Medyada Kerem
Pizzamı bitirdikten sonra etrafı toparladım ve önüme konulan bir kaç dosyayla ilgilenmeye başladım.O sırada içeri Arda girdi.
"Abi bu kızlarla uğraşmak ne kadar zor ya"
"N'oldu gene?"
"Azra.Şimdide Kerem denen bir herifle takılıyor.Nedenini sorduğumda da kırk saat başımın etini yedi."
"Kimmiş o?"
"Bu sabah Eylül'le gelen adam yok mu?O."
"Bende gıcık oldum o herife"
"Sen niye gıcık oldun?"
"Hiç.Önyargı sadece"
"Hıhı"
"Arda ne kuruyorsun kafanda"
"Hiçbir şey kurduğum yok Can.Sadece senin gerçekleri görmeni bekliyorum."
"Bana bak o dediğin şey asla olmayacak tamam mı?"
"Asla asla deme"
"Off Arda senle uğraşamayacağım"
"Aman bee.Kadın dırdırından kaçalım dedik şimdide sen dırdır yapıyorsun."
"Öğle yemeğine çıkıyorum.Şu Trabzon işi yarım kaldı ya onunla ilgili Ahmet beyle görüşeceğim.Geliyor musun?"
"İyi geleyim bende.Bu arada Ahmet bey kim."
"Genel müdür Arda."Arda cevap vermek yerine yerinden kalktı ve kapıya ilerledi.Bende arkasından dışarı çıktım.Biz şirketten çıkarken Azra içeri giriyordu.Kerem denen herifte kapıda ona el sallıyordu.Arda bunu görür görmez Kerem'in yanına gitti ve yakasından tutup duvara yapıştırdı.
"Sen kimsin lan?"
"Nabıyosun lan sen?"
"Sana kimsin dedim"
"Bırakta anlatayım"Arda Kerem'i bıraktı ve konuşmaya başladı.
"Ben aslında Eylül'ün arkadaşıyım.Dil kursundan.Azrayla da Eylül sayesinde tanıştık.Oldu mu?"
"Olmadı canım.Olmadı.Seni bir daha bu kızları etrafında görmeyeceğim."
"Bana bak Eylül benim için çok değerli tamam mı ve onu bırakmaya niyetim yok"
"Ne değerlisi be nesi oluyorsun sen Eylül'ün?"
Diye araya girdim."Sevgilisi"duyduğum tanıdık sesle arkama dönüp baktım.
"Eylül?"
"Siz ne hakla onu sıkıştırırsınız?"
"Eylül bu kim?"diye sordum
"Duyduğunuzu umuyorum Can bey"
"Peki Eylül tamam.Biz gidelim.Hadi Arda"
Arda peşime takıldı ve arabama doğru ilerledik."Adama bak.Sevgilim diyor ya.Ah o herifi orada pataklamak vardı."
"Can sakin abicim n'oluyor ya?"
"Yok bir şey.Sinir oldum o herife"
"Bak hadi beni anlarım Azra falan var ama sana n'oluyor?Neden bu kadar sinirlendin" dedi imalı bir biçimde.
"Adamın hareketlerine sinir oldum sadece.Benim kim olduğumu bilmiyor.Üstelik laubali davranıyor."
"Tek sorun o yani?" Bakışlarımı ona çevirerek.
"Ne olmasını isterdiniz Arda bey?"
"Hiiç.Hiç" Önüme döndüm ve arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum
ChickLitTüm umutlar tükenmişken en yakın arkadaşı sayesinde tekrar iş bulan,ve aşkın o tatlı duygusunu hissetmeye çalışan bir kızın hikayesi.. Bir patron ve sekreterinin maceralı ve bir o kadar da romantik aşkını bir de bu hikayeden dinleyin.