{Nikita}
Ik loop voor Kayne uit de trap op. We gaan op bed zitten. Ik zucht diep.
'Wat is er?' vraagt Kayne terwijl hij mijn handen vastpakt.
'Ik uh...' stamel ik. 'Ik weet dat dit stom gaat klinken maar ik ben best wel jaloers op Liv.'
'Waarom?'
'Ze heeft alles wat ik niet heb. Ze heeft een mooi lichaam, ze kan goed omgaan met anderen, ze is niet onzeker of verlegen. En ze krijgt toch aandacht van jou, ook al is dat slechte aandacht. Ik wil je niet claimen of zo maar het zit me best wel dwars. Jij bent de knapste jongen die er op school rondloopt en ik ben de nerd. Liv zou veel beter bij je schoolstatus passen. Ik weet dat dit stom is maar ik wilde het even kwijt.'
'Ben je bang dat ik uiteindelijk voor Liv zal kiezen?' vraagt Kayne.
'Ja, ik denk het' mompel ik.
'Hé, ik zal nooit iemand boven jou verkiezen. Jij zal altijd op nummer één staan. Jíj bent degene waarop ik verliefd ben. Je moet niet zo twijelen over mijn gevoelens voor jou. Ik hou van jóu, niet van Liv, van niemand anders. Onthoud dat alsjeblieft goed.'
'Ik haat het dat ik zo onzeker ben' zeg ik terwijl ik de tranen uit mijn ogen veeg. De brok in mijn keel groeit. Ik weet niet waarom ik nu opeens zo emotioneel word.
'Nou, ik vind je onzekere kant leuk' zegt Kayne terwijl hij me in zijn armen sluit. 'Ik vind al je kanten leuk. Je onzekere kant hoort bij je.'
'Normaal zeg je dat ik niet onzeker moet zijn' mompel ik in zijn shirt.
'Ja, omdat ik wil dat je positief naar jezelf kijkt. Dat betekent niet dat ik je onzekere kant niet schattig vind.'
'Ik hou van je' zeg ik zacht.
'Ik hou ook van jou.' Zacht haalt hij zijn hand door mijn haar. Door het vertrouwde gevoel groeit de brok in mijn keel nog meer en wellen de tranen op in mijn ogen. Ik nestel me dichter tegen hem aan. Een traan ontsnapt uit mijn oog die zich laat verdwijnen in Kaynes shirt.
'Ik hou zoveel van je' fluistert Kayne. 'Ik zal altijd van je blijven houden.' Hij wrijft zacht over mijn rug. Langzaam kijk ik weer op. Kayne glimlacht naar me en veegt mijn tranen weg.
'Wil je mijn mening horen?' vraagt hij. Ik knik. 'Ik heb liever iemand die een normaal gewicht heeft dan iemand die elke dag moet trainen om fit te blijven. Wat is er nou leuk aan om elke dag gezond te eten? Ik wil iemand met wie ik pizza kan eten zonder dat ze zeurt dat ze daarvan dik wordt. Ik zeg niet dat je dik bent maar je schommelt tenminste niet op het randje van anorexia zoals Liv doet. Je bent perfect zoals je bent.'
'Dank je' fluister ik.
'Het is de waarheid.' Ik druk een kus op zijn lippen en pak zijn hand vast.
'Zijn je ouders thuis?' vraagt Kayne.
'Nee, mijn moeder komt over een uur thuis en mijn vader pas laat vanavond.'
'Mooi.' Kayne duwt me achterover zodat ik lig en komt boven me hangen. Zijn ogen blijven haken in de mijne terwijl zijn lippen dichterbij komen. 'Je bent zo mooi' fluistert hij terwijl zijn lippen zacht over de mijne strelen. Het laat een tintelend gevoel achter. Voorzichtig strijkt hij een plukje haar uit mijn gezicht met zijn vingers die vervolgens over mijn huid strelen.
'Wat wil je doen?' vraag ik zacht.
'Ik zou zoveel met je willen doen' mompelt hij. 'Maar daar hebben we nu de tijd niet voor.' Een tedere kus laat hij achter op mijn lippen om vervolgens een spoor van kusjes achter te laten in mijn nek. Ik sluit mijn ogen even.
'Nikita.' Ik open mijn ogen weer en kijk recht in de oceaanblauwe ogen van Kayne.
'Wat is er?' vraag ik. Als antwoord voel ik zijn lippen op de mijne. Ik ga erin mee en sla mijn armen om hem heen. Een hand haal ik door zijn haar. Zijn handen vinden een weg naar de onderkant van mijn shirt. Even laten zijn lippen de mijne los.
'Komt je moeder echt al over een uur thuis?' vraagt hij.
'Ja, en nu over drie kwartier.' Hij brengt zijn lippen naar mijn oor.
'Hebben we dan niet net genoeg tijd?' vraagt hij.
'Nee, dadelijk komt mijn moeder binnen terwijl we bezig zijn. Dat ze ons zag zoenen was al gênant.' Ik voel Kayne grijnzen.
'Dat is waar.' Hij rolt van me af. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Vrijwel meteen slaat hij zijn armen om me heen.
'Je mocht best verdergaan met waar je net mee bezig was' zeg ik terwijl ik zijn borst streel.
'Dit is ook wel lekker, hoor' zegt hij. Ik zucht en pak zijn hand vast. 'Heb je al zin in het schoolfeest?'
'Ja, jij?'
'Ook.' Het is even stil dus sluit ik mijn ogen. Ik voel Kayne bewegen. Even later plaatsen zijn lippen tedere kusjes in mijn nek. Wanneer ik zijn lippen niet meer voel open ik mijn ogen. Kayne zet zijn benen aan weerszijden van me en komt boven me hangen. Ik glimlach als hij me aankijkt.
{Kayne}
'Ik hou van je' zeg ik voor de zoveelste keer vandaag. De drang om dat steeds te zeggen is groot en ik ga me er niet tegen verzetten. Ze mag weten hoeveel ik van haar hou.
'Ik ook van jou' zegt ze. Ik glimlach en breng mijn gezicht dichterbij de hare. In plaats van haar gewoon te zoenen ga ik verder met kusjes plaatsen in haar nek. Zo werk ik mijn weg naar boven tot ik bij haar lippen kom.
'Waar wacht je op?' vraagt ze als ik blijf hangen boven haar lippen.
'Geen idee' antwoord ik en met die woorden druk ik mijn lippen op de hare.
(Nog 1 hoofdstuk en dan is dit boek af. Ik hoop dat jullie het final part ook leuk vinden x)
JE LEEST
Let's play a game
RomanceKayne Waters, een player. Hij heeft ongeveer ieder meisje die op school rondloopt al een keer gedatet, behalve Nikita. Nikita Collins is een stil meisje. Ze moet niets van Kayne hebben en vindt hem maar een arrogante klootzak. Maar wat als ze gedwon...