoofdstuk en wat er gebeurt in de volgende hoofdstukken en dat is nogal moeilijk want ik wist niet meer precies wat er allemaal in dit hoofdstuk gebeurde, vandaar dat hij ook iets korter is en dat het langer duurde. Later vandaag zal ook hoofdstuk 23 erop komen om het goed te maken. We zitten nu op vrijdag, het begin van het weekend van Nikita en Kayne. Ik hoop dat jullie de komende, en dit hoofdstuk, leuk vinden x)
JE LEEST
Let's play a game
RomanceKayne Waters, een player. Hij heeft ongeveer ieder meisje die op school rondloopt al een keer gedatet, behalve Nikita. Nikita Collins is een stil meisje. Ze moet niets van Kayne hebben en vindt hem maar een arrogante klootzak. Maar wat als ze gedwon...