{Kayne}
Ik weet dat het niet goed is om met Nikita in te stemmen maar wat moet ik dan? Haar dronken over straat laten lopen? Haar naar die Bram laten gaan? Ze kan me misschien wel niet uitstaan maar ik ben egoïstisch genoeg om te genieten van haar in mijn buurt. Ik ben allang blij dat ze me bij haar wil hebben.
Nadat Nikita voor de vierde keer de sleutel naast het gat steekt pak ik hem van haar af.
'Laat mij maar.' Ze giechelt, dat is wat ze de hele tijd al doet. Ik doe de deur open en loop naar binnen. De sleutel gooi ik op het plankje met alle andere sleutels. Wankelend loopt Nikita ook naar binnen. En dát moet zich morgen om acht uur melden? Ze heeft waarschijnlijk een hele erge kater morgen.
'Kom, we gaan naar bed' zeg ik terwijl ik haar hand vastpak.
'Leuk' grinnikt ze. Verkeerde woordkeuze, Kayne. Ik leid haar de trap op. Als we in haar kamer komen doe ik de deur dicht.
'Trek je pyjama aan' zeg ik.
'Gaan we niks leuks doen?' Ze trekt een pruillip.
'Je bent dronken' maak ik haar duidelijk. 'Dan gaan we inderdaad niks leuk doen aangezien je daar morgenochtend spijt van krijgt.'
'Wie zegt dat ik er spijt van krijg?' vraagt ze terwijl ze naar me toeloopt. Ze brengt haar lippen naar mijn oor. 'Ik wil je.' Ik duw haar voorzichtig van me af.
'Niet nu.' Nikita bijt even op haar lip. Dan zet ze een stap naar achteren en reikt ze naar de rits op haar rug. Niet veel later valt haar jurk op de grond.
'Nikita, stop. We gaan dit niet doen' zeg ik.
'Vind je me niet sexy?' vraagt ze.
'Dat zeg ik niet.' Ik zucht en zet weer een stap naar haar toe. 'We hebben een soort van ruzie. Jij bent boos op me.'
'Niet meer.' Opnieuw zucht ik.
'Als je er morgen hetzelfde over denkt zal ik alles doen wat je van me verlangt.' Ik strijk zacht over haar arm. 'Maar niet nu. Ik wil je niet in deze situatie gebruiken.' Ze geeft een duw tegen mijn borst waardoor ik naar achteren deins.
'Ik kon beter met Bram meegaan' zegt ze. Mijn jaloezie en woede borrelt in me op. Ik ben veel beter dan die slappe zak en dat zal ze merken ook. Ik loop op haar af en druk meteen mijn lippen op de hare. Ze gaat erin mee. Mijn tong vraagt om toestemming en krijgt die dan ook meteen. Ik til Nikita op en loop richting het bed. Daar laat ik ons op vallen zonder de zoen te onderbreken. Onze zoen is ruig en het laat me alleen maar meer naar haar verlangen. Snel trek ik terug voordat ik mijn gevoelens niet meer in de hand heb.
'Zeg nooit meer dat Bram beter is dan ik' hijg ik. 'Je kent die gast amper.
'Oke.' Nikita raakt de dunne stof van mijn shirt aan. 'Zoen me nou maar.' Ik schud mijn hoofd en rol van haar af. Nikita staat op en trekt haar pyjama aan.
'Als je me niet goed genoeg vindt kan je dat ook gewoon zeggen' mompelt ze.
'Zo zit het niet' zucht ik. Met een ruk draait ze zich om.
'Hoe dan wel?!' roept ze. 'Je wijst me af! Ik mag je amper aanraken!' Wat hebben meisjes snel stemmingswisselingen zeg, echt niet normaal.
'Kom eens hier' zeg ik terwijl ik rechtop ga zitten. Ze loopt naar me toe en blijft voor me staan. Ik pak haar handen vast en trek haar tussen mijn benen. 'Ik wil je dolgraag zoenen en vasthouden en alles doen wat we eerst deden' zeg ik. 'Maar het gaat nog niet helemaal lekker tussen ons. Maar we praten hier morgen wel over, oke? Je bent nu niet in staat om helder na te denken.' Ze knikt.
'Oke' mompelt ze.
JE LEEST
Let's play a game
RomanceKayne Waters, een player. Hij heeft ongeveer ieder meisje die op school rondloopt al een keer gedatet, behalve Nikita. Nikita Collins is een stil meisje. Ze moet niets van Kayne hebben en vindt hem maar een arrogante klootzak. Maar wat als ze gedwon...