Yılbaşı

23.1K 775 46
                                    


Arkadaşlar merhaba :) Bölümü bu kadar geç yazmamın elbette sebepleri var.Bunları size anlatıp sizi de üzmek istemem o yüzden önemli bir haber vereceğim.

Kitap final oluyor.

Nedeni oylar veya yorum değil.Artık bunun üstesinden gelemiyorum.Umarım beni anlarsınız.Bu arada bu bölüm final değil.Keyifli okumalar.

Medyada Azra'nın kuzeni Cemre ve Kaan'ın sevgilisi Ezgi

Güzel ve heyecanlı geçen bir günün ardından eve dönmüştük.Gerçekten herkesi çok özlemiştim.Gelir gelmez eve gittik.Abim söylenilenden daha da kötü görünüyordu.Ama yavaş yavaş kendini toparlamaya başlamıştı.

Biz de o gün bir güzel dinlenip ertesi gün işbaşı yapmıştık.Ne zamandan beri doğru düzgün işe gidemediğimiz için bu ay maaşın verilmeyeceğini öğrendik.Bu olaya en çok karşı çıkan Arda olsa da sonunda her şeyi kabullenmişti.

Ve nedense hayatımız daha iyiye gitmeye başladı.Annem günden güne iyileşiyor,başımızdaki belalar bir bir gidiyor ve en önemlisi de annem ve abim Can'la evlenmeme olumlu bakıyorlar.Ve en güzeli ise bu akşam-yani yılbaşında-hep beraber olacağız.

Can,Arda,Azra,Azra'nın kuzeni,Tuna abi,abim ve abimin hiç bilmediğim sevgilisi Ezgi.Duyduğumda çok şaşırmıştım.Bu kadar olayın içinde nasıl sevgilisi  oldu bilmiyorum ama abimin dediğine göre birbirlerini çok seviyorlarmış.

Ve Azra'nın Kanada'dan kuzeni de geliyor.Adı Cemre.Bizden bir kaç yaş büyük olmasına rağmen bize karşı çok kafa dengi biri.Bu akşam çok eğleneceğimize eminim.

Saat;18.00

"Şimdi hayatım,her şey tamam değil mi?"

Can bana gözlerini devirerek baktı ve

"Eylülüm daha kaç defa söyleyeceğim? Her şey hazır,sakin ol."

Havada olan ellerimi aşağı sarkıtarak arkamdaki koltuğa oturdum.

"Ne yapayım Can? Çok heyecanlıyım."

"Eylülüm kız vermiyoruz,alt tarafı tanışacaksınız.Büyütme bu kadar."

Derin bir nefes aldım ve koltuktan kalkarak Can'a döndüm.

"Tamam,ben sakinim.Her şey çok güzel olacak."

Can da gülerek ayağa kalktı ve bana sarılarak tekrarladı.

"Her şey çok güzel olacak."

"Gençler sevişmeniz bittiyse gelebilir miyiz artık?"

Can benden ayrılarak koltukta duran yastıklardan bir tane alıp Arda'nın kafasına fırlattı ve

"Gel Arda gel."

diye isyan etti.Azra yanıma gelerek 

"Hadi bizde hazırlanalım bir iki saat sonra herkes burada olur."

Başımla ona onay vererek yukarı çıktım.Askıda duran elbisemi alarak üzerime giydim ve saçlarımı yapmaya koyuldum.Maşa ısındıktan sonra özenli bir şekilde saçlarıma şekil verdim.Sıra makyaja geldiğinde o işi Azra'ya bırakmaya karar verdim.

"Azraa! Şu makyajımı yapar mısın?"

Azra hızlı adımlarla odama girdi.Üzerine geçen sene aldığı kırmızı bir elbise giymişti.Mini olmasının yanında biraz açık gibiydi.Onu baştan aşağı süzerek

"Azra,hastanelik mi olmak istiyorsun?"

Anlamaz bakışlarla bana baktı ve

"Yoo neden?"

PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin