BÖLÜM 10: Sevginin Gücü

81 21 2
                                    

Eğitim almaya devam eden Helios bir yandan da Tulpar ile görüşmeye devam ediyordu. Aradan 3 yıl daha geçmişti Helios 18 yaşına gelmişti ve güçlü bir savaşçı olma yolunda ilerliyordu. Arasında ki bağ Tulpar ile iyice gelişmişti. Ursa Helios'un aldığı eğitimler sonucu varmış olduğu sonuçtan çok memnundu. Helios savaş stratejilerini çok çabuk öğreniyordu. Helios'ta çocukluğunu gören Ursa ileride Helios'un insanlara yararlı bir lider olacağını düşünüyordu. Bu yüzden bildiği her şeyi zamanla Helios'a öğretiyordu. Helios ise çok meraklı ve heyecanlı bir şekilde öğretilen her şeyi en iyi şekilde yapıyordu.

Eğitim alırken Helios kendisini yıkılan köylerden gelen bir kızın izlediğini fark etti. O da kendisini izleyen kıza bakıyordu ve bu durumdan çok hoşlanmıştı. Sevginin ne olduğunu bakışlarla anlayan Helios kendisine bakan kızla tanışmak için can atıyordu. Eğitim bittikten sonra Helios incir ağacının orda oturan kızın yanına gidip kendini tanıtıyordu. Adının Lisolla olduğunu söyleyen kız Helios'un uzun sarı saçlarından ve bakışlarından etkilenmişti. Helios'un elini tutup yanağına bir öpücük kondurup oradan uzaklaşan Lisolla Helios'u etkilemeyi başarmıştı. Luxur'da bu zamana kadar birçok kötü şey yaşayan Helios hiç yaşamadığı bir duygu ile karşı karşıyaydı. Lisolla'ya aşık olan Helios sanki hayata başka bir pencereden bakmaktaydı. Annesi vefat ettiğinde ise babasının bir anda fikrinin değişmesini de şimdi anlamaya başlamıştı. Çünkü sevgi her şeyi değiştirebilecek güçte bir şeydi.

Tulpar Helios ile arasında ki bağı güçlendirdikten sonra Kayra Han'a bilgi vermek için tekrar yanına gitmişti. Kayra Han Helios'un efsane savaştan haberi olduğunu görmüştü fakat hala Lorem Dağının sırrını Helios bilmiyordu. Tulpar'a Helios'un bunu öğrenmesi gerektiğini ve Luxur'un konumunun önemini bilmesi gerektiğini söyledi. Tulpar ise yeni görevini yerine getirmek için yola koyuldu. Bu sırada mevzuya uzaktan kulak misafiri olmuştu Bay Ülgen.

- Lorem Dağının sırrının ortaya çıkmasından emin misin? İnsanlara bu kadar çok güvenmemen gerekiyor. Bende yardım etmek istiyorum fakat bu durumu bilmeleri dengeyi değiştirebilir.

- Helios doğumuyla zaten farklı olduğunu bize kanıtlamıştı. Bu yüzden bu yükü taşıyıp gereğini yapacağından eminim. Sen de artık insanlara güvenmelisin Bay Ülgen.

Bay Ülgen ile aralarında bu konuşma geçen Kayra Han daha önce kendisine inanmayan insanlar olmasına rağmen insanlardan asla elini çekmemişti. Bu yüzden ne olursa olsun dünyanın insanlar için yaşanabilir bir yer olması için çabalamak istiyordu.

Ursa savaşın hala sürdüğü köylere gitmenin planlarını yapar iken savaşın Luxur'a gelmemesi içinde kafasında planlar kuruyordu. Savaşın hala devam ediyor olması Luxur halkını da etkiliyor yoksulluk ve açlık büyüyordu. Mezopotamya'nın tek şehri olan Luxur'un düşmemesi gerektiğini düşünüyordu. Bunun için Luxur'un etrafına gözlem yapabilecek küçük şehirler kurmak istiyordu. Bu konuda ona yardım edebilecek tek kişide Arles idi. Arles'i yanına çağırtan Ursa düşüncelerini onunla paylaşıyordu.

- Arles savaşın uzun zaman süreceği aşikar. Bu yüzden bizim bir şeyler yapmamız gerekiyor. Ben düşündüm de Luxur'un doğu ve batısına gözlem şehirleri inşa edersek olası bir saldırıda toparlanmamız daha sağlıklı olur.

- Çok iyi düşünmüşsünüz efendim. Fakat savaş yaşanırken böyle bir inşaya girişmek bizi zorlayacaktır.

- Haklısın fakat benim Luxur'u düşünmem gerekiyor. Hem diğer köylerden Luxur'a gelecek olan insanların yol esnasında dinlenebilecekleri bir yer olur. Gözlem şehirlerinin inşasına hemen başlanmasını ve başlarında senin durmanı istiyorum. Bu işte büyük rol oynayacaksın Arles.

Luxur'un liderinin verdiği görevi büyük bir mutlulukla yapacağını belirten Arles yanına hemen işçileri toplayarak gerekli malzemeleri oluşturmaya başlamıştı.

TULPAR'IN KANATLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin