Bölüm 1: Luxur Efsanesi

385 54 14
                                    

Yıl M.Ö 219. İnsanlık ikiye bölünmüştü. Erlik Han'ın peşinde gidenler çoğunluktaydı. Çünkü Erlik Han insanlığa toprak ve dünyanın sahibi olmayı vaad ediyordu. İnsanların lideri Odine, Erlik Han'ın amacının insanları kullanarak Kayra Han'ı yok edip dünyaya sahip olmak istediğini biliyordu. Mezopotamya'nın kalbi olan Luxur'da Kayra Han için hala inanan insanlardan oluşan bir ordu topladı. Odine'yi yok etmeden Kayra Han'a ulaşamayacağını bilen Erlik Han kandırdığı insanlardan oluşan ordusuyla Luxur'a yürüdü. Savaş artık kaçınılmazdı. M.Ö 219 yılının sonbaharında Erlik Han ordusuyla Odine ve insanlarının yaşadığı yer olan Luxur'a saldırdı. Müthiş bir orduya sahip olan Erlik Han Luxur'u fethedip Odine'yi ortadan kaldırıp Kayra Han'a ulaşmak istiyordu. Odine az bir orduya sahip olmasına rağmen yıllarca süren bir savunma yaptı. Yıl M.Ö. 215'i gösterdiğinde Erlik Han Luxur'u hala alamamıştı ve ordusu tükenmişti. Bu durumu gören Kayra Han Luxur'a gelerek gücü tükenmekte olan Erlik Han'ı yer altına hapsetti ve insanların bundan sonra barış içinde yaşamaları için Odine önderliğinde başka bir diyara gitmelerini emretti. Mezopotamya'ya uzun yıllar boyunca hiçbir insan ayak basmadı. Ta ki M.Ö 132 yılına kadar.

TULPAR'IN KANATLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin