O Benim PATRONUM

48K 1.4K 96
                                    

Medyada Sena

"Ee şimdi ne yapacağız?" diye sordu Kerem.

"Öncelikle sakin olmalıyız.Bu akşamı atlatalım yarın polise gideriz" diye fikir yürüttü abim.

"Nasıl atlatacağız peki bu akşamı?"

"Biz nöbet tutarız,sizde uyursunuz"

"Bence iyi fikir."

"Bence de" diye araya girdi Sena.
Bende Sena'ya dönerek.

"Gel sana pijama veriyim.Hem ilaçlarını da içersin."

"Tamam"
Beraber yukarı çıktık.Dolabımdan bir çift pijamayı kucağına attım ve aşağıya inerek bir ağrı kesici aldım.Tekrar yukarı çıktığımda Sena pijamaları giymiş,yatakta oturuyordu.

"Ağrı kesici buldum.Sen iyi misin?"

"Bilmiyorum."

"Bir şey sorabilir miyim"

"Tabii"

"Bu yaşadıkların ağır gelmedi mi? Yani sen mutlu gibi görünüyorsun"

"Mutlu mu? Sen ne dediğinin farkında mısın acaba? Ben bundan sonra gerçekten gülebileceğimi bile zannetmiyorum.Ki evet insanlara öyle gösteriyorum.Sırf bana acımasınlar diye.Sen 6 yıl boyunca ailenden ayrı kalabilir misin? Elin adamlarının yanında.Hadi kalmayı bırak seni öldüresiye dövüyorlar birde üstüne tecavüz ediyorlar.Sen buna dayanamazsın.Ama ben dayandım.Babama geri dönmek için,sırf onu görmek için dayandım.Ama siz beni yarın polise götüreceksiniz.Polis ise beni babamın yanına götürecek.MEZARLIĞA.Hani 'babanın yanına gitmek ister misin?' diye sormuştun ya.Bende 'evet' demiştim.Hala gitmek istiyorum.Çünkü babamı göreceğim ve sonra bende onun yanına gireceğim."
Dedi ve odadan çıktı.Ben ise arkasından bakakaldım.Babası ölmüştü.Ve o bunca şeye katlanmıştı.Bir an kendime kızdım.Sorduğum şeye bak.Kız nasıl mutlu olur? Aklımı başıma toplayıp arkasından koştum.Salona geldiğimde herkes ayaktaydı.Abime bakarak

"Nereye gitti?"

"Ağlayarak dışarı çıktı.N'oldu?"

"Anlatırım" dedim ve dışarı çıktım.Her tarafa baktım ama yoktu.Bir iki sokak ilerde bir erkek grubu vardı ve yanlarında bir kız.Elime bir taş aldım ve yanlarına yaklaşmaya başladım.

"Hey!Bırakın kızı"

"Heyy!Size diyorum"

"Oo güzelim sende mi oyuna katılmak istiyorsun?"

"Bana bakın bırakın kızı" yanlarına gittim ve o kızın Sena olduğunu gördüm.

"Sena buraya gel"

"Git burdan Eylül"

"Sena gel şuraya saçmalama"

"Eylül git dedim"

"Bana bak kız istemiyor işte gitsene sen işine"

"Bırakın kızı."
Sesin geldiği yöne baktığımda Kerem ve abimi gördüm.Abim gruba daldı,Kerem ise üstüne gelenleri yumruklamaya başladı.Bende Sena'yı yanıma çektim.Karşıdan gelen Azra'yı görmemle rahatladım ve Sena'yı onun üstüne saldım.Abimin yanına gidip durdurdum ve eve doğru yürümeye başladık.

Yarı yolda Sena'nın yanına gittim.

"Babanın hayatta olduğunu söylemiştin"

"Ben de öyle sanıyordum.Beni kaçırdıkları gece babamıda öldürmüşler.Babamın bu borcu ödeyemeyeceğini biliyorlardı.O yüzden babam işlerine yaramazdı.6 ay boyunca da amcamı arayıp para istemişler.Parayı verince yani istedikleri para tamamlanınca amcamı da öldürmüşler"

PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin