Merhabalar :) Öncelikle bu bölümü yarın ki doğum günüm şerefine yazmak istedim:)Umarım beğenirsiniz.Öpüldünüz.
Güzel ve bir o kadar da yorucu bir yolculuğun ardından ormandaki çiftlik evine varmıştık.Arda ve Azra bizi kapıda karşılamışlardı.Tabi ki çok sevdiklerinden değil,aç olduklarından.
Şimdi ise onlar aç karınlarını doyurdular biz de biraz dinlenmiş olduk.Akşama doğru Can ve Arda odun toplamak için dışarı çıktılar.Biz de evde kalıp yiyecek bir şeyler hazrıladık.
O sırada kapı çaldı.Ben kapıya doğru hızla giderken.Azra kolumdan tuttu ve çevirdi.
"Ya Arda ve Can değilse?"
"Hayır Azra başka kim gelebilir? Ve ayrıca ne olabilir ki?"
Kapıyı açtığımda karşımda iki tane adam vardı.Gözlerim korkuyla açılırken Azra arkadan atılıp
"Kime bakmıştınız?"
Dedi.Adam gülümseyip cevap verdi
"Tam olarak size bakmıştık."
Dedi ve ileri atılıp elindeki bezi ağzıma bastırdı.Ben yavaş yavaş bilincimi kaybederken son duyduğum şey Azra'nın çığlığıydı.
**********
Gözlerim yavaş yavaş aralanırken Azra'nın sesini duyuyordum.
"Ne vardı ki açtı kapıyı? 'Ni ilibilir ki? ' al ebemiz koşalandı işte.Allahım ya ben bu genç yaşımda ölmek istemiyorum.Hele de Arda'yla evlenmeden hiç olmaz.Zaten ne demişler fazla merak..."
Sözünü bitirmesine izin vermeden lafa atıldım
"Şşt! Kızım ne çok konuşuyorsun sen ya.Bir daha bayılsana sen."
Kaşlarını çattı ve bana dönerek
"Bir dihi biyilsini sin.Bana bak her şey senin yüzünden o yüzden sus ve önüne dön."
Söylediği şeyin saçmalığı yüzüme dank edince bulunduğumuz pozisyona baktım.İkimizde sandalyeye bağlı bir şekilde birbirimize dönük oturuyorduk.
"Azra,canım nasıl önüme dönebilirim?"
O da bulunduğumuz pozisyona baktı ve
"Ha evet haklısın.O zaman çıkar bizi buradan"
"Sen beni Teen Wolf'ta ki Derek mi sandın canım? Nasıl çıkarabilirim seni?"
Diye sitem ettiğimde yüzünde güller açarak
"Sen Teen Wolf mu izliyorsun?"
Başımı salladım ve
"Yani bir iki bölüm izledim."
"İşte benim kankam bee.'
Dedi gururlanmış bir şekilde.Ben onun bu saçma tavırlarına gülerken kapı açıldı.
"Evet kızlar.Hazır mısınız?"
İçeri giren adam bize gülerek bakıyordu.Biz ise Azra'la birbirimize...
"Neye hazır mıyız?"
"E orası da sürpriz olsun artık."
Dedi ve elindeki siyah bezle gözlerimizi bağladı.Daha sonra ikimizi birden ayağa kaldırarak sürüklemeye başladı.
Sonunda durduğumuzda oldukça sessiz bir yere gelmiştik.Ve sanırım dışarıdaydık.Etrafa kulak kabarttığımda denizin dalgalarını duydum.Biz burada ne arıyorduk?Ve en önemlisi Arda ve Can neredeydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum
ChickLitTüm umutlar tükenmişken en yakın arkadaşı sayesinde tekrar iş bulan,ve aşkın o tatlı duygusunu hissetmeye çalışan bir kızın hikayesi.. Bir patron ve sekreterinin maceralı ve bir o kadar da romantik aşkını bir de bu hikayeden dinleyin.