Bu bölümü @XxTEKTABANCAxX'e ithaf ediyorum. Kitaba desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.
İyi okumalar😘
"Dylan sen..senin burda ne işin var!!!? Ve niye David'i kaçırdın?" Diye bağırdım. Arkamda duran Chris ve Ed'e döndüm.
"Sizin gözleriniz niye kırmızıydı?!......Biri bana bir açıklama yapsın!!!!"
"Bella sakin olur musun lütfen?" Dedi Jessica ve bana yaklaştı.
"Bak yaran çok kötü gözüküyor. İzin ver kanamanı durdurayım."
Çaresizce kendimi yere atarak oturdum. Ve bacağımı Jessica ya uzattım. Yarama baktı. Kanlı kumaşı çıkarıp. Yeleğinden bir parça daha kopardı ve sarmaya başladı.
"Chris bacağı kötü durumda mikrop kapmaması lazım. Revire gidelim. Orada malzemeler var. Kanamayı durdurabilirim."
Chris kafasını olumlu anlamda salladı.
"Hiçbir yere gitmiyorum...biri açıklama yapmadan gitmiyorum." Jessica ve Chris birbirleriyle bakıştılar.
"Tamam Bella. Açıklama yapacağız ama revirde yapacağız. Şimdi lütfen seni oraya götürmeme izin ver. " dedi yanıma eğilerek. Kafamı salladım. Beni kucağına aldı. Ve revire doğru hepimiz birlikte yürüdük.
-Chris-
Bella'yı kandıramamıştık. Çoktan görmüştü. Birini açıklasak diğerine bir şey yapamıyorduk. Jessica, Bella'nın açılan yarasını temizliyordu.
"Anlatın artık." Dedi Bella bana bakarak.
"Tamam anlatacağız."
Katherine ile bakıştık. Bir şeyler söylemeye çalıştı ama anlamamıştım.
"Tamam Bella yaranı sardım." Dedi Jessica. Bella ayağa zorda olsa kalktı.
"Sizi dinliyorum."
"Bella. Kapıda birimi var." Diye sordu Katherine. Neler olduğunu anlamak için ben de baktım. Ama hiçbir şey yoktu. Bella kapıya doğru baktı.
"Kimse yok" demesiyle Katherine arkasına geçti ve elindeki iğneyi Bella'nın boynuna sapladı. Bella gözlerimin önünde bayılarak yere düştü. Hemen yanına gittim. Jess de yanıma geldi.
"Katherine ne yaptığını sanıyorsun sen?" Diye bağırdı Jessica.
"Ne bekliyordunuz? Sırrımızı öğrensin mi yani?"
"Ne yaptın ona Katherine" dedim.
"Merak etme Chris. Sevgiline zarar vermedim. Sadece bugünü hatırlamayacak."
"Sen ne yaptığını sanıyorsun Kath. Bu zararlı olabilir." Diyerek üzerine gelmeye başladım.
"Hey hey!!" Diye bağırdı Ed.
"Belki de bu zararlı olabilir ama şu an bunun bir önemi yok. Sırrımızı öğrenmesine izin veremezdik. Dostum ailesini bizden biri öldürdü ve elindeli silahları görmedin mi? Bu kız bizim için tehlikeli." Kafamı önüme eğdim.
Devam etti.
"Pekala David burada kokusunu alabiliyorum. Biz Katherine ile onu alıp gidelim. Sen Bella'yı al ve götür. Jess sen de Dylan 'ı hallet." Dedi ve Katherine ile birlikte kapıdan çıktılar. Jess de Dylan'ın kolundan tuttu.
"Bırak beni benim evin var."
"Yaptıklarının cezasız kalacağını umuyorsan yanılıyorsun Dylan." Dedim. Giderlerken. Bana döndü ve
"Benim de size süprizlerim var." Dedi ve gitti. Jess de onun arkasından yürüdü.
Bella'yı kucağıma alıp arabaya kadar götürdüm.
Eve geldiğimizde hemen yorganın içine soktum. Onu kendi evine getirmiştim. Hala baygındı. Ben de evime gitmek üzere ayağa kalktım. Umarım ki yarına ayılabilirdi...Zorlu bir bölüm oldu. Abartısız tam üç saattir bu bölüm için uğraştım. Yazdım sildim yazdım sildim... Parmaklarım acayip yoruldu. Ama yb koymayınca içim rahat etmiyor. Sanki benim biricik okuyucularım benden nefret ediyormuş gibi hissediyorum. Bu arada kısa olduğunun farkındayım. Söz veriyorum bi dahaki yb daha uzun olacak.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar Arasında
Hombres LoboYeni bir ev, yeni bir okul, yeni bir çevre, yeni bir HAYAT!! En yakın arkadaşının da bulunduğu grubun farklı olduğunu öğrendiğinde ne yapardın? Peki ailenin ölümüne bu farklı insanlar sebep olsaydı... KURTLAR ARASINDA serisinin 1. Kitabı...