Medyada Arzu
Yaklaşık iki buçuk saat sonra Kapadokya'ya giriş yaptık.Uçaktan iner inmez de Can'ın bizim için ayarladığı otele gittik.Ben annemle,abim ve Can ise ayrı odalardaydık.Odalarımıza yerleştik ve yaklaşık iki saat derin bir uykuya daldım.
"Eylül!"
"Hımm"
"Hadi kalk kızıl"
"Ya Can ne kızılı yaa"
Diye yatakta sırt üstü döndüm.
"Hadi hayatım kalk"
Sırıttım ve yatağa sersem bir şekilde oturdum.Can benim bu halime gülerken ben kafamı kaşıyıp ona bakıyordum.
"Annemler nerde?"
"Yemekteler.Bizim de gitmemiz gerekiyor."
"Tamam ben üstümü değiştireyim."
Başını salladı ve televizyonun önündeki sandalyeye oturdu.Ben de kalktım ve banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadım ve odaya döndüm.Can ise hala sandalyede oturuyordu.
"Can?"
"Eylül?"
"Hadi git"
"Neden?"
"Can,üstümü giyinicem."
"Tamam ben burda beklerim."
"Can.Çık!"
"Of Eylül,nasıl olsa zamanı gelince utanmana gerek kalmayacak."
"Caan"
"Tamam tamam çıktım."
Söyledikleri son anda kafama dank edince duraksadım.Dur.şimdi.Can.evlenmek.istediğini mi.söyledi?.inanmıyorum.Ben bu kadar ileri gideceğimizi düşünememiştim.Yani tabiki onunla ölene kadar birlikte olmayı istiyordum ama birden söyleyince şaşırmamak elde değil.Neyse ben de üstümü giyineyim.Gidip bavulumdan ince bir kazak ve siyah bir etek alıp giydim.Botlarımıda ayağıma gečirdim ve çıktım.Can'la beraber yemeğe indik.
"Can?"
"Efendim hayatım?"
"Saat kaç?"
"16.30 neden?"
"Akşam yemeği için erken değil mi?"
"Evet,ama biz önce gezicez sonra başka bir yerde yemek yiyeceğiz."
"Ama annem.."
"Annen istedi bunu.Abinle konuşmaları gereken bir şey varmış."
Başımı yavaşça aşağı yukarı salladım ve önüme döndüm.Can ise bana bakarak
"Sen mont almadın mı?"
"Ah,unutmuşum.Hemen geliyorum."
Diyerek yanından ayrıldım ve odama çıkıp hırkamı aldım.Tam odadan çıkacakken biriyle çarpıştım.
"Özür di.."
"Önüne baksana be salak"
Dedi ve yürümeye devam etti.Bense arkasından şaşkın bir şekilde bakakaldım.
~~~~~~~~~
"Hadi Eylül nerde kaldın?"
"Koridorda bir kız bana çarptı.Ben özür diledim oysa bana salak deyip gitti.Bu dünya gerçekten fazlasıyla dangalak insanlar barındırıyor."
Can bu söylediğime kahkaha atmaya başladı.Ona 'ne var?' bakışı attım.
"Hiç,sadece sinirlenince çok tatlı oluyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum
ChickLitTüm umutlar tükenmişken en yakın arkadaşı sayesinde tekrar iş bulan,ve aşkın o tatlı duygusunu hissetmeye çalışan bir kızın hikayesi.. Bir patron ve sekreterinin maceralı ve bir o kadar da romantik aşkını bir de bu hikayeden dinleyin.