{Kayne}
'Je stalker is er weer' zegt Tom terwijl hij naar rechts knikt. Ik zucht diep.
'Heey' groet Liv ons terwijl ze naast me komt zitten. Tom en ik mompelen wat wat op een begroeting lijkt. Ze draait zich naar me toe.
'Ga je ook naar het schoolfeest?' vraagt ze.
'Ja' antwoord ik.
'Met wie? Aangezien Nikita de hele week niet op school is, neem ik aan dat ze niet naar het schoolfeest komt.'
'Ze gaat vanaf donderdag weer naar school dus ze is ook bij het schoolfeest. En al zou ze er niet zijn, ik zou al helemaal niet met jou gaan.'
'Hoezo niet?'
'Je mag dan wel een model zijn maar dat betekent niet dat je iedereen kan krijgen. En als Nikita niet gaat, ga ik ook niet. Dus stop met je domme versierpogingen en ga iets nuttigs doen.' Liv staat op en loopt weg.
'Moest dat nou echt zo hard?' vraagt Tom.
'Heb je medelijden met haar?' vraag ik. 'Ze weet dat ik een vriendin heb. Waarom zou ze dan nog steeds moeite doen?'
'Ik weet het niet' zegt Tom schouderophalend terwijl hij richting Liv kijkt die alleen op een bankje zit. 'Zo erg is ze nou ook weer niet.'
'Dan ga jij toch met haar naar het feest?' stel ik voor.
'Nee' zegt Tom.
'Waarom niet? Je hebt jezelf al verraden, je vindt haar leuk.' Tom zucht.
'Oke, best.' Hij staat op en loop op Liv af. Ik pak mijn mobiel en stuur een bericht naar Nikita.
*Hey, ik mis je x*
*Ik jou ook x* stuurt ze terug.
*Hoe voel je je?*
*Goed. Kom je na school weer langs?*
*Ja, ik heb nog één uur. Daarna kom ik x*
*Oke, leuk x*
*Ik moet gaan. Tot zo x*
*Tot zo :)* Zodra ik mijn mobiel terug in mijn zak stop gaat de bel. Ik sta op en loop naar het goede lokaal. Daar aangekomen zit Liv naast Tom. Ik ga ergens achterin het lokaal zitten en pak mijn boeken. Zodra de les begint dwalen mijn gedachten af naar Nikita. Wat zou ze op dit moment aan het doen zijn? Waarschijnlijk is ze weer die ene serie aan het kijken.
{Nikita}
Zuchtend zet ik de volgende aflevering aan. Ik doe veel liever iets leuks met Kayne dan dat ik hier de hele dag in mijn bed lig.
'Hey.' Ik kijk op en zie Kayne in de deuropening staan. Ik leg mijn laptop aan de kant en stap uit bed om vervolgens in Kaynes armen te springen. 'Ben je blij me te zien?' Hij lacht en houdt me stevig vast.
'Ik heb je gemist' mompel ik.
'Ik jou ook. School was echt saai.' Hij loopt richting het bed met mij in zijn armen. Hij gaat zitten en zet mij op zijn schoot.
'Deed Liv nog irritant?' vraag ik.
'Ja' zucht Kayne. 'Maar Tom is verliefd op haar dus hij heeft haar mee gevraagd naar het feest.'
'Nu hopen dat ze je met rust laat' zeg ik.
'Jaloers?' vraagt Kayne terwijl hij me van zijn schoot afduwt zodat ik met mijn rug in het matras beland.
'Nee' antwoord ik. 'Het is maar een model.' Kayne glimlacht en komt boven me hangen.
'Daar heb je gelijk in' zegt hij. 'Misschien moet ik maar met haar naar het schoolfeest gaan.' Ik pak een kussen en sla hem ermee.
'Gemeen.'
'Jij bent gemeen' zegt Kayne terwijl hij het kussen aan de kant gooit.
'Ik wil niet met iemand anders naar het feest terwijl ik een relatie heb.'
'Nou, dan maak ik het toch uit?'
'Je doet je best maar.'
'Ik denk dat dit een beter idee is.' Kayne begint me te kietelen.
'Kayne!' gil ik lachend. 'Ik krijg geen adem.' Kayne stopt met kietelen en pakt mijn handen vast die hij boven me pint. Ik kijk hem vragend aan terwijl ik uit hijg. Hij brengt zijn lippen richting mijn oor.
'Je weet toch dat jij de enige voor me bent?' vraagt hij. 'Je hoeft je niet druk te maken over andere meiden. De enige naar wie ik kijk ben jij.' Ik glimlach.
'Ik hou van je' zeg ik zacht.
'Ik meer van jou.' Zijn lippen plaatsen een zachte kus op mijn oor. Vervolgens kijkt hij me aan. 'Ik haat die knot in je haar.'
'Hoezo?'
'Ik wil mijn hand door je haar halen maar dat kan nu niet.'
'Dan haal je het elastiekje uit mijn haar' zeg ik simpel. Kayne laat mijn handen los en haalt het elastiekje uit mijn haar. Mijn haar valt voor een gedeelte over mijn schouders. Glimlachend kijk ik toe hoe Kayne met een plukje haar speelt.
'Kayne' begin ik. 'Wanneer kunnen we weer naar jou?'
'Als jij je beter voelt' antwoordt hij terwijl hij van me afrolt en mij bovenop zich trekt.
'Ik voel me beter.'
'Je kan wel dit weekend bij me blijven. Maar we zijn nog nooit bij jou geweest.'
'Dat weet ik maar mijn ouders zijn er waarschijnlijk.' Kayne haalt zijn hand door mijn haar.
'Wat ben je van plan dan?' Ik zucht.
'Soms ben je echt irritant.'
'Weet ik.' Hij plaatst een kus op mijn haar. 'Ik hou nog wel van je hoor.' Ik kijk op.
'Ik niet meer van jou.'
'Die deed pijn' zegt Kayne terwijl hij zijn handen op mijn heupen legt. Ik bijt kort op mijn lip en druk dan mijn lippen op de zijne.
'Nikita, wat wil je... Oh, laat maar.' Ik kijk op en zie mijn moeder in de deuropening staan. Meteen kruip ik van Kayne af.
'Wat is er?' vraag ik.
'Ik wilde vragen wat je wil eten maar ik had eerst even moeten kloppen.'
'Doe maar iets' zeg ik. 'En trouwens, zijn jullie dit weekend thuis?'
'Nee, we hebben het hele weekend vergaderingen.'
'Mag Kayne dan hier blijven?' Mijn moeder knikt.
'Ik ga weer.' Met die woorden loopt ze weg. Kayne begint te lachen.
'Wat?' vraag ik.
'Haar gezicht.' Hij trekt me weer bovenop zich. 'Echt geniaal.' Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borst.
'Ik wil niet dat je gaat' mompel ik.
'Ik ga toch nog niet?' vraagt Kayne.
'Nee, maar straks wel.' Hij drukt zijn lippen tegen mijn haar.
'Ik kom elke dag bij je langs. Dat weet je toch?'
'Ja, maar ik wil weer in jouw armen in slaap vallen en tegen je aan kunnen kruipen als ik wakker word.' Kayne tilt mijn hoofd omhoog.
'Dat wil ik ook' zegt hij. 'Maar dat kan nu niet. Dit weekend kan dat wel.' Ik glimlach en knik. Vervolgens druk ik een zachte kus op zijn lippen.
JE LEEST
Let's play a game
RomanceKayne Waters, een player. Hij heeft ongeveer ieder meisje die op school rondloopt al een keer gedatet, behalve Nikita. Nikita Collins is een stil meisje. Ze moet niets van Kayne hebben en vindt hem maar een arrogante klootzak. Maar wat als ze gedwon...