Pis pis sırıtıyordu. Beni kolumdan tutarak yerden kaldırdı.
"Bırak beni!" Diye bağırmaya başladım.
Ama o hala sırıtmaya devam ediyordu.
Daha çok bağırdım. Beni sürükleyerek götürüyordu. Yaralı olduğum için bir şey yapamıyordum. Zaten canım fazlasıyla yanıyordu. Aşağıya doğru inen bir mağaraya gelmiştik. Merdivenlerin önünde geldiğinde beni bıraktı. Acı içinde merdivenlerden düştüm. Yüzümü ekşiterek doğrulmaya çalıştım. Kafamı kaldırdım. Kanamam artmıştı. Karşıdaki duvara kadar süründüm. Ulaştığımda sırtımı duvara dayayıp oturdum. Her yerim yara bere içerisindeydi. Anna'da merdivenlerden indi. Karşıma dikildi.
"Burada ne işin var? Beni mi izliyordun?" Diye sordu.
"Evet seni izliyordum. Senin gerçekte ne gibi bir sürtük olduğunu biliyorum."
"Ben de bu kız bana neden kötü davranıyor diyordum."Bana doğru eğildi.
"Sence kötü bir şey mi yapıyorum Bella. Bizi tehdit edenleri öldürerek kötü bir şey mi yapıyorum? Hiç haberleri izlemiyor musun? Ha? Neden bu kadar tepkili davranıyorsun?"
"Yanlış bir şey yapıyorsun çünkü. Öldürmek sence iyi bir şey mi?"
"Onlar beni öldüreceğine ben onları öldüreyim."
"Hep böyle bencil misinidir? Onlarda bir insandı. Onların da bir canı var?"
"Gerçekten mi? Kendini böyle mi avutuyorsun? Aileni onlardan biri öldürdü, bunu biliyorsun öyle değil mi?"
Cevap vermedim. Kafamı diğer yana çevirdim.
"Onlara neden düşman değilsin Bella?"
Yine cevap vermedim.
"Dur bir dakika." Dedi tuhaf bir şekilde.
"Yoksa sen de mi onlardan birisin? Ha?"
"Ne hayır. Ben onlardan biri değilim"
"Öyleyse neden onları bu kadar koruyorsun?"
Tekrardan cevap vermemiştim. Bana tuhaf tuhaf baktı.
"Tanıdıkların var değil mi?" Biraz bekledi.
"Evet var. Söyle bana Bella kim onlar?"
Ses çıkarmadım.
"Kim onlar?!!!" Diye bağırdı şiddetli bir şekilde. O sırada hızlı bir şekilde ayağa kalktım ve suratına bir yumruk geçirdim. Çığlık atarak yere düştü.
Fırsattan istifade edip kendimi zorlayarak karnımdaki oku çıkardım. Ve çığlık attım.
Hemen arkamdaki silahımı çıkardım ve Anna'ya doğrulttum. O da ayağa kalktı.
"Kim onlar Bella? Söyle bana."
"Sende onları öldürerek intikamını almak istemez misin?"
"Onların da bir canı var."
"Senin ailenin canı yok muydu!!" Diye tekrar bağırdı. Artık iyice sinirlenmiştim.
"Bana bir daha bağırma!!" Diye ben de ona bağırdım. Aslında anırdım. Silahı hala ona doğru tutuyordum. Tekrar sordu.
"Bella kim onlar?"
"Yeter!" Diye bağırdım ve kurşunu boş yere sıktım.
Gözlerini kapatıp geri açtı. Ve o anda hiç beklemediğim bir hamleyle beni yere düşürdü. Elimdeki silah fırlamıştı. Güçlükle ayağa kalkmaya çalıştım. Ama o her seferinde bana vurarak kalkmamı engelliyordu.
Ben de ona aynı şekilde vurmaya başladım. Onu yere yıkmaya çalıştım. Üzerime çıktı ve suratıma yumruklar atmaya başladı. Ellerimle boğazına yapıştım ve sıkmaya başladım. Kıpkırmızı olmuştu. O sırada onun üzerine ben çıktım. Kafasını birkaç santim kaldırarak sertçe geri ittim. Ayağıyla karnıma attığı tekmeyle duvara yapıştım. Üzerime koşarak geldi ve dövmeye başladı. Onu engelleyemiyordum. Aklıma bıçağım geldi. Bana baktı.
"Kim onlar?" Diye tekrar sordu. Ve boğazımı sıkmaya başladı.
Elimi cebime doğru ilerlettim. Ve bıçağı kaptığım gibi çıkarıp Anna'nın yüzünü çizdim. Yüzünü tutarak geri geri tökezledi.
Bıçağı ona doğru tutarken diğer elimle silahıma ulaştım ve yerden onu aldım. Şu anda berbat haldeydim. Ama yapacak bir şeyim yoktu. Anna yerdeydi. Galiba bayılmıştı. Ceplerimi kurcaladım. Ama telefonumu bir türlü bulamadım. Koşarak düşürmüş olmalıydım.
Silahımı ve bıçağımı geri yerlerine koydum. Karnımı tutarak yürümeye çalıştığım sırada arkamdan biri beni kendine doğru çevirdi ve karnıma sert bir darbe daha indirdi. Bu yine Anna'ydı. Karnıma bir bıçak saplamıştı. Bıçağı çıkardı. Havaya kaldırdı ve yeniden karnıma soktu. Çığlıklarım arasından düşüncelerimi duyamıyordum. En son hatırladığım ise gözlerimin kararmasıydı...Merhabalar sevgili okuyucularım. Kısa bir aranın ardından yine birlikteyiz sjsjsj
Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur. Size bir iyi bir de kötü haberim var. İsterseniz ilk önce kötü haberi söyleyeyim. Finale son 10 bölüm. Evet ne yazık ki final yakında gelip çatacak. 80 bölümle kitabı bitiriyorum. Ama üzülmeyin eğer istek olursa ikinci bir kitaba başlayabilirim. Yine aynı kurgu üzerinden yani kurtlar arasında 2 falan. Bu tamamen sizin isteğinize kalmış. Eğer ikinci bir kitap istiyorsanız yapacağım. Eğer istemiyorsanız. Her şey finalle son bulacak. Neyse gelelim iyi habere. Bölümlerin sonlarına doğru heyecanlanıyor. İleriki bölümlerde sizi çok sevindirecek bir şeyle karşılaşacaksınız. Finali kurguladım hatta neredeyse 7 bölüm taslağım var. Onları sizle sırasıyla paylaşmaya çalışacağım.
Okuduğuz için teşekkürler oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar Arasında
WerewolfYeni bir ev, yeni bir okul, yeni bir çevre, yeni bir HAYAT!! En yakın arkadaşının da bulunduğu grubun farklı olduğunu öğrendiğinde ne yapardın? Peki ailenin ölümüne bu farklı insanlar sebep olsaydı... KURTLAR ARASINDA serisinin 1. Kitabı...