9. Bölüm

14.7K 965 15
                                    

  -Bella-
Kafeterya da David'e her şeyi anlattım.
"Üzülme. Ed buna takılmaz. Belki de o zaman başka bir şeye sinirlenmiştir. Sinirini de senden çıkarmıştır. Onunla konuşurum."
"Tamam saol. Ben..artık derse girmeliyim. Daha fazla ders kaçırmasam daha iyi olur."
"Tamam."
Masadan kalktım ve ilerlemeye başladım. David'e bazı şeyleri anlatmamıştım. Örneğin Ed'in benden hoşlandığını. Gerçi "senden hoşlanmıştım" dedi belki de artık hoşlanmıyordur. Ne de olsa ben nazlı bir kızım(!).  Derin bir nefes aldım. Ed'e çok kızmıştım.

Dolabıma gitmek için bir koridordan başka bir koridora geçerken. Onu gördüm. Bu Chris ti. Hemen yanına gidip onunla konuşmalıydım. Ondan çok hoşlandığımı kabul ediyordum.
  Onun yanına gitmek için hazırlandım. Saçımı başımı düzeltip. Kıyafetlerimi düzelttim. Tam harekete geçmek için adım attım ki. Başım dönmeye başladı. Olamaz!! 
  Yine aynı şey oluyordu. Nefesim kesildi. Nefes alamıyordum. Göğüs kafesim, kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi kasılıyordu. Titremeye başladım. Konuşamıyordum. Tıkanmıştım. Sanki ölecek gibi hissediyordum. Çıldıracağımı düşündüm. Vücudum karıncalanıyordu. Elimdeki kitaplarımla olduğum yerde düştüm. Chris beni gördü. Hemen koşarak yanıma geldi.
"Bella! Bella kendine gel!" Diye bağırıyordu.
  Ben ise onu öldüreceğimi düşünüyordum. Hala nefes alamıyordum. Boğazımı tutuyordum. Vücudum, Chris'in elleri arasında titremeye devam ediyordu. Chris benimle konuşuyordu ama ben onu duyamıyordum. Sadece öleceğimi düşünüyordum.
Bilincimi kaybediyordum. Biraz sakinleşmiştim. Bayılmamak için çaba gösteriyordum. Ama yine kendimi kaybetmiştim...

Kurtlar Arasında  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin