Medyada bizimkiler :)
"Kızlar hazır mısınız?"
"Hazırız gidebiliriz"
"Abi Sena sana emanet"
"Tamam merak etme."
"Tamam abicim"
Abime gidip sarıldım ve öptüm.Ayrıldıktan sonra arabaya bindik ve şirketin yolunu tuttuk.Karavanı ve Can beyleri görünce durduk ve arabadan indik.Can bey ve Arda yanımıza geldiler.
"Günaydın millet"
Diye söze başladı Arda."Günaydın"
Dedim."Günaydın"
Dedi Kerem'de.Azra hiçbir şey söylemeyince Arda ona dik dik baktı.Aradaki gerilimi fark ettim ve"Arda sen bizim bavulları götürsene"
"Tamam"
Dedi ve bavulları alıp karavana ilerlemeye başladı."Kızlar ben artık gitsem iyi olacak"
Dedi Kerem."Seni çok özleyeceğim "
"Bende seni kelebek"
Gidip Kerem'e sarıldım."Hadi ama ayrılın sıra bende"
Diye sızlandı Azra.Kerem'le ayrıldık ve arabaya binmeden önce Can beyin yanına gitti."Merhaba daha önceden tanışmıştık sanırım.Ben Kerem.Eylül ve Azra'nın yakın arkadaşıyım.Tabi siz ne düşünürsünüz bilemem"
"Bende Can.Can Yalçıner.Yalçıner Holdin'in varisi ve arkadaş olduğunuzu biliyorum.Zaten gerisi beni ilgilendirmez"
"Ben de öyle düşünmüştüm.Neyse ben artık gidiyim"
"Görüşürüz."
"Görüşürüz.Sizi seviyorum"
"Bizde seni"
Kerem arabaya bindi ve hızlı bir şekilde yanımızdan ayrıldı.Biz hala ayakta dikilip dururken Can bey konuştu.Ya da artık Can demeliyim."Kızlar bakışmanız bittiyse gidelim mi?"
"Ah tabi."
Çantlarımızı yerden aldık ve karavana ilerledik.İçeri girdiğimizde Arda konuştu"Çok değerli galiba 'arkadaşınız' ayrılamadınız"
"Değerliyse değerli sanane?"
"Bana bak benimle düzgün konuş"
Diye çıkıştı Arda.En sonunda dayanamayıp araya girdim"Bana bakın.Yeter artık biz bir hafta boyunca sizi dinlemek istemiyoruz.Şimdi ya oturup çenenizi kapayın,ya da çekip gidin"
İkisinden de çıt çıkmayınca yaptığımın doğru olduğunu anladım.Tam yerime oturacakken Can seslendi."Efendim?"
"Yanıma gelir misin?"
Yanına gidip ön koltuğa oturdum."Buyrun Can bey"
"Şimdilik Can.Ve şu operasyona devam etmek istiyorum"
"Ben de öyle düşünmüştüm.Ama biraz zor gibi görünüyor"
"Sen az önce o ikisini susturdun ya,ben sende o azmi gördüm"
Ciddiyetle söylediği şeye gülerek tepki verdim."Umarım işler istediğimiz gibi olur."
"Umarım.Bu arada belleğin burda kalmış.Şarkı açalım mı?"
"Tabi olur"
Can düğmeye bastı ve çalan şarkıya ritim tutmaya başladı.Lorde-Royals .Şarkıyı daha önceden defalarca dinledim fakat hala bıkmadım.Ki bu çok nadir olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum
ChickLitTüm umutlar tükenmişken en yakın arkadaşı sayesinde tekrar iş bulan,ve aşkın o tatlı duygusunu hissetmeye çalışan bir kızın hikayesi.. Bir patron ve sekreterinin maceralı ve bir o kadar da romantik aşkını bir de bu hikayeden dinleyin.