Balık

26.5K 843 34
                                    

Merhabalar :) Geciktirdiğim için üzgünüm.Unuttuğunuzu düşünerek medyaya Azra ve Arda'yı koydum.İyi okumalar.

Üzerimizi giyinip aşağıya indiğimizde gördüğüm manzarayla günümün güzel geçeceğini anlamıştım çünkü Azra bize harika bir kahvaltı sofrası hazırlamıştı.Arda ise televizyon karşısına oturmuş haberleri izliyordu.Azra'nın yanına gidip yanağına küçük bir öpücük kondurdum

"Sen bir harikasın!"

Ellerini yana açarak omuz hizasına getirdi ve

"Ah,biliyorum."

Dedi tatlı bir edayla.Ben yüzümde ki gülümsemeyi hiç bozmadan sofraya ilerlerken Arda ve Can'da bana katıldı.Azra ise tekrar mutfağa yöneldi ve biraz sonra elindeki sucuklu yumurta tavasıyla geri döndü.Mutluluğuma mutluluk katan Azra masaya yöneliyordu ki televizyondan duyduğumuz isim hepimizi olduğu yere kilitledi.

"Ahmet Akyüz.Yani nam-ı değer Dört bu sabah yurt dışına kaçmak üzereyken yakalandı.Uzun bir kovalamanın ardından Dört'ün hapse koyulurken söylediği sözler herkesin aklını karıştırdı."

Biz birbirimize bakarken eminim hepimizin aklından aynı soru geçiyordu.'Ne söyledi?'

"Dört'ün 'Can Yalçıner'e sevgiler.Bir gün o da benim yerimde olacak.' demesiyle işin içinde ünlü iş adamı Can Yalçıner de mi var? sorusu hepimizin aklını karıştıracak gibi."

haberin bitimiyle hepimizin suratı beş karış sofraya döndük.Ağzını ilk açan Arda olmuştu.

"Adam senden hıncını almak için elinden ne geliyorsa yapmaya çalışıyor."

Can elini masaya vurarak devam etti

"Beni bu işe bulaştıramayacak.Ben onun gibi aşağılık bir herif değilim."

Boğazımı temizleyerek konuşmaya başladım

"Bence bir basın toplantısı yapmalıyız.Hem medyaya bizim bu işte parmağımız olmadığını açıklamış oluruz.Ne dersiniz?"

Hepsinden onaylar şekilde mırıltılar çıkınca memnun olmuş bir şekilde gülümsedim.Can ise eğilip alnımı öptü ve geri çekilirken

"İyi ki varsın."

dedi.Gülümseyerek ona karşılık verdikten sonra kahvaltıya devam ettik.Bu işten nasıl kurtulacağımızı bilmiyordum ama şuan için yapmamız gereken tek şey sakin kalmaktı.

"Çocuklar! Ben diyorum ki şu üstümüzdeki kasvetli havayı atmak için balık tutmaya mı gitsek?"

Sessizliği bozan Azra'nın ortaya attığı güzel fikir oldu.Bence de balık tutmak hepimize iyi gelebilirdi.

"Bence de güzel fikir.Hem şu stresli havadan biraz uzaklaşmış oluruz."

Diye Azra'ya arka çıktım.Can'ın yüzü bana döndüğünde ona yavru köpek bakışımı attım.Dayanamamış olacak ki

"Tamam sizin dediğiniz olsun."

Diyerek ellerini pes etmiş bir şekilde havaya kaldırdı.Bizde mutlu bir şekilde yukarı çıktık ve odalara girdik.Bavulun yanına çöktüm ve kalın bir şeyler aramaya başladım.Geçen kış aldığım boğazlı kalın kazağımı bulduğumda yüzümde memnun bir gülümsemeyle oturduğum yerden kalktım ve direk kazağı üstüme geçirdim.Altıma ise normal bir kot pantolon bulup giydim.Umarım üşümem.

O sırada Can içeri daldı.Beni gördüğünde gülümsedi ve yanıma gelip dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Bu ne içindi?" diye sordum,bir yandan da aptal gibi sırıtırken.

PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin