Evleniyormuş

31.8K 1K 44
                                    

Medyada Emre

Güzel ve bir o kadar kötü geçen dört günün ardından sonunda eve gelebilmiştik.Annem ise üç gün daha evde kaldı ve bizimle az da olsa zaman geçirdi.

Şimdi ise hepberaber annemi hastaneye yatırıyoruz.Ben abimin göğsüne yaslanmış ağlıyorum,annem tekerlekli sandalyede odaya götürülüyor,Arda ve Can ise doktorla konuşuyor.Şuan ki durumumuz tam olarak bu.

Annem içeri girdiğinde ben abimin göğsüne daha çok sindim.O ise beni kollarımdan tutup yavaşça kendinden uzaklaştırdı.

"Güzelim benim gitmem gerek."

"Nereye abi!?"

"İşlerim var biraz.Bir hafta kadar da eve gelmeyeceğim beni bekleme olur mu?"

İstemeye istemeye başımı salladım ve abimin gidişini izledim.Ardından Can yanıma geldi ve kolunu omzuma atarak beni çıkışa yönlendirdi.Azra'ya dönüp

"Azra,bu akşam bizde kalır mısın?"

"Tatlım çok isterdim ama babam bu akşam bir arkadaşını yemeğe çağırdı.Benim de orda olmamı istiyor."

Dedi gözlerini devirerek.

"Ah,pekala."

Dedim ve arabaya bindim.Can bana dönüp

"İstersen bu akşam ben kalabilirim.Yani seninle.Korkarsın falan.Bir de Azra kalmıyor ya.."

Gülerek çırpınmasını izledim.Sözünü bitirdiğindeyse uzanıp yanağına bir öpücük kondurdum.

"Tabiki kalabilirsin.Korkarım falan."

Dedim ve kahkaha attım.Yüzünde minik bir tebessüm belirdi ve arabayı çalıştırdı.

Yaklaşık yarım saat sonra eve vardık.Önce Azraları bıraktığımız için işimiz uzun sürmüştü.Daha sonrada eve geldik.Gelir gelmez odama çıktım ve duş almak için üzerimi çıkardım.

Sıra pantolonuma gelince içeri hızlı bir şekilde Can girdi.Ben hemen elimdeki tişörtümü göğsüme bastırdım.O ise gözlerini eliyle kapatarak dışarı çıktı.

Sonunda tamamen üstümü çıkardığımda banyoya girdim.Güzel ve rahatlatıcı bir on dakikanın sonunda banyodan çıktım ve üzerimi giyinip aşağıya indim.Gözlerim Can'ı bulduğunda yanına gittim.Ve uyumuş olduğunu gördüm.

Hemen yukarı çıkıp kalın bir pike aldım ve tekrar aşağıya indim.Can'ın üstünü örtüp yanağına bir öpücük kondurdum.Geri çekilecekken kolumdan tuttu ve beni yanına çekip sarıldı.Daha sonra uykulu bir sesle

"Öylece öpüp gidebileceğini mi sanıyorsun?"

Dedi.Bense gülümseyip ona daha çok sarıldım.O sırada zil çaldı.

"Ben bakarım."

Dedim ve ayağa kalkacakken kolumdan çekildim.

"Ben varken sen nereye Eylül?"

Can sert adam tipini ortaya koydu ve o önden ben arkadan kapıya gittik.Kapıdaki her kimse artık dayanamamış ve kapıyı yumruklamaya başlamıştı.Can kaşlarını çatarak kapı kolunu tuttu ve hızlı bir şekilde kapıyı açtı.Gördüğüm kişiyle yerimde buz kestim.

"Oo çocuklar içeride ne yapıyordunuz da kapıyı geç açtınız?"

"Baba?"

Azra'dan

Güzel bir duşun ardından saçımı kuruttum ve yumuşacık pijamalarımı giyip yattım.Güzel bir uyku çekmeyi düşünüyordum ki hızla açılan odamın kapısı buna engel oldu.Yoksa annem mi demeliyim?

PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin