Pizza

48.1K 1.6K 66
                                    

Annemin yanından ayrıldıktan sonra eve gidip güzel bir duş aldım.Üzerimi giyindim ve biraz koşmak için sahile gittim.Abim de eve pek uğramıyordu genelde iş yerinde oyalanıyordu.Ben de istediğim zaman evden çıkabiliyorum.Bir nevi özgür kız modundayım.Sahile geldiğimde bu aralar çok sık dinlediğim şarkıyı açtım.Ben Cock-So Cold .Sözleriyle bana huzur veriyordu.Şarkı başladı ve bende aynı zamanda koşmaya başladım.Bir yandan da düşünüyordum.Can beye çok şey borçluydum.Yani bana zor zamanlarımda yardımcı oldu,ayrıca hep yanımda.Temizlik yaparken bile.Doğrusunu söylemel gerekirse şu sıralar güvendiğim tek kişi o.Benimle ilgileniyor,gün içinde görüşöemize rağmen arada sırada telefonda konuşuyoruz.Konu genelde annem ve iş oluyor ama bu beni mutlu ediyor.Belki de ona aşıksındır.Ah kesinlikle böyle bir şey olamaz.Olabilir.Hatta oldu bile.Ah bilmiyorum.Yani sonuçta o benim patronum ben ona bir şeyler hissetsem bile o bana karşı hiçbir şey hissetmez.Yani bunun olması bir mucize olur.Düşüncelerimi bölen telefonun sesi oldu.

-Alo?

-Alo Eylül merhaba ben Kerem.Yabancı dil kursundan.

-Aa merhaba Kerem nasılsın?

-İyiyim sağol.Şey senden bir şeyler isteyebilir miyim?

-Tabi ki

-Ben İzmir'e geldim.Ama hiçbir yeri bilmiyorum bana yardımcı olur musun?

-Ah tabi ki şimdi neredesin?

-Ben şuanda sahildeyim.Yanımda bir cafe var ve arkamda da bir park.

-Ah çok iyi ben de şuan sahildeyim.Dediğin yere yakınım.Geliyorum şimdi.

Dedim ve telefonu kapadım.Kerem'le dil kursundan arkadaştık.Yani tanışabildiğim ve anlaşabildiğim tek kişi oydu.Dil kursu bitince Amerika'ya gitti.Tabi bizim durumumuz olmadığı için ben gidememiştim.Her neyse sahilde koşarak ilerlerken banka oturmuş olan Kerem'i gördüm.Hemen yanına koştum.O da beni görünce ayağa kalktı ve sarıldık.

"Seni çok özlemişim kelebek"

"Bende seni" Ayrıldığımızda bende banka geçip oturdum.

"Ee söyle bakalım hangi rüzgar attı seni buraya"

"Hmm şöyle diyelim; seni özlediğim için geldim.Normalde İstanbul'a gidecektim ama aklıma sen geldin."

"İyi oldu bende birazdan işe gideceğim ama önce senin işlerini halledelim."

"Yo hayır ben akşama kadar buralarda dolanırım.Sen işe git gelince bakarız"

"Tamam ama buralarda dolanma.Bizim eve geç.Abimde birazdan gelir."

"Nasıl siz kendi evinizde kalmıyor musunuz?"

"Gel kalkalım sana yolda anlatırım"

Sahilden eve doğru yürümeye başladık ve ben bütün olan biteni bütün ayrıntısına kadar Kerem'e anlattım.Annem dahil.Ve Kerem'in bütün bu anlattıklarıma tepkisi 'Oha' olmuştu.

"Ya kelebek ben yokken neler olmuş böyle?"

"Hiç sorma.Neyse eve geldik zaten." Anahtarı alıp kapıyı açtım ve Kerem'e içeri geçmesini söyledim.Abimle Kerem çok iyi anlaşıyolardı.Gerçi abimin tek anlaştığı arkadaşım-erkek-oydu.Bir koşu yukarı çıkıp üstümü giydim ve Kerem e seslendim.

"Kereem ben çıkıyorum"

"Dur bende seninle geliyim.Oralarda çok iyi bir avm varmış üzerime bir şeyler almam gerekiyor."

"Ah pekala.Gidelim o zaman" Kerem'le birlikte evden çıktık.İş yerime geldiğimizde Can beyin de arabadan indiğini gördüm.Başıyla selam verdi ve bize-Kerem'e- bakmaya başladı.

"Neyse ben artık gidiyim.Akşama görüşürüz kelebek"

"Peki görüşürüz"
Dedim ve beni öpüp-yanaktan-yanımdan ayrıldı.Bende kafamı Can beyin olduğu tarafa çevirdim ama onu göremedim.Hızlı adımlarla şirketin kapısından içeriye girdim.Herkese teker teker selam verip Can beyin odasına çıktım.

"Eylül!

"Buyrun Can bey?"

"Seninle bir şey konuşmak istiyorum"

"Tabi"

"Eylül bir daha şirketin içinde ve dışında seni bir erkekle görmek istemiyorum."

"A..anlamadım"

"Bence anladın Kelebek" Ne?Keremden mi bahsediyordu?

"Bakın Can bey Kerem benim.."

"Neyin olduğu beni ilgilendirmez.Ben sevgilimi şirkete getirmiyorsam sende seninkini getiremezsin.Şimdi çıkabilirisin"

"A..ama"

"Eylül çık!" Koşar adımlarla kapıya gittim ve kendi odama geçtim.Niye bu kadar sinirlenmişti ki.Ah benim yaptığım tamamen aptallık.Yani patronuma aşık olamam.Olmamam lazım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Can'ın ağzından

Ah Eylül'e inanamıyorum.Elin adamını şirkete getirmiş,bir de bu yetmezmiş gibi onu gözümün önünde öpüyor.Hayır beni bırak şirketin kalitesini düşürecek.Zaten niye kendimi örnek gösteriyorsam.Eylül'ü gözümde çok büyüttüm.Şuandan itibaren sadece annesine yardım edeceğim.Düşüncelerimi bölen Ardanın içeri kapıyı çalmadan girmesi oldu

"Abi noluyo size yaa.Az önce Eylül'e uğradım suratı beş karış,sana geldim aynı ifade"

"Yok bir şey Arda"

"İyi tamam öyle olsun.Az ömce baktım yoktun neredeydin?"

"Toplantı vardı Yılmaz beyle dışarıdaydım."

"E hadi o zaman yemek yemeye gidelim"

"Yok şu dosyalara bakmam lazım"

"Valla abicim hiç ısrar etmeyeceğim ben kaçar"

"Tamam" Arda çıktı ve bende önümdeki dosyalara bakmaya başladım.Derken içeri Yeliz girdi.

"Caan nasılsın hayatım?"

"Yeliz senin burada ne işin var?"

"Aa aşk olsun gelemez miyim yani?"

"Geldiğini haber vermediler"

"Evet çünkü o salak sekreterini es geçtim"

"Sen onu es geçtin de o seni nasıl es geçti?" Bozulmuş olacak ki boğazını temizledi ve konuşmaya devam etti.

"Ee bana yemek ısmarlamayacak mısın?"

"Yeliz çok işim var"

"İyi bizde burda yeriz o zaman" Telefonu elime alıp Eylül'ü aradım ve iki orta boy pizza getirmesini söyledim.

"Pizza mı yiyeceğiz?"

"Üzgünüm daha romantik bir şeyler söylemek isterdim" dedim yapmacık bir tavırla.Yaklaşık 15 dakika sonra içeri Eylül girdi.Ve tabi 5 karış suratıyla.Pizzaları masama bıraktı.Tam çıkacakken.Yeliz'in telefonu çaldı.Konuşması bittiğinde bana dönerek

"Hayatım çok üzgünüm gitmem gerek sonra telafi ederiz."

"Tamam.Görüşürüz" Kapıdan önce Yeliz çıktı.Eylül de çıkacakken seslendim ve durmasını söyledim.

"Eylül gelir misin?"

"Efendim Can bey?"

"Otur da beraber yiyelim pizzayı"

"Hayır teşekkür ederim ben yedim"

"Eylül odan benim odamdan görünüyo yalan söyleme istersen."

"Peki" dedi ve oturup yemeye başladı.Ben niye bu kıza kızamıyorum ki.Şuan sinirli olduğumda ki düşüncelerimden tamamen uzaklaşmış onu izliyordum.Şirkette bu kadar zarif davranmasına rağmen yemek yerken içinden başka biri çıkıyor adeta.Takıldığım kızlara hiç benzemiyor.Ayrıca sexi olamayacak kadar da tatlı.Ben daha pizzama yeni başlamıştım ama o hemen bitirmişti ve aceleyle odamdan çıktı.Ben bu kızla ne yapacağım?

PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin